Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...

Twój pierwszy sklep internetowy – 7 rzeczy, o których musisz pamiętać!
Podjąłeś decyzję – otwierasz własny sklep internetowy. Bycie własnym szefem daje ogromne możliwości rozwoju i realizacji biznesowej wizji, ale stanowi również nie lada wyzwanie. Szczególnie, jeśli dopiero poznajesz branżę e-commerce. Od czego zacząć i jak się nie pogubić? Przed Tobą kilka aspektów, o które powinieneś zadbać, startując z własnym sklepem internetowym.
1. Analizuj, poznawaj, działaj! Czyli kilka słów o biznesplanie Twojego sklepu.
Weryfikacja swoich pomysłów i wizji w zderzeniu z rzeczywistością może okazać się trudna, ale w rezultacie pomoże Ci określić mocne i słabe strony Twojego biznesu. A to ogromny krok naprzód! Zanim przystąpisz do sporządzania biznesplanu spróbuj udzielić odpowiedzi na poniższe pytania. Będą stanowiły dobry punkt wyjścia do dalszych analiz.
- co chcesz sprzedawać i czy jest na to popyt?
- kim są Twoi potencjalni klienci? Do kogo kierujesz ofertę?
- jakim budżetem na początek dysponujesz?
- zamierzasz współpracować z hurtownią czy sam jesteś producentem produktów?
- czy chcesz poświęcić na rozkręcenie biznesu cały swój czas? A może traktujesz sklep jako
- pracę dodatkową (np. poza etatem)?
- czy posiadasz własny magazyn?
- kto jest Twoją bezpośrednią konkurencją?
- zamierzasz sam obsługiwać sklep czy zatrudnisz pracowników?
- czy planujesz sprzedaż również w innych kanałach (Allegro, eBay, marketplace’y)?
Pamiętaj! Jeśli przed założeniem e-sklepu powstrzymują Cię wysokie koszty jego utrzymania – możesz je skutecznie zminimalizować!
- Korzystaj z preferencyjnych warunków przysługujących początkującym przedsiębiorcom – Ulgi na Start i małego ZUSu.
- Wybierz oprogramowanie sklepu w modelu abonamentowym, np. Sky-Shop.pl
- Sprzedawaj bez własnego magazynu – wybierz dropshipping.
2. Konkurencja, rynek i otoczenie biznesowe
Czy wiesz, że w 2018 roku liczba sklepów internetowych działających na polskim rynku przekroczyła 30 tysięcy? (Raport Bisnode Polska). Branża e-commerce dynamicznie się rozwija i wciąż jest miejsce dla kolejnych sprzedawców online. Musisz jednak pamiętać, że wraz z rozrostem rynku handlu online rośnie również konkurencja.
Przygotowując się do otwarcia własnego biznesu pewnie już zdążyłeś zidentyfikować najmocniejszych graczy w branży i jesteś w stanie wymienić nazwy swoich bezpośrednich konkurentów. To świetnie! Teraz czas na analizę wszystkiego, co Twoi rywale mają do zaoferowania klientom. Zwróć uwagę na:
- asortyment i kluczowe produkty (np. hity sprzedażowe).
- Ofertę cenową – zarówno w sklepach, jak i innych kanałach sprzedaży np. Allegro czy porównywarkach cenowych. W ich monitoringu i dynamicznym ustalaniu cen pomoże Ci LivePrice.
- Grupy docelowe. Sklep z odzieżą damską nie będzie konkurencją dla e-sklepu z garniturami i dodatkami dla mężczyzn. Pamiętaj, żeby określić swoją buyer personę i pod tym kontem analizować rynkowych rywali.
- Kanały sprzedaży. Allegro, eBay, Ceneo, Empik Marketplace a może Facebook? Bądź tam, gdzie kupują Twoi klienci. Jeśli jesteś w stanie zaoferować dodatkową wartość, której nie daje konkurencja (np. darmowa dostawa) – warto to wykorzystać i pojawić się w nowych kanałach sprzedaży!
- Marketing i pozycjonowanie. Sprawdź, jakie działania marketingowe podejmuje Twoja konkurencja i na jakie frazy kluczowe pozycjonuje się w wyszukiwarkach. Pamiętaj, że rozpoczynając przygodę z e-commerce, warto poszukać fraz kluczowych z tzw. „długiego ogona” – przyciągniesz klientów zainteresowanych konkretnymi produktami, tym samym zwiększając wartość swojej witryny.
3. Platforma sklepowa – serce Twojego biznesu!
Chcesz prowadzić sklep, ale wiedza techniczna nie jest Twoją mocną stroną? Wybierz oprogramowanie, które będzie proste w obsłudze, a jednocześnie wyposażone w masę możliwości! Sky-Shop.pl to gotowe narzędzie, dzięki któremu stworzysz piękną i funkcjonalną stronę sklepu, a zamówienia obsłużysz za pomocą intuicyjnego panelu administracyjnego. A to wszystko już od kilkudziesięciu złotych miesięcznie!
