Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...

Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż w Black Friday i po co monitorować ceny konkurencji?
Już 27 listopada rozpocznie się kolejne święto wyprzedaży Black Friday.
Tradycja zaczerpnięta z amerykańskich sklepów z każdym rokiem jest lepiej przyjmowana przez Polaków.
Warto zadać sobie pytania:
- Jak zwiększyć sprzedaż w tym gorącym okresie?
- Czy warto monitorować ceny w sieci?
Google dowodzi, że 61% kupujących rozpoczyna szukanie informacji o Black Friday już na kilka dni przed wskazaną datą. Dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie sklepu – stworzenie ciekawych promocji, zoptymalizowanie cen i oczywiście poznanie strategii innych marek, co umożliwia automatyczny monitoring cen konkurencji. Istotne jest, że odpowiednio wczesne zaistnienie w świadomości klienta, może wpłynąć na jego decyzje zakupowe.
Black Friday kilka faktów:
- Black Friday obchodzony jest w Ameryce już od 50 lat.
- Promocje zaczynają się w pierwszy piątek po Święcie dziękczynienia.
- Po weekendowych obniżkach cen następuje kolejna fala promocji dedykowana e-commerce Cyber Monday.
Dlaczego w tym roku Black Friday będzie trwał do końca roku?
W związku z niekorzystną sytuacją w branży handlowej i obwieszczeniem premiera, o zamknięciu galerii handlowych od 7 listopada, handel przeniesie się całkowicie do sieci.
Sytuacja sprawia, że klienci, którzy wybraliby się na zakupy stacjonarne, muszą zrealizować swoje plany w e-sklepach. Dlatego e-commerce musi być przygotowany na zwiększony napływ klientów. Spekuluje się, że sprzedawcy będą chcieli odbić sobie straty z poprzednich miesięcy i przedłużą wszelkie promocje tworząc Black November.
Listopadowe promocje pozwolą klientom na zrobienie zakupów w okazyjnych cenach, a sprzedawcom zwiększyć sprzedaż i zasięgi. Według raportu Black-Friday.Global najczęściej kupowane są: odzież i obuwie, kosmetyki i perfumy, elektronika i AGD.
Jak utrzymać zainteresowanie swoim sklepem wśród konkurencji?
Utrzymanie zainteresowania swoją ofertą będzie głównym zadaniem sklepów, które chcą zwiększyć sprzedaż. Jak nie zginać w gąszczu rabatów nadawanych przez inne firmy? Warto monitorować ceny konkurencji.
Przed dokonaniem zakupu większość internautów sprawdza cenę danego produktu – dzięki porównywarce Ceneo czy portalowi Allegro. Kupujący w kilka chwil wie, czy oferta wystosowana przez Twój sklep jest najkorzystniejsza. Dlatego tak ważna jest obserwacja branży. Promocje od zawsze przyciągają ludzi, natomiast w Black Friday trzeba z należytą troską przygotować plan upustów, gdyż okres wyprzedaży potrwa nawet do końca grudnia.
Jak przygotować się do Black Friday?
Istotne, że Allegro i Ceneo zanotują ruch milionów użytkowników. Bez wątpienia warto wyświetlać swoją ofertę na wielu kanałach. Dzięki temu wygenerujesz olbrzymi ruch na swoim e-sklepie. Istotne, że aby nie były to jałowe przekliki, bardzo ważnym aspektem jest monitoring cen konkurencji i dostosowanie się do trendów w branży.
Dokładne poznanie rywali pomoże Ci zsynchronizować politykę cenową do ruchów w branży i przygotować się do wyprzedaży. Systemem do monitoringu cenowego konkurencji na Allegro i Ceneo jest LivePrice, który zapewni Ci rzetelne, aktualizowane wedle Twoich potrzeb dane.
Dzięki automatyce cenowej aplikacja samoczynnie dostosuje Twoje ceny do stawek konkurencji. Tobie pozostaje jedynie opracowanie dobrego planu promocji i rabatów, nadanie korzystnych cen minimalnych i patrzenie… jak LivePrice pracuje na Twoją pozycję lidera i zwiększa Twoją sprzedaż!
