#Ceneo Licytacja pozycji na Ceneo Jak płacić mniej za licytowanie pozycji na Ceneo? Jak wynika z badań, 70% wszystkich wejść na sklep dzięki porównywarce cen odbywa się w 3 pierwszych sklepach. Fenomen tego […] 7 grudnia 2020
#Handel Internetowy Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie w okresie świąt Bożego Narodzenia? Po wyprzedażach związanych z Black Friday, czas przygotować swój biznes na dalsze, grudniowe szaleństwo zakupowe. Rodzinny czas, dobry nastrój, pyszne jedzenie, prezenty i oczywiście zakupy… Święta Bożego Narodzenia. […] 4 grudnia 2020
#Allegro Statystyki sprzedaży na Allegro, jak mądrze je wykorzystać? Statystyki sprzedaży na Allegro są niezbędne dla właściwego rozeznania w branży. Prowadząc sprzedaż w sieci, warto mieć informacje o danych sprzedażowych i monitorować konkurencję na Allegro. Sprytne działanie […] 23 listopada 2020
#Allegro Porównanie cen to już norma. Jak korzystają z tego klienci? Jak reagują firmy? Powszechny dostęp do internetu mobilnego sprawił, że porównanie cen stało się powszechne nie tylko w przypadku zakupów z domowej kanapy. Sprawdźmy więc, w jaki sposób klienci korzystają z […] 19 listopada 2020
#eCommerce Sztuczna inteligencja w służbie e-commerce Informacje przedstawione w artykule mogą zainspirować Cię do wdrożenia sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do Twoich procesów biznesowych. Użycie nowoczesnej technologii przełoży się na uzyskanie zdecydowanej przewagi w […] 16 listopada 2020
#eCommerce Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż w Black Friday i po co monitorować ceny konkurencji? Już 27 listopada rozpocznie się kolejne święto wyprzedaży Black Friday. Tradycja zaczerpnięta z amerykańskich sklepów z każdym rokiem jest lepiej przyjmowana przez Polaków. Warto zadać sobie pytania: Jak […] 9 listopada 2020
#Allegro Czy warto monitorować ceny w sieci? Monitoring cen w sieci jest istotny, ponieważ uzyskujesz realne dane, które pozwalają Ci na konkretne działania. Mając wiedzę o swojej branży, możesz podejmować trafne decyzje biznesowe – decydować […] 3 listopada 2020
#Partnerzy Callback24 – zwiększ liczbę połączeń ze strony internetowej o 30% „Najlepszą reklamę robią zadowoleni klienci.” – Philip Kotler Znasz to powiedzenie? Ty również możesz zadbać o zadowolenie Twoich klientów. Jak to zrobić? Dostarczaj niezapomnianych doświadczeń, unikalnych wartości i […] 30 października 2020
#eCommerce Strategia cenowa, a typy klientów w e-commerce. Jaka strategia zadziała na Twoich klientów? Internet stał się polem walki rozmaitych sklepów. Internauci kuszeni są niskimi cenami, programami lojalnościowymi, rabatami, fachową obsługą czy szybką realizacją zamówienia. Jakie typy klientów występują w e-commerce? Z […] 29 października 2020
#eCommerce Jakie elementy poza strategią cenową, wpływają na zwiększenie sprzedaży? Czy klienci podczas zakupów w sklepach ecommerce kierują się tylko ceną? Wygląd i działanie sklepu, mają wpływ na decyzje zakupowe. Wygląd e-sklepu wpływa na jego odbiór. Klienci oczekują […] 22 października 2020
#Allegro Czy warto promować oferty na Allegro? Jak zwiększyć swoją sprzedaż na Allegro? Niewątpliwie portal Allegro umożliwia sklepom rozmaite formy promocji. Podczas wszelakich działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i przyciągnięcie większej liczby kupujących, warto […] 15 października 2020
#Handel Internetowy Czy warto sprzedawać na porównywarkach? Co oferują Internautom porównywarki cenowe? Bazując na badaniach Gemius, dowiadujemy się, że co drugi Internauta podczas zakupów w sieci, korzysta z porównywarki cenowej (nawet, jeżeli nie robi zakupów […] 25 września 2020
#Handel Internetowy Rozkwit e-commerce w 2020 – strategie ustalania cen Jak pandemia wpłynęła na e-commerce? Zagrożenie związane z wybuchem epidemii zaowocowało przeniesieniem handlu do sieci. Konsumenci poszukiwali i poszukują miejsc, gdzie w bezpieczny sposób mogą zrobić zakupy. Dodatkowo […] 25 sierpnia 2020
#Handel Internetowy Jak mądrze organizować promocje cenowe? Promocje cenowe są nieodłączną częścią handlu (zwłaszcza w sieci). Dlatego liczne badania potwierdzają, że aż 80% klientów dokonując zakupu, kieruje się ceną. Prowadząc biznes w sieci, warto organizować promocje […] 10 sierpnia 2020
#Handel Internetowy Pełna automatyzacje e-commerce Wielu sprzedawców e-commerce zastanawia się, jak zyskać przewagę nad konkurencją? Warto nadmienić, że wszystkim zależy na tych samych rezultatach – maksymalnym usprawnieniu pracy oraz eliminacji błędów. Każdy sprzedawca […] 31 lipca 2020
#Handel Internetowy Jakie zmiany w API szykuje Allegro? Do tej pory Allegro umożliwiało działanie na WebAPI lub REST API. Zasoby API Allegro przedstawiają funkcjonalności serwisu. API Allegro pozwala tworzyć rozwiązania, które optymalizują sprzedaż na portalu. W […] 20 lipca 2020
#Handel Internetowy Automatyzacja cen w e-sklepie, czy jest potrzebna? Właściciele e-sklepów stają przed wyzwaniem – jak w ciągu 24 godzin wykonać niezliczoną ilość pracy? Zarobić, mieć czas na sen i odpoczynek. Nie każdy proces musi zostać wykonany […] 6 lipca 2020
#Handel Internetowy Nowy moduł LivePrice – licytowanie stawek na Ceneo CO UMOŻLIWIA WYSTAWIANIE OFERT NA CENEO? Kwiecień bieżącego roku przyniósł nieoczekiwany, 23-procentowy wzrost e-sklepów obecnych na Ceneo.pl w porównaniu do roku 2019. Portal odwiedziło prawie 81 milionów internautów. […] 22 czerwca 2020
#Handel Internetowy Jak skutecznie określić konkurencję na Allegro? Nie ulega wątpliwości, że Allegro jest największą platformą sprzedażową w Polsce. Na portalu zderzają się wszyscy e-sprzedawcy – od osób prywatnych, które okazjonalnie pozbywają się zalegających rzeczy, po […] 16 czerwca 2020
#Handel Internetowy Monitoring produktów bez kodu producenta i kodu EAN Jeżeli chcesz monitorować ceny produktów na Ceneo lub Allegro, ale nie posiadają one kodu EAN, system LivePrice zapewni Ci dobowe raporty cenowe interesujących Cię ofert. Czy kod EAN […] 5 czerwca 2020
#Handel Internetowy Czym jest automatyzacja cen? Dynamic pricing pomaga maksymalizować zyski z e-sprzedaży i pozwala na swobodne podejście do kwestii polityki cenowej na e-sklepie. Przy każdym produkcie zakładamy elastyczność ceny i możliwość dopasowania jej […] 28 maja 2020