#eCommerce Repricing, czyli automatyczne zarządzanie cenami Dynamiczna zmiana cen w sklepach internetowych to standardowa praktyka wielu, która przynosi wiele korzyści. Automatyczne zarządzanie cenami jest świetną strategią dla każdego przedsiębiorcy w e-handlu – oszczędza czas, […] 10 grudnia 2021
#eCommerce Świąteczne wyprzedaże. 6 rad, jak przygotować do nich swój sklep Listopad i Black Friday już za nami. Teraz pozostaje czekać i przygotować swój biznes na nadejście świątecznej gorączki zakupowej. Grudzień to jeden z najbardziej owocnych (pod względem zysków) […] 3 grudnia 2021
#Handel międzynarodowy Jak zacząć sprzedawać na Idealo? Wielokanałowość to trend w e-commerce, który utrzymuje się już od kilku lat. Równoczesna sprzedaż na wielu kanałach jest opłacalna, gdyż pozwala na przedstawienie oferty swojego sklepu szerszemu gronu […] 30 listopada 2021
#eCommerce Jaki CMS wybrać do budowy e-sklepu? Jeżeli planujesz otworzyć nowy e-sklep lub chcesz zmienić swój dotychczasowy sposób zarządzania treścią, koniecznie zapoznaj się z naszym przeglądem systemów CMS. Co to jest CMS i jakie są […] 23 listopada 2021
#Allegro Allegro Ads – czy jest naprawdę opłacalne? Allegro jest jednym z największych portali sprzedażowych w Polsce. Pomarańczowy gigant umożliwia swoim sprzedającym reklamowanie ofert na najbardziej popularnych miejscach na serwisie. Dodatkowo mogą oni korzystać z usługi […] 17 listopada 2021
#eCommerce Black Friday i Cyber Monday – Listopadowe wyprzedaże Listopad w kalendarzu imprez e-commerce nierozłącznie kojarzy się z festiwalem niskich cen, wielkich promocji i mega wyprzedaży. Black Friday i Cyber Monday to dni szczególnie lubiane przez rodzimych […] 9 listopada 2021
#Amazon Amazon Prime. Czy polski Amazon rośnie w siłę? Amazon wszedł na polski rynek 2 marca 2021. Na samym początku nie udostępnił możliwości wykupienia usługi Amazon Prime dla krajowych użytkowników. Od 15 października sytuacja uległa zmianie. Amerykański […] 28 października 2021
#Dystrybutor Zakupy spożywcze online – czy to tylko chwilowy trend? Rynek e-grocery (czyli branża zakupów spożywczych online) rozrósł się, a eksperci spekulują, że nie będzie to jedynie chwilowy trend. Przyzwyczajenia, które nabyliśmy (my konsumenci) podczas trwania izolacji, zostaną […] 20 października 2021
#eCommerce Targi e-handlu 2019 – Spotkajmy się! Targi handlu to impreza skierowana do przedsiębiorców i przedstawicieli e-sklepów oraz firm świadczących usługi dla tej gałęzi rynku. Jeżeli zadajesz sobie pytanie, po co przyjeżdżać na targi? Koniecznie […] 13 października 2021
#eCommerce Wyprzedaże! Czy chodzi tylko o obniżanie cen? Październik przynosi nam deszczową aurę, spadające z drzew liście, kasztany i oczywiście… jesienne wyprzedaże. Czy obniżki cen w e-sklepie mogą zwiększyć Twoje zyski? Jak dobrze zaplanować sezon na […] 8 października 2021
#eCommerce Analiza cen. Psychologiczne taktyki cenowe Nie od dziś wiadomo, że cena jest jednym z silniejszych bodźców, który w procesie zakupowym może przekonać konsumenta do dokonania zakupu. Badania nad psychologią cen pokazują wiele sprawdzonych […] 20 września 2021
#Ceneo Ceneo czy to się opłaca? Wielu przedsiębiorców e-commerce zadaje sobie pytanie: czy obecność na Ceneo się opłaca? Ceneo działa na polskim rynku już od 16 lat. Przez ten czas portal stał się największą […] 14 września 2021
#eCommerce Śledzenie cen konkurencji. Czy to konieczne? Prowadząc biznes w sieci, warto zadać sobie pytanie, czy śledzenie cen konkurencji jest konieczne? Wydaje się, że nie samą ceną możemy zdobyć klienta. Tak wiele mówi się o […] 8 września 2021
#Allegro Darmowa dostawa – jak ją sprytnie wykorzystać, aby zwiększyć sprzedaż? Darmowa dostawa jest lubianym i popularnym zabiegiem marketingowym. Natomiast czasy, kiedy hasło dostawa gratis wzbudzało ogromne zainteresowanie, minęły. Czy nadal ten rodzaj bonusu dla klienta może zwiększyć Twoją […] 3 września 2021
#Ceneo Porównywarki cenowe – wady i zalety Porównywarki cenowe, to portale, które szturmem zdobyły serca polskich internautów. Kupujący cenią je za możliwość łatwego porównania konkretnego produktu w wielu sklepach jednocześnie. E-sprzedawcy chętnie wystawiają swoją ofertę […] 24 sierpnia 2021
#Allegro Jak wygrać z konkurencją na Allegro? Niewątpliwie Allegro jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w Polsce. Pomimo dużej liczby sprzedawców, wysokich prowizji i zmiennych reguł samego portalu, warto oferować swoje produkty na Allegro. Większość przedsiębiorców zadaje […] 17 sierpnia 2021
#Allegro Allegro Family – pomarańczowy gigant zwiększa zasięgi. Jak wpłynie to na Twoją sprzedaż? W 2021 portal wprowadza nowe udogodnienie dla użytkowników Allegro Smart – program rodzinny Allegro Family. Program darmowej wysyłki Allegro Smart został wprowadzony przez portal w 2018 roku. Od […] 10 sierpnia 2021
#eCommerce Letnie wyprzedaże w e-commerce. 4 porady jak się do nich przygotować Przełom lipca i sierpnia to czas, kiedy rozpoczynają się letnie wyprzedaże w e-commerce. Festiwal promocji i rabatów trwa do 22 września. Tego dnia kończy się wielka letnia wyprzedaż. […] 4 sierpnia 2021
#Allegro Dynamiczne ustalanie cen. Jak to działa? Jak działa dynamiczne ustalanie cen? Dynamiczne ustalanie cen (ang. dynamic pricing) to strategia polegająca na elastycznej wycenie produktów i usług w oparciu o prawa rynku i zachowanie branży. […] 27 lipca 2021
#Allegro Strefa Okazji Allegro Czym jest Strefa Okazji? Wchodząc na portal, możemy natknąć się na promowane przez Allegro produkty z przekreśloną ceną lub innymi dodatkowymi oznaczeniami. To właśnie Strefa Okazji Allegro. Miejsce, […] 22 lipca 2021
#Allegro Automatyzacja cen. Czy to prosta droga do wojny cenowej? Automatyzacja cen stała się popularnym i skutecznym sposobem w walce z konkurencją. W dobie e-zakupów, klienci w szybki sposób mogą przefiltrować ofertę wielu sklepów i wybrać najkorzystniejszą cenę. […] 13 lipca 2021