Planujesz rozpocząć lub prowadzisz aktywną sprzedaż na pomarańczowym portalu aukcyjnym? Ważnym elementem pracy w e-handlu jest sprawdzanie cen w branż...

Callback24 – zwiększ liczbę połączeń ze strony internetowej o 30%
„Najlepszą reklamę robią zadowoleni klienci.” – Philip Kotler
Znasz to powiedzenie?
Ty również możesz zadbać o zadowolenie Twoich klientów. Jak to zrobić?
Dostarczaj niezapomnianych doświadczeń, unikalnych wartości i dbaj o relacje.
W tym ostatnim pomoże Ci Callback24.
Callback24 to kompletne rozwiązanie lead generation, które zainstalujesz w 3 minuty i przetestujesz przez 30 dni za darmo!
Callback24 zachęca klienta do pozostawienia numeru telefonu oraz pozwala do niego oddzwonić w kilkanaście sekund. Odpowiadaj na pytania, pomagaj w wyborze produktów, niweluj porzucone koszyki.
Poznaj 6 powodów, dla których warto zainstalować Callback24:
- Oddzwonisz do klienta w ciągu 15 sekund.
- Zwiększysz liczbę połączeń o 10-30 %, dzięki skutecznym wezwaniom do akcji (widget, pop up, exit pop up) oraz możliwości pozyskania klientów poza godzinami pracy.
- Poprawisz jakość obsługi klienta, zwiększysz skuteczność sprzedawców (nagrania rozmów).
- Zmniejszysz koszt pozyskania klienta (CPC) poprzez zwiększenie konwersji na stronie.
- Callback24 przejmuje role ekspedientki w sklepie internetowym.
- Callback24 jest NA ZAWSZE za darmo.
Callback24 znakomicie sprawdza się w branży e-commerce. M.in. dla perfumerii, drogerii, sklepów motoryzacyjnych, z biżuterią, produktami luksusowymi. Wszędzie tam, gdzie ważne są relacje z klientami.
Chcesz więcej sprzedawać? Zainstaluj Callback24!
Przetestuj już dziś i skorzystaj ze specjalnego pakietu dla klientów LivePrice:
- ✔️ 21 połączeń w miesiącu
- ✔️ możliwość oddzwonienia w ciągu 15 sekund
- ✔️ pozyskiwanie klientów 24/h
- ✔️ dostosowanie wyglądu widgetu
- ✔️ 3 miesiące historii połączeń
- ✔️ statystyki
- ✔️ integracja z Google Analytics
Przeczytaj nasze inne wpisy z innych kategorii
Jakie elementy poza strategią cenową, wpływają na zwiększenie sprzedaży?
Klienci podczas zakupów, biorą pod uwagę wielorakie czynniki, które wpływają na odbiór sklepu ecommerce. Niewątpliwie sklep musi spełniać pewne określone...
Allegro Family – pomarańczowy gigant zwiększa zasięgi. Jak wpłynie to na Twoją sprzedaż?
W 2021 portal wprowadza nowe udogodnienie dla użytkowników Allegro Smart – program rodzinny Allegro Family. Program darmowej wysyłki Allegro Smart zost...
Jak ograniczyć liczbę zwracanych zamówień w e-commerce? Mamy dla ciebie 4 porady
Prowadzisz sprzedaż na platformach marketplace w Polsce? Zwroty i ich obsługa są na stałe wpisane w branżę e-commerce. Handlując w sieci, musisz liczyć...
Ceneo czy Ci się to opłaca?
Wielu przedsiębiorców e-commerce zadaje sobie pytanie: czy obecność na Ceneo się opłaca? Ceneo działa na polskim rynku już od 16 lat. Przez ten czas po...
Dyrektywa Omnibus po raz drugi. Jak przygotować się na zmiany?
Dyrektywa Omnibus to gorący temat w świecie e-commerce – miała wejść w życie (w Polsce) w maju 2022 roku (o czym pisaliśmy w artykule na naszym blogu). ...