#Partnerzy Jak za pomocą optymalizacji SEO poprawić UX na stronie? Wyjaśniamy! Znaczenie UX w marketingu internetowym wzrasta z roku na rok. Można nawet powiedzieć, że doświadczenia użytkownika należą do grupy czynników, jakie wyszukiwarka Google bierze pod uwagę przy ustalaniu […] 18 sierpnia 2022
#eCommerce Cenowa elastyczność popytu. Jak wpływa na Twoją sprzedaż? Cenowa elastyczność popytu dla e-sprzedawców jest niezwykle istotnym parametrem. Jeżeli chcesz zwiększać sprzedaż i świadomie budować markę w oczach klienta, musisz zrozumieć zależność pomiędzy popytem a ceną. Co […] 17 sierpnia 2022
#Partnerzy Responso – narzędzie automatyzujące obsługę klienta Obsługa klienta to obszar biznesu, w którym coraz częściej są wdrażane systemy komputerowe wspierające człowieka. Trend ten rozumieją twórcy oprogramowania Responso – narzędzia automatyzującego komunikację z klientem. Poniżej […] 10 sierpnia 2022
#eCommerce Jak skutecznie monitorować ceny konkurencji w sieci? Konkurencja cenowa. Czy warto postawić na automatykę cenową? Handel w sieci wymusza na sprzedających obieranie skutecznych metod ustalania polityki cenowej. Jednym z najpopularniejszych (i również najskuteczniejszych) modeli rywalizacji […] 8 sierpnia 2022
#Allegro Analiza cen konkurencji na Allegro – czy warto? Analiza cen konkurencji na Allegro to jedno z najważniejszych zagadnień, jeżeli prowadzisz sprzedaż na tym portalu aukcyjnym. Dlaczego jest to istotny temat dla każdego przedsiębiorcy? Ponieważ cena, jest […] 1 sierpnia 2022
#eCommerce Jak ograniczyć liczbę zwracanych zamówień w e-commerce? Mamy dla ciebie 4 porady Prowadzisz sprzedaż na platformach marketplace w Polsce? Zwroty i ich obsługa są na stałe wpisane w branżę e-commerce. Handlując w sieci, musisz liczyć się z tym, ze Twój […] 25 lipca 2022
#eCommerce Dynamic pricing – czy to nadal trend w e-commerce? Czy automatyka cenowa jest nadal trendem w e-commerce? Oczywiście, że tak. Dynamic pricing pozwala Ci maksymalizować marżę i wyprzedzać konkurencję. Czy prowadząc sprzedaż na platformach sprzedażowych w sieci, […] 18 lipca 2022
#Amazon Na jakich platformach sprzedażowych kupuje Twój klient? Monitoruj ceny konkurencji i zwiększaj zysk Pandemia bardzo mocno wpłynęła na przyzwyczajenia zakupowe Polaków. Rodzimy e-commerce przeżywa swoisty rozkwit. Powstają nowe platformy sprzedażowe, które pomagają Ci zwiększać zasięgi. Prowadząc e-handel, warto zadać sobie pytanie, […] 7 lipca 2022
#Allegro Czy doskonała jakość obsługi wpływa na pozycjonowanie ofert na Allegro? 5 praktycznych wskazówek Wysokie pozycjonowanie ofert na Allegro niewątpliwie wpływa na natężenie ruchu na Twojej ofercie. Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż na pomarańczowym portalu? Podpowiemy Ci skuteczne rozwiązania, które bezpośrednio związane […] 30 czerwca 2022
#Dystrybutor Monitoring cen dla producenta. Czy warto? Sprzedaż w sieci można podzielić na dwa segmenty – B2C oraz B2B. Jaki model sprzedaży jest optymalny dla producenta? Czy warto monitorować ceny w sieci? Monitoring cen dla […] 17 czerwca 2022
#Empik Czy Empik to marketpalce z potencjałem? Sprzedaż na empiku oraz wielokanałowa to trend obowiązujący w e-commerce od wielu lat. Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż, pokazać swoją ofertę szerszemu gronu odbiorców lub przyciągnąć do swojego e-sklepu […] 10 czerwca 2022
#eCommerce Jakie błędy UX w e-commerce sprawiają, że tracisz klientów? Poznaj 4 błędy, które sprzyjają porzucaniu koszyka zakupowego w Twoim e-sklepie Jeżeli w Twoim e-sklepie jest duży odsetek porzuconych koszyków względem konwersji, a Ty zastanawiasz się, dlaczego tak się dzieje. Koniecznie przeczytaj nasz artykuł i zobacz, czy nie popełniłeś […] 6 czerwca 2022
#Ceneo Dynamiczne ustalanie cen na Ceneo Zastanawiasz się, czy monitoring cen konkurencji na Ceneo to must have dla Twojego biznesu, czy jedynie chwilowy kaprys? Koniecznie zapoznaj się z naszym artykułem. Udowodnimy, że dynamiczne ustalanie […] 27 maja 2022
#eCommerce Ścieżka zakupowa w e-commerce Rok rocznie polski e-commerce notuje duże wzrosty. Internauci coraz chętniej i częściej dokonują transakcji on-line. Konsumenci są wymagający – mają dostęp do porównywarek i marketplace’ów, gdzie szybko mogą […] 20 maja 2022
#Allegro Trafność na Allegro. Jakie czynniki wpływają na pozycję na Allegro? Jeżeli chcesz, aby Twoje oferty znajdowały się wysoko w wynikach wyszukiwania Allegro? Koniecznie zapoznaj się z naszym artykułem. Trafność Allegro to parametr, o którym decyduje wiele czynników. Większość […] 13 maja 2022
#eCommerce Zmiany przepisów związanych z ochroną konsumentów. Dyrektywa omnibus, wszystko co musisz wiedzieć? Na 28 maja 2022 roku zaplanowana jest nowelizacja ustawy związanej z ochroną konsumentów. Ma ona pozwolić dokonywać klientom bardziej świadomych zakupów. Na jakie zmiany powinni przygotować się przedsiębiorcy […] 5 maja 2022
#Empik Jak wykorzystać system do automatyki cenowej, aby zwiększyć sprzedaż na Empiku? Coraz więcej przedsiębiorców dochodzi do wniosku, że w e-handlu warto zaufać partnerom i serwisom typu marketplace. Empik marketplace otworzył się na wszystkich sprzedających. Serwis przekształcił się ze zwykłego […] 29 kwietnia 2022
#Ceneo Benchmarking na Ceneo. Czy cena w porównywarce cen jest istotna? Rynek e-commerce rośnie i rozwija się w zawrotnym tempie. Można stwierdzić, że walka o klienta na internetowym froncie trwa. Pozostaną jedynie najlepsze firmy, które dokonają rozwoju – połączą […] 22 kwietnia 2022
#Handel międzynarodowy Marketing wielokanałowy a sprzedaż zagraniczna W samym tytule (Marketing wielokanałowy a sprzedaż zagraniczna) zawarliśmy wszystko co modne i pożądane w e-commerce 2022. Wielokanałowość to trend, który od lat święci triumf w sieci. Korzystanie […] 15 kwietnia 2022
#Ceneo Marketplace – chwilowa moda czy trend, który pozostanie na lata? Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy się udowodnić Ci, że ta forma e-handlu odgrywa niezwykle ważną rolę w […] 8 kwietnia 2022
#Allegro Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać? Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać? To pytanie zadaje sobie większość przedsiębiorców działających w e-commerece. Jeżeli również szukasz odpowiedzi, koniecznie przeczytaj nasz artykuł, a poznasz, jakie perspektywy niesie […] 28 marca 2022