#eCommerce Błędy cenowe – jak unikać ich w swoim e-sklepie? Błędy cenowe to sytuacje w e-commerce, gdy sprzedawca wystawia swój towar w nieadekwatnej cenie. Sytuacja może mieć miejsce zarówno w przypadku początkujących e-sklepów, jak i doświadczonych przedsiębiorców. Co […] 24 maja 2023
#Ceneo Dynamic Pricing na Ceneo. Jak wprowadzić do swojego biznesu? Czy Dynamic Pricing na Ceneo pozwoli Ci osiągnąć sukces? Jeżeli prowadzisz sprzedaż na porównywarce cen Ceneo, to doskonale wiesz, że konkurencja na serwisie jest ogromna. Użytkownicy portalu szukają […] 12 maja 2023
#eCommerce Retencja klientów w e-sklepie – 4 sposoby na jej zwiększenie Retencja klientów w e-sklepie to czynnik, na który musisz zwrócić uwagę, jeżeli chcesz działać skutecznie w e-commerce. Lojalność i przywiązanie klienta do danego sklepu pozwala realnie oszczędzać na […] 14 kwietnia 2023
#Handel Internetowy Porównywarki cenowe – czy warto prowadzić monitoring cen konkurencji na Ceneo? Porównywarki cenowe to portale, które zostały stworzone celem zestawiania tego samego produktu u wielu sprzedawców jednocześnie. Najbardziej znane na polskim rynku porównywarki cenowe to: Ceneo, Nokaut, Okazje.info oraz […] 20 marca 2023
#Handel Internetowy Śledzenie cen w internecie – jak cena wpływa na Twoją sprzedaż? Korzystna cena niewątpliwie wpływa na zainteresowanie Twoją ofertą. Skutecznie prowadzona polityka e-sklepu, pozwala na budowanie silnej marki i pozycji w branży. Przeczytaj tekst i dowiedz się, jak monitorować […] 27 lutego 2023
#eCommerce Dropshipping – jak nawiązać współpracę z hurtownią i na jakie aspekty warto zwrócić uwagę? Dropshipping, to model sprzedaży w e-commerce, który pozwala Ci stać się pośrednikiem pomiędzy klientem a hurtownią. W takim przypadku Twoim celem jest pozyskanie kontrahenta, który sfinalizuje transakcję, natomiast […] 16 lutego 2023
#Handel Internetowy Strategie ustalania cen w e-sklepie i na portalach sprzedażowych Odpowiednio dobrana strategia ustalania cen w e-commerce ma olbrzymie znaczenie dla Twojego zysku i bezpośrednio wpływa na to, czy Twój sklep jest miejscem chętnie odwiedzanym przez klientów. Ustalanie […] 31 stycznia 2023
#eCommerce Trendy w e-commerce na 2023. Czego możemy spodziewać się w nowym roku? Rok 2023 może okazać się wyzwaniem dla wszystkich sprzedających w sieci. Pandemia wpłynęła bardzo pozytywnie na rozwój handlu elektronicznego. Przyzwyczajenia zakupowe pozostały z nami – nadal wiele osób nadal […] 18 stycznia 2023
#Handel Internetowy Dyrektywa Omnibus po raz drugi. Jak przygotować się na zmiany? Od pierwszego stycznia 2023 w prawie konsumenckim zostaną wdrożone trzy dyrektywy: Towarowa, Cyfrowa i Omnibus. Dyrektywa Omnibus to gorący temat w świecie e-commerce – miała wejść w życie […] 30 grudnia 2022
#eCommerce Szalejąca inflacja. Jak zadbać o swoją sprzedaż w sieci? Mniej pieniędzy w kieszeni kupującego, rosnące ceny zakupu, niepewna sytuacja ekonomiczna i szukanie oszczędności mogą przełożyć się na realne zmniejszenie zysków w Twoim e-sklepie. Jakie aktywności należy podjąć, […] 15 grudnia 2022
#eCommerce Rynek e-commerce 2022 – profil klienta w sieci Transformacja rynku e-commerce trwa. Jak pokazuje najnowszy raport Gemius „E-commerce w Polsce”, rodacy nadal chętnie dokonują zakupów w sieci. Wcześniejsze edycje badania pokazywały, że znaczący wpływ na zwiększenie […] 30 listopada 2022