Wybierając Sky-Shop.pl otrzymujesz:
- gotowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego i wielokanałowej
- sprzedaży online,
- Full Dropshipping,
- aplikację mobilną do obsługi sklepu,
- Kreator Szablonu Sklepu,
- integracje z ponad 300 hurtowniami (w tym z ponad 100 hurtowniami dropshipping),
- automatyczną, dwukierunkową integrację z Allegro,
- integracje z eBay, porównywarkami cen, marketplace’ami i portalami aukcyjnymi,
- integracje z kurierami, bramkami płatniczymi, systemami ERP,
- wbudowany system mini-księgowości,
- …i wiele więcej!
4. Współpraca z hurtownią – o co pytać i jak ustalać warunki?
Jedną z najważniejszych kwestii, które musisz rozważyć przed uruchomieniem sklepu jest to, skąd będziesz czerpał towar. Istnieją trzy najpopularniejsze drogi zaopatrywania sklepu. Możesz:
- sprzedawać własne wyroby (np. handmade),
kupować towar prosto od producenta (zazwyczaj wymaga to zakupu kilkuset, a nawet kilku tysięcy sztuk danego produktu),
zaopatrywać swój sklep w hurtowni.
Ten ostatni sposób jest zdecydowanie najczęściej wybierany przez właścicieli sklepów. Jeżeli wiesz już w jakiej branży chcesz działać, z łatwością znajdziesz odpowiadającego Ci dostawcę na liście gotowych integracji w Sky-Shop.pl. W kolejnym kroku powinieneś skontaktować się z hurtownią, ustalić warunki współpracy, a następnie zintegrować swój sklep za pomocą otrzymanego od swojego kontrahenta pliku produktowego.
Od teraz możesz szybko pobrać towary z hurtowni do swojego sklepu ze wszystkimi niezbędnymi parametrami, opisami, zdjęciami czy stanami magazynowymi. Nie musisz się również martwić, że liczba produktów w sklepie będzie nieaktualna – mechanizm zadba o aktualizację bazy produktowej nawet do 8 razy na dobę.
5. Jak Cię widzą, tak Cię…kupują!
Nie ma co ukrywać… klienci kupują oczami. Zachęcająca kolorystyka, intuicyjny interfejs, przejrzyste opisy i wyraźne zdjęcia w wysokiej rozdzielczości sprawią, że klienci będą przeglądać kolejne produkty z prawdziwą przyjemnością. Nie zapomnij, aby Twój sklep wyglądał dobrze nie tylko na monitorach, ale również (a może przede wszystkim!) na urządzeniach mobilnych. Pewnie słyszałeś, że od kilku lat zauważalny jest wzrost liczy konsumentów dokonujących transakcji przy użyciu smartfonów. Nie można tego bagatelizować!
Pamiętaj również, aby zdjęcia ukazywały jak najwięcej szczegółów sprzedawanych produktów. W końcu Twój klient nie będzie miał możliwości obejrzenia danej rzeczy na żywo, jak to ma miejsce w sklepie stacjonarnym. Spraw, aby nie musiał szukać dodatkowych informacji na innych stronach!
6. Daj się znaleźć! – SEO w sklepie internetowym.
Pozycjonowanie sklepu internetowego to szeroki temat, który trudno byłoby zmieścić w ramach tego artykułu. Pamiętaj, że na efektywność działań i wysokie wyniki mają wpływ trzy ważne czynniki:
- kwestie techniczne oprogramowania sklepu,
- treści
- linki.
Zwróć uwagę, czy oprogramowanie działa bez zarzutu pod względem technicznym, posiada funkcje umożliwiające optymalizację, a także, czy jest mobile friendly, gwarantując poprawne wyświetlanie sklepu na urządzeniach mobilnych (RWD).
Pamiętaj, że wiele działań SEO możesz wykonać samodzielnie, nie inwestując w to żadnych środków. Zacznij od:
- ustawienia przyjaznych adresów url,
- przeanalizowania i wybrania najważniejszych słów kluczowych związanych z Twoją
- branżą i potrzebami klientów,
- sprawdzenia działań Twojej konkurencji,
- przygotowania wartościowych opisów produktów i kategorii, nazw oraz zdjęć,
- uruchomienia sklepowego bloga,
- zdobycia wartościowych linków do sklepu (np. poprzez artykuły sponsorowane czy
- wpisy na forach),
- stworzenia firmowych profili w mediach społecznościowych.
7. Bezpieczeństwo w sklepie internetowym.
Ostatnia i niezwykle ważna kwestia to bezpieczeństwo zakupów w Twoim sklepie. W końcu klienci będą zostawiać tam swoje dane oraz dokonywać transakcji. Nie możesz zapomnieć o:
- certyfikacie SSL,
- regulaminie sklepu oraz polityce prywatności,
- widocznych i łatwo dostępnych danych kontaktowych,
- jasno określonych kosztów dostawy w koszyku,
- bezpiecznym serwerze, na którym przechowywane są dane.
Mamy nadzieję, że powyższe wskazówki ułatwią Ci start w e-biznesie. A jeżeli w Twojej głowie pojawią się jakiekolwiek pytania – nie wahaj się skontaktować z doradcami Sky-Shop.pl!
Zadzwoń (12 386 01 30) lub napisz wiadomość (info@sky-shop.pl