#Handel Internetowy Jak skutecznie określić konkurencję na Allegro? Nie ulega wątpliwości, że Allegro jest największą platformą sprzedażową w Polsce. Konkurencja na Allegro jest wysoka. Na portalu zderzają się wszyscy e-sprzedawcy – od osób prywatnych, które okazjonalnie […] 16 czerwca 2020
#Handel Internetowy Monitoring produktów bez kodu producenta i kodu EAN Jeżeli interesuje Cię monitoring produktów bez kodu producenta na Ceneo lub Allegro, system LivePrice zapewni Ci dobowe raporty cenowe interesujących Cię ofert. Czy kod EAN jest potrzebny? EAN […] 5 czerwca 2020
#Handel Internetowy Czym jest automatyzacja cen? Dynamic pricing pomaga maksymalizować zyski z e-sprzedaży i pozwala na swobodne podejście do kwestii polityki cenowej na e-sklepie. Przy każdym produkcie zakładamy elastyczność ceny i możliwość dopasowania jej […] 28 maja 2020
#Allegro Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro? Allegro jest w Polsce uznawane za najpopularniejsze miejsce do prowadzenia e-handlu. Co miesiąc portal odwiedza 18 mln Polaków. Wyszukiwarka pomarańczowego giganta przetwarza 1,6 tys. zapytań na sekundę. Prężne […] 14 maja 2020
#Handel Internetowy Jak nawiązać współpracę z hurtownią? Podpowiemy Ci, jak powinna wyglądać współpraca z hurtownią oraz jak negocjować warunki z firmą, której jesteś już (lub planujesz być) klientem. Raport zawierający zestawienie cen z danej branży […] 4 maja 2020
#Handel Internetowy Wpływ pandemii na e-commerce #zostańwdomu Czy koronawirus wpływa na e-commerce? Pandemia koronawirusa zmieniła rzeczywistość, wpłynęła na wiele sfer naszego życia. Zamknięte szkoły, sklepy, siłownie, biblioteki, żłobki i przedszkola – wszystkie te trudności […] 2 kwietnia 2020
#Sklep Internetowy Twój pierwszy sklep internetowy – 7 rzeczy, o których musisz pamiętać! Podjąłeś decyzję – otwierasz własny sklep internetowy. Bycie własnym szefem daje ogromne możliwości rozwoju i realizacji biznesowej wizji, ale stanowi również nie lada wyzwanie. Szczególnie, jeśli dopiero poznajesz […] 16 marca 2020
#Handel Internetowy Automatyczne zmienianie cen jako strategia maksymalizacji dochodów ze sprzedaży Z raportu Gemius e-commerce w Polsce 2019 wynika, że głównymi czynnikami motywującymi konsumentów do wyboru konkretnego sklepu przy zakupie produktu przez Internet wciąż pozostaje atrakcyjna cena oraz niski […] 16 marca 2020
#Handel Internetowy Monitoring cen – czyli must-have dla Twojego sklepu LivePrice sprzymierzeńcem e-commerce Zarówno producent, jak i sprzedawca poszukują w sieci sposobu, aby kontrolować rynek cen w sklepach internetowych, na portalu Allegro oraz w porównywarkach cenowych. Jeżeli dodatkowo […] 10 lutego 2020