#Allegro Czy warto monitorować ceny w sieci? Monitoring cen w sieci jest istotny, ponieważ uzyskujesz realne dane, które pozwalają Ci na konkretne działania. Mając wiedzę o swojej branży, możesz podejmować trafne decyzje biznesowe – decydować […] 3 listopada 2020
#Partnerzy Callback24 – zwiększ liczbę połączeń ze strony internetowej o 30% „Najlepszą reklamę robią zadowoleni klienci.” – Philip Kotler Znasz to powiedzenie? Ty również możesz zadbać o zadowolenie Twoich klientów. Jak to zrobić? Dostarczaj niezapomnianych doświadczeń, unikalnych wartości i […] 30 października 2020
#eCommerce Strategia cenowa, a typy klientów w e-commerce. Jaka strategia zadziała na Twoich klientów? Internet stał się polem walki rozmaitych sklepów. Internauci kuszeni są niskimi cenami, programami lojalnościowymi, rabatami, fachową obsługą czy szybką realizacją zamówienia. Jakie typy klientów występują w e-commerce? Z […] 29 października 2020
#eCommerce Jakie elementy poza strategią cenową, wpływają na zwiększenie sprzedaży? Czy klienci podczas zakupów w sklepach ecommerce kierują się tylko ceną? Wygląd i działanie sklepu, mają wpływ na decyzje zakupowe. Wygląd e-sklepu wpływa na jego odbiór. Klienci oczekują […] 22 października 2020
#Allegro Czy warto promować oferty na Allegro? Promowanie ofert na Allegro – jak wpływa to na sprzedaż? Niewątpliwie wystawianie ofert na Allegro umożliwia sklepom rozmaite formy promocji. Podczas wszelakich działań mających na celu zwiększenie sprzedaży […] 15 października 2020
#Handel Internetowy Czy warto sprzedawać na porównywarkach? Co oferują Internautom porównywarki cenowe? Bazując na badaniach Gemius, dowiadujemy się, że co drugi Internauta podczas zakupów w sieci, korzysta z porównywarki cenowej (nawet, jeżeli nie robi zakupów […] 25 września 2020
#Handel Internetowy Rozkwit e-commerce w 2020 – strategie ustalania cen Jak pandemia wpłynęła na e-commerce? Zagrożenie związane z wybuchem epidemii zaowocowało przeniesieniem handlu do sieci. Konsumenci poszukiwali i poszukują miejsc, gdzie w bezpieczny sposób mogą zrobić zakupy. Dodatkowo […] 25 sierpnia 2020
#Handel Internetowy Jak mądrze organizować promocje cenowe? Promocje cenowe są nieodłączną częścią handlu (zwłaszcza w sieci). Dlatego liczne badania potwierdzają, że aż 80% klientów dokonując zakupu, kieruje się ceną. Prowadząc biznes w sieci, warto organizować promocje […] 10 sierpnia 2020
#Handel Internetowy Pełna automatyzacje e-commerce Wielu sprzedawców e-commerce zastanawia się, jak zyskać przewagę nad konkurencją? Warto nadmienić, że wszystkim zależy na tych samych rezultatach – maksymalnym usprawnieniu pracy oraz eliminacji błędów. Każdy sprzedawca […] 31 lipca 2020
#Handel Internetowy Jakie zmiany w API szykuje Allegro? Do tej pory Allegro umożliwiało działanie na WebAPI lub REST API. Zasoby API Allegro przedstawiają funkcjonalności serwisu. API Allegro pozwala tworzyć rozwiązania, które optymalizują sprzedaż na portalu. W […] 20 lipca 2020
#Handel Internetowy Automatyzacja cen w e-sklepie, czy jest potrzebna? Właściciele e-sklepów stają przed wyzwaniem – jak w ciągu 24 godzin wykonać niezliczoną ilość pracy? Zarobić, mieć czas na sen i odpoczynek. Nie każdy proces musi zostać wykonany […] 6 lipca 2020
#Handel Internetowy Nowy moduł LivePrice – licytowanie stawek na Ceneo CO UMOŻLIWIA WYSTAWIANIE OFERT NA CENEO? Kwiecień bieżącego roku przyniósł nieoczekiwany, 23-procentowy wzrost e-sklepów obecnych na Ceneo.pl w porównaniu do roku 2019. Portal odwiedziło prawie 81 milionów internautów. […] 22 czerwca 2020
#Handel Internetowy Jak skutecznie określić konkurencję na Allegro? Nie ulega wątpliwości, że Allegro jest największą platformą sprzedażową w Polsce. Na portalu zderzają się wszyscy e-sprzedawcy – od osób prywatnych, które okazjonalnie pozbywają się zalegających rzeczy, po […] 16 czerwca 2020
#Handel Internetowy Monitoring produktów bez kodu producenta i kodu EAN Jeżeli interesuje Cię monitoring produktów bez kodu producenta na Ceneo lub Allegro, system LivePrice zapewni Ci dobowe raporty cenowe interesujących Cię ofert. Czy kod EAN jest potrzebny? EAN […] 5 czerwca 2020
#Handel Internetowy Czym jest automatyzacja cen? Dynamic pricing pomaga maksymalizować zyski z e-sprzedaży i pozwala na swobodne podejście do kwestii polityki cenowej na e-sklepie. Przy każdym produkcie zakładamy elastyczność ceny i możliwość dopasowania jej […] 28 maja 2020
#Allegro Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro? Allegro jest w Polsce uznawane za najpopularniejsze miejsce do prowadzenia e-handlu. Co miesiąc portal odwiedza 18 mln Polaków. Wyszukiwarka pomarańczowego giganta przetwarza 1,6 tys. zapytań na sekundę. Prężne […] 14 maja 2020
#Handel Internetowy Jak nawiązać współpracę z hurtownią? Podpowiemy Ci, jak powinna wyglądać współpraca z hurtownią oraz jak negocjować warunki z firmą, której jesteś już (lub planujesz być) klientem. Raport zawierający zestawienie cen z danej branży […] 4 maja 2020
#Handel Internetowy Wpływ pandemii na e-commerce #zostańwdomu Czy koronawirus wpływa na e-commerce? Pandemia koronawirusa zmieniła rzeczywistość, wpłynęła na wiele sfer naszego życia. Zamknięte szkoły, sklepy, siłownie, biblioteki, żłobki i przedszkola – wszystkie te trudności […] 2 kwietnia 2020
#Sklep Internetowy Twój pierwszy sklep internetowy – 7 rzeczy, o których musisz pamiętać! Podjąłeś decyzję – otwierasz własny sklep internetowy. Bycie własnym szefem daje ogromne możliwości rozwoju i realizacji biznesowej wizji, ale stanowi również nie lada wyzwanie. Szczególnie, jeśli dopiero poznajesz […] 16 marca 2020
#Handel Internetowy Automatyczne zmienianie cen jako strategia maksymalizacji dochodów ze sprzedaży Z raportu Gemius e-commerce w Polsce 2019 wynika, że głównymi czynnikami motywującymi konsumentów do wyboru konkretnego sklepu przy zakupie produktu przez Internet wciąż pozostaje atrakcyjna cena oraz niski […] 16 marca 2020
#Handel Internetowy Monitoring cen – czyli must-have dla Twojego sklepu LivePrice sprzymierzeńcem e-commerce Zarówno producent, jak i sprzedawca poszukują w sieci sposobu, aby kontrolować rynek cen w sklepach internetowych, na portalu Allegro oraz w porównywarkach cenowych. Jeżeli dodatkowo […] 10 lutego 2020