#eCommerce Black Friday – wielkie święto e-commerce Tradycja świętowania wyprzedaży wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych. W następny dzień po Święcie Dziękczynienia Amerykanie oddają się szaleństwu zakupów w niskich cenach – polują na promocje i rabaty […] 15 listopada 2022
#eCommerce Dynamiczne sterowanie popytem dzięki automatyce cenowej Galopująca inflacja wpływa na dynamiczną sytuację na rynku cen, a tym samym na popyt. Klienci szukają okazji cenowych i starannie planują swoje zakupy. Zmiany stawek zakupu poszczególnych produktów, […] 30 października 2022
#Allegro Jak zwiększyć sprzedaż i skutecznie prowadzić handel na Allegro Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro? Allegro jest najpopularniejszym marketpace’em w Polsce. Codziennie miliony użytkowników dokonują udanych transakcji, a tysiące sprzedawców zastanawia się nad tym, jak zarabiać więcej? Czy […] 27 września 2022
#eCommerce Jak sprawdzać ceny produktów w sieci i optymalizować współpracę z hurtowniami? Jeżeli sprzedajesz w e-commerce, to sprawdzanie cen produktów w sieci powinno być Twoim obowiązkiem. Oczywiście zabieg monitoringu konkurencji nie przyniesie zbyt wielu profitów, jeżeli nie masz korzystnych cen […] 16 września 2022
#Allegro Statystyki sprzedaży Allegro. Jak wykorzystać raporty cenowe, aby zwiększyć sprzedaż na Allegro? Do niedawna raporty cenowe i statystyki sprzedaży Allegro zapewniała wyspecjalizowana aplikacja. Niestety po zmianie API portalu, serwis zablokował możliwość śledzenia danych (związanych z trendami sprzedaży) zewnętrznym podmiotom. Czy […] 12 września 2022
#Ceneo Jak zwiększyć sprzedaż w porównywarce cenowej Ceneo? Porównywarki cenowe w Polsce cieszą się od wielu lat dużą popularnością. Niezaprzeczalnie, wśród serwisów tego typu, najpopularniejsze jest Ceneo. Czy jeżeli prowadzisz sprzedaż w sieci, powinieneś zastanowić się […] 22 sierpnia 2022
#Partnerzy Jak za pomocą optymalizacji SEO poprawić UX na stronie? Wyjaśniamy! Znaczenie UX w marketingu internetowym wzrasta z roku na rok. Można nawet powiedzieć, że doświadczenia użytkownika należą do grupy czynników, jakie wyszukiwarka Google bierze pod uwagę przy ustalaniu […] 18 sierpnia 2022
#eCommerce Cenowa elastyczność popytu. Jak wpływa na Twoją sprzedaż? Cenowa elastyczność popytu dla e-sprzedawców jest niezwykle istotnym parametrem. Jeżeli chcesz zwiększać sprzedaż i świadomie budować markę w oczach klienta, musisz zrozumieć zależność pomiędzy popytem a ceną. Co […] 17 sierpnia 2022
#Partnerzy Responso – narzędzie automatyzujące obsługę klienta Obsługa klienta to obszar biznesu, w którym coraz częściej są wdrażane systemy komputerowe wspierające człowieka. Trend ten rozumieją twórcy oprogramowania Responso – narzędzia automatyzującego komunikację z klientem. Poniżej […] 10 sierpnia 2022
#eCommerce Jak skutecznie monitorować ceny konkurencji w sieci? Konkurencja cenowa. Czy warto postawić na automatykę cenową? Handel w sieci wymusza na sprzedających obieranie skutecznych metod ustalania polityki cenowej. Jednym z najpopularniejszych (i również najskuteczniejszych) modeli rywalizacji […] 8 sierpnia 2022