Jak przyciągnąć klientów do e-sklepu i zwiększyć sprzedaż?
Przyciągnięcie klientów do sklepu jest możliwie wtedy, gdy oferujemy korzystne ceny. Jeżeli nasze akcje promocyjne mają zwiększyć sprzedaż, muszą być przemyślane i wyróżniać się na tle konkurencji:
DUŻE RABATY
Pamiętaj, że Black Friday to święto promocji. Dlatego rabaty powinny zaczynać się od minimum 30%. Przecież chcesz zwiększyć sprzedaż. Dodatkowo w system LivePrice możesz ustalić moduł promocji czasowych i w określonym przez Ciebie czasie sprzedawać swój asortyment w ustalonej niskiej cenie. W pozostałym czasie możesz walczyć cenowo z konkurentami.
PROMOCJA NA CAŁY KOSZYK
Jeżeli nie chcesz przeceniać poszczególnych produktów, możesz zachęcić swoich klientów do zakupów przecenianiem całej zawartości koszyka. Ciekawą formą promocji jest opcja progów cenowych – im więcej klient kupi, tym większy rabat otrzyma.
PROMOCJE KRZYŻOWE
Poprowadź sprzedaż krzyżową za pomocą określonych zestawów produktów w okazyjnych cenach. Taką usługę umożliwia portal Allegro. Co więcej, dzięki LivePrice, tworząc zestawy promocyjne, odszukasz konkurencyjne oferty, również za pomocą fraz. Dlatego w łatwy sposób ustalisz swoją konkurencję i zwiększysz sprzedaż. Ludzie lubią dostawać gratisy, pomyśl o tym, jaki podarunek możesz dodać do zamówienia.
PAKOWANIE NA PREZENT
W okresie około świątecznym taki drobiazg może skłonić klienta do zakupu właśnie na Twoim sklepie.
NISKA CENA NA TLE KONKURENCJI
Bez względu na to, czy trwa święto rabatów, czy mamy do czynienia z dniem codziennym, warto znać poczynania swoich konkurentów na Allegro, Ceneo. Aby nadawać konkurencyjne ceny, trzeba zawsze znać swoich rywali i branżę. Reasumując, niezastąpiony w tej sytuacji jest system do monitoringu cenowego i automatyki cenowej.
NIE ILOŚĆ A JAKOŚĆ
Zastanów się i zaplanuj strategię. Jakie produkty możesz przecenić? Jak mądrze organizować promocje? W systemie LivePrice możesz stworzyć konkretne grupy produktów. Dzięki temu przygotujesz promocyjne towary, które będą automatycznie przeceniane według Twojego pomysłu. Istotne, że możesz każdego dnia zaskakiwać swoich klientów nowymi rabatami. Dzięki temu utrzymasz ich zainteresowanie i urozmaicisz ofertę w gorącym okresie wyprzedaży.
INFORMUJ
Przed Black Friday wyślij do swoich klientów newsletter, w którym opiszesz w ciekawy i intrygujący sposób, jakie niespodzianki przygotowałeś dla nich w tym roku. Dlatego należy też monitorować konkurencję. W tym celu warto zapisać się do newslettera konkurencji i śledzić, jakie powiadomienia wysyłają subskrybentom.
Czy monitoring i automatyka cenowa mogą zwiększyć sprzedaż?
Zastosowanie systemu, który samoczynnie obserwuje konkurencję i dostosowuje ceny do jej stawek, niewątpliwie zwiększa sprzedaż w sklepie. Przyciąganie internautów ceną jest świetnym sposobem nie tylko z okazji Black Friday.
Powyższe rady będą miały odniesienie nie tylko w okresie „zakupowego szaleństwa”. Przede wszystkim, aby zwiększyć sprzedaż, również w pozostałych miesiącach, warto monitorować ceny konkurencji, postawić na automatykę cenową i opierać swoją politykę o realne dane z branży. Jakie elementy poza strategią cenową, wpływają na zwiększenie sprzedaży?
Używając LivePrice, zwiększasz swoją sprzedaż i sprawiasz, że Black Friday trwa w Twoim e-sklepie cały rok!
ZACZNIJ AUTOMATYZOWAĆ CENY!
Zobacz również
Zmiany przepisów związanych z ochroną konsumentów. Co musisz wiedzieć?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Jak wykorzystać system do automatyki cenowej, aby zwiększyć sprzedaż na Empiku?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Cena na porównywarce cen… czy jest istotna? Benchmarking na Ceneo
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Marketing wielokanałowy a sprzedaż zagraniczna
Wielokanałowość to trend, który od lat święci triumf w sieci. Korzystanie z marketpalce’ów pomaga przedsiębiorcy zwiększać...
Marketplace – chwilowa moda czy trend, który pozostanie na lata?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać?
Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać? To pytanie zadaje sobie większość przedsiębiorców działających w e-commerece. Jeżeli ...
Empik Marketplace, czyli EmpikPlace dla sprzedawców
Empik funkcjonuje w polskiej przestrzeni biznesowej od ponad 70 lat. Najpierw marka kojarzona była ze sklepami stacjonarnymi, ...
Przegląd cen Allegro, czy zagrozi profesjonalnym systemom do monitoringu i automatyki cenowej?
W styczniu 2022 roku Allegro postanowiło oddać w ręce przedsiębiorców nową funkcjonalność – Przegląd cen. Moduł pozwala poz...
Podbijaj rynki zagraniczne z Allegro!
Allegro to przodujący w Polsce marketplace. Pomarańczowy gigant zrzesza ponad 21 milionów zarejestrowanych użytkowników. Port...
Monitoring cen konkurencji na Empiku
Empik to znana i zaufana marka na polskim rynku. Jak pokazuje raport Gemius, Empik Marketplace znajduje się w czołówce pl...
E-commerce – podsumowanie roku 2021
Już nikt nie ma wątpliwości, że pandemia zmieniła stosunek klientów do e-handlu. Kto jeszcze do tej pory nie odważył się na ...
Jak zwiekszyć sprzedaż na Ceneo
Jeżeli zastanawiasz się jakie kroki trzeba podjąć, aby sprzedawać więcej na Ceneo, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Dowies...
Omnichannel
Omnichannel to model biznesowy, który polega na zatarciu granic pomiędzy różnymi elementami handlu online i stacjonarnego. Ten...
Monitoring cen a SEO - w pełni wykorzystaj potencjał LivePrice
SERP to strona internetowa wyszukiwarki, która wyświetla wszystkie wyniki na zadaną przez użytkownika frazę/słowa kluczowe. Rezul...
Strefa marki i odznaka dla producenta na Ceneo – czy warto?
Na Ceneo mogą działać nie tylko e-sklepy, ale również producenci. Serwis umożliwia im skuteczną reklamę swoich produktów oraz dys...
Jak zacząć sprzedawać na Allegro?
Prowadzisz sprzedaż w sieci i rozważasz możliwość założenia konta na najpopularniejszym portalu aukcyjnym w Polsce? Czy mo...
Dlaczego Twoi klienci porzucają koszyk zakupowy?
Porzucanie koszyków zakupowych to prawdziwa bolączka e-commerce. W raporcie „Porzucony e-koszyk” Izby Gospodarki Elektronicznej możem...
Idealo. Co warto wiedzieć podbijając zagraniczny rynek e-commerce?
Ekspansja międzynarodowa z własnym sklepem internetowym to ogromna szansa dla Twojego biznesu. Dowiedz się, na jakie elementy na...
Marketing Mix – 4 elementy wpływające na zwiększenie sprzedaży
Marketing Mix znany jest również pod pojęciem 4P, czyli 4 kluczowych elementów, które wpływają na sprzedaż i realnie oddział...
Repricing, czyli automatyczne zarządzanie cenami
Dynamiczna zmiana cen w e-commerce to standardowa praktyka wielu e-sklepów, która przynosi wiele korzyści. Automatyczne za...
Świąteczne wyprzedaże. 6 rad, jak przygotować do nich swój sklep
Listopad i Black Friday już za nami. Teraz pozostaje czekać i przygotować swój biznes na nadejście świątecznej gorączki zakupow...
Jak zacząć sprzedawać z sukcesem na portalu Idealo?
Wielokanałowość to trend w e-commerce, który utrzymuje się już od kilku lat. Równoczesna sprzedaż na wielu kanałach jest opł...
Co to jest CMS i jaki będzie dla Ciebie odpowiedni
Jeżeli planujesz otworzyć nowy e-sklep lub chcesz zmienić swój dotychczasowy sposób zarządzania treścią, koniecznie zapozna...
Allegro Ads – czy jest naprawdę opłacalne?
Allegro jest jednym z największych portali sprzedażowych w Polsce. Pomarańczowy gigant umożliwia swoim sprzedającym rekl...
Black Friday i Cyber Monday - Listopadowe wyprzedaże
Listopad w kalendarzu imprez e-commerce nierozłącznie kojarzy się z festiwalem niskich cen, wielkich promocji i mega wyprzedaży. Bla...
Amazon Prime. Czy polski Amazon rośnie w siłę?
Amazon wszedł na polski rynek 2 marca 2021. Na samym początku nie udostępnił możliwości wykupienia usługi Amazon Prime dla kr...
Zakupy spożywcze online – czy to tylko chwilowy trend?
Rynek e-grocery (czyli branża zakupów spożywczych online) rozrósł się, a eksperci spekulują, że nie będzie to jedynie chwilowy...
Spotkajmy się na targach e-handlu
Targi handlu to impreza skierowana do przedsiębiorców i przedstawicieli e-sklepów oraz firm świadczących usługi dla tej g...
Wyprzedaże! Czy chodzi tylko o obniżanie cen?
Październik przynosi nam deszczową aurę, spadające z drzew liście, kasztany i oczywiście… jesienne wyprzedaże. Czy obniżki ...
Analiza cen. Psychologiczne taktyki cenowe
Nie od dziś wiadomo, że cena jest jednym z silniejszych bodźców, który w procesie zakupowym może przekonać konsumenta do dok...
Ceneo czy Ci się to opłaca?
Wielu przedsiębiorców e-commerce zadaje sobie pytanie: czy obecność na Ceneo się opłaca? Ceneo działa na polskim rynku już od...
Śledzenie cen konkurencji. Czy to konieczne?
Prowadząc biznes w sieci, warto zadać sobie pytanie, czy śledzenie cen konkurencji jest konieczne? Wydaje się, że nie samą...
Darmowa dostawa – jak ją sprytnie wykorzystać, aby zwiększyć sprzedaż?
Darmowa dostawa jest lubianym i popularnym zabiegiem marketingowym. Natomiast czasy, kiedy hasło dostawa gratis wzbudzało o...
Porównywarki cenowe – wady i zalety
Porównywarki cenowe, to portale, które szturmem zdobyły serca polskich internautów. Kupujący cenią je za możliwość łatwego ...
Jak wygrać z konkurencją na Allegro?
Niewątpliwie Allegro jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w Polsce. Pomimo dużej liczby sprzedawców, wysokich prowizji i zm...
Allegro Family – pomarańczowy gigant zwiększa zasięgi. Jak wpłynie to na Twoją sprzedaż?
W 2021 portal wprowadza nowe udogodnienie dla użytkowników Allegro Smart – program rodzinny Allegro Family. Program dar...
Letnie wyprzedaże w e-commerce. 4 porady jak się do nich przygotować
Przełom lipca i sierpnia to czas, kiedy rozpoczynają się letnie wyprzedaże w e-commerce. Festiwal promocji i rabatów trwa...
Dynamiczne ustalanie cen. Jak to działa?
Dynamiczne ustalanie cen (ang. dynamic pricing) to strategia polegająca na elastycznej wycenie produktów i usług w oparciu o ...
Strefa Okazji Allegro
]Czym jest Strefa Okazji? Wchodząc na portal, możemy natknąć się na promowane przez Allegro produkty z przekreśloną ceną l...
Automatyzacja cen. Czy to prosta droga do wojny cenowej?
Automatyzacja cen stała się popularnym i skutecznym sposobem w walce z konkurencją. W dobie e-zakupów, klienci w szybki spo...
Erli – czy może zagrozić pozycji Allegro?
Erli to stosunkowo nowa platforma sprzedażowa. Obecnie zyskuje coraz większy rozgłos za sprawą kampanii marketingowej z u...
TradeWatch. Czy są jakieś alternatywy?
Zaczynając od końca… TradeWatch był niezwykle popularną aplikacją, z której korzystali przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż ...
Psychologia cen. 5 sprawdzonych trików na to, jak zwiększyć sprzedaż?
Prowadzisz sprzedaż w sieci i zastanawiasz się, jak skutecznie zwiększyć obrót? Poznaj taktykę związaną z psychologią cen. Dzi...
Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego? 5 praktycznych porad
Jeżeli chcesz zwielokrotnić zysk w swoim e-sklepie… możesz postawić na maksymalizację liczby klientów i transakcji lub zad...
Konkurencja cenowa
Konkurencja cenowa to model współzawodnictwa polegający na rywalizacji przedsiębiorców w walce o klienta. Środkiem tej w...
Jak przygotować swój biznes na Dzień Dziecka? Branża artykułów dziecięcych w e-commerce
2020 rok przyniósł nam przymusową izolację i tym samym… wzmożone zapotrzebowanie na nowe zabawki dla naszych dzieci. Aktual...
Integracja sklepu z Ceneo lub Allegro – wdrożenie systemu LivePrice
Prowadzisz e-sklep i chcesz rozpocząć sprzedaż na innych marketplace’ach? Dowiedz się, jak w prosty i bezpieczny spo...
Co zrobić, kiedy konkurencja zaniża ceny?
Prowadząc biznes w sieci, codziennie zauważasz, że Twoja oferta jest porównywana z setką innych (identycznych lub podobnych towa...
TOP 3 Ceneo
System LivePrice od kilku miesięcy służy klientom nie tylko, jako program do monitoringu i automatyzacji cen, ale również, jako...
Sprzedaż na Amazonie. Co musisz wiedzieć?
Centra logistyczne Amazona od wielu lat ulokowane były w Polsce. Natomiast 2 marca 2021 roku strona portalu została uruchomiona z...
Marża i narzut. Jak ustalić cenę produktu w e-sklepie?
W raporcie E-commerce w Polsce 2020 stworzonym przez Gemius dowiadujemy się, że cena jest jednym z najważniejszych czynników wpł...
Sprzedaż na Allegro czy własny sklep internetowy?
Najistotniejszą kwestią dla przedsiębiorców w sieci jest zwiększenie sprzedaży. Planując rozwój e-sprzedaży, stajesz przed dy...
Jaką rolę odgrywa cena w procesie zakupowym?
Proces zakupowy rozpoczyna się w głowie klienta na długo przed tym, jak kliknie przycisk „kup”. Moment finalizacji poprze...
Oznaczenie Super Cena Allegro – jak je uzyskać?
Klienci od zawsze poszukują okazji i niskiej ceny na wszelkich porównywarkach cenowych i portalach aukcyjnych. Każdy klient Al...
Portale aukcyjne i platformy sprzedażowe, przegląd rynku marketplace
Jak pokazują dane raportu Statista DigitalMarket Outlook, Polska znajduje się na 13. miejscu wśród najszybciej rosnących rynk...
Menadżer Sprzedaży Allegro. Jak zarządzać sprzedażą na Allegro?
Menadżer Sprzedaży Allegro to wewnętrzne narzędzie portalu, które pozwala w wygodny sposób zarządzać sprzedażą na serwis...
Idealo – czy warto monitorować ofertę konkurencji na tej porównywarce cen?
Na polskim rynku najpopularniejszą porównywarką cen jest Ceneo. Natomiast każdy sprzedawca, który planuje rozpocząć sprzed...
Super Sprzedawca Allegro
Allegro od dłuższego czasu stara się promować najlepszych sprzedawców, którzy dbają o wysoką jakość obsługi kupujących. Najpierw po...
Jak sprzedawać więcej na Ceneo?
Ceneo jest największą porównywarką cen w Polsce. Działanie na portalu jest proste i daje możliwość dotarcia do dużej rzeszy k...
Automatyzacja sprzedaży Allegro
Każdego roku portal Allegro zyskuje na popularności. Nie dziwi więc fakt, że konkurencja na Allegro rośnie. Czy warto auto...
Ranking porównywarek cen w Polsce
Porównywarka cen umożliwia zestawienie cen tego samego produktu w wielu sklepach jednocześnie. Dzięki tej funkcjonalności port...
Pozycjonowanie aukcji Allegro – jak znaleźć się na pierwszej stronie Allegro?
Allegro jest największym serwisem aukcyjnym w Polsce, jego siła rośnie z każdym rokiem. W roku 2020 (w porównaniu z ubie...
E-commerce 2020 - podsumowanie roku
Zapewne nie ma osoby, która w trendach e-commerce na 2020 przewidziałaby globalną pandemię. 2020 był rokiem dziwnym i tr...
Sprawdzanie cen konkurencji na Allegro, jak zacząć?
Planujesz rozpocząć lub prowadzisz aktywną sprzedaż na pomarańczowym portalu aukcyjnym? Ważnym elementem pracy w e-handlu jest ...
Jak promować sklep na Ceneo?
Prowadząc sprzedaż na Ceneo, liczysz na zwiększenie zasięgów i wzrost zysków. Jednak, jeżeli Twoje produkty nie mają konkure...
Monitoring banerów i cen promocyjnych
Monitoring cen w e-commerce jest niezwykle ważny, bez względu ma to, czy jesteś sprzedawcą, dystrybutorem czy producentem. Aut...
Czy możliwe jest szybkie zwiększenie sprzedaży na Allegro?
Na to pytanie starają się odpowiedzieć wszyscy sprzedawcy na portalu. Konkurencja wśród nich ciągle rośnie – każdy sklep usi...
Licytacja pozycji na Ceneo
Jak wynika z badań, 70% wszystkich wejść na sklep dzięki porównywarce cen odbywa się w 3 pierwszych sklepach. Fenomen tego ...
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie w okresie świąt Bożego Narodzenia?
Po wyprzedażach związanych z Black Friday, czas przygotować swój biznes na dalsze, grudniowe szaleństwo zakupowe. Rodzinny czas...
Statystyki sprzedaży na Allegro, jak mądrze je wykorzystać?
Statystyki sprzedaży na Allegro są niezbędne dla właściwego rozeznania w branży. Prowadząc sprzedaż w sieci, warto mieć in...
Porównanie cen to już norma. Jak korzystają z tego klienci? Jak reagują firmy?
Powszechny dostęp do internetu mobilnego sprawił, że porównanie cen stało się powszechne nie tylko w przypadku zakupów z domo...
Sztuczna inteligencja w służbie e-commerce
Informacje przedstawione w artykule mogą zainspirować Cię do wdrożenia sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do Two...
Czy warto monitorować ceny w sieci?
Monitoring cen w sieci jest istotny, ponieważ uzyskujesz realne dane, które pozwalają Ci na konkretne działania. Mając wied...
Callback24 – zwiększ liczbę połączeń ze strony internetowej o 30%!
Callback24 to kompletne rozwiązanie lead generation, które zainstalujesz w 3 minuty i przetestujesz przez 30 dni za darmo! Callback24 z...
Jaka strategia cenowa zadziała na Twoich klientów?
Internet stał się polem walki rozmaitych sklepów. Internauci kuszeni są niskimi cenami, programami lojalnościowymi, raba...
Jakie elementy poza strategią cenową, wpływają na zwiększenie sprzedaży?
Klienci podczas zakupów, biorą pod uwagę wielorakie czynniki, które wpływają na odbiór sklepu ecommerce. Niewątpliwie sklep m...
Czy warto promować oferty na Allegro?
Niewątpliwie portal umożliwia sklepom rozmaite formy promocji. Podczas wszelakich działań mających na celu zwiększenie sprze...
Czy warto sprzedawać na porównywarkach?
Bazując na badaniach Gemius, dowiadujemy się, że co drugi Internauta podczas zakupów w sieci, korzysta z porównywarki ceno...
Rozkwit e-commerce w 2020 – strategie ustalania cen
Internet stał się bezpiecznym, wygodnym i tanim miejscem zakupów. Bez wątpienia dla wielu sprzedawców handel w sieci stał...
Jak mądrze organizować promocje cenowe?
Promocje cenowe są nieodłączną częścią handlu (zwłaszcza w sieci). Dlatego liczne badania potwierdzają, że aż 80% klientó...
Pełna automatyzacje e-commerce
Wielu sprzedawców e-commerce zastanawia się, jak zyskać przewagę nad konkurencją? Warto nadmienić, że wszystkim zależy na tych...
Jakie zmiany w API szykuje Allegro?
Do tej pory Allegro umożliwiało działanie na WebAPI lub RES API. Zasoby API Allegro przedstawiają funkcjonalności serwisu. API ...
Automatyzacja cen w e-sklepie, czy jest potrzebna?
Właściciele e-sklepów stają przed wyzwaniem – jak w ciągu 24 godzin wykonać niezliczoną ilość pracy? Zarobić, mieć czas n...
Nowy moduł LivePrice – licytowanie stawek na Ceneo
Licytowanie stawek służy do pozycjonowania Twoich ofert na Ceneo. Pozwala na zwiększanie ruchu na Twoim e-sklepie bez wz...
Jak skutecznie określić konkurencję na Allegro?
Jak skutecznie (w gąszczu prywatnych loginów i kont firmowych) rozpoznać swoją konkurencję? Do czyjej ceny warto równać na All...
Monitoring produktów bez kodu producenta i kodu EAN
Jeżeli chcesz monitorować ceny produktów na Ceneo lub Allegro, ale nie posiadają one kodu EAN, system LivePrice zapewni Ci ...
Czym jest automatyzacja cen?
Przy każdym produkcie zakładamy elastyczność ceny i możliwość dopasowania jej do bieżącej sytuacji rynkowej. Należy pamiętać,...
Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Allegro jest w Polsce uznawane za najpopularniejsze miejsce do prowadzenia e-handlu. Co miesiąc portal odwiedza 18 mln Polaków. P...
Jak nawiązać współpracę z hurtownią?
Podpowiemy Ci jak skutecznie znaleźć hurtownię oraz jak negocjować warunki z firmą, której jesteś już (lub planujesz być) kl...
Wpływ pandemii na e-commerce
Rynek e-commerce zyskał na wartości – liczba transakcji internetowych w Polsce wzrosła o 240%. Wolumen zakupów stale rośnie...
Twój pierwszy sklep internetowy – 7 rzeczy, o których musisz pamiętać!
Podjąłeś decyzję – otwierasz własny sklep internetowy. Bycie własnym szefem daje ogromne możliwości rozwoju i realiza...
Automatyczne zmienianie cen jako strategia maksymalizacji dochodów ze sprzedaży
Z raportu Gemius e-commerce w Polsce 2019 wynika, że głównymi czynnikami motywującymi konsumentów do wyboru konkretnego skle...
Monitoring cen – czyli must-have dla Twojego sklepu
Zarówno producent, jak i sprzedawca poszukują w sieci sposobu, aby kontrolować rynek cen w sklepach internetowych, na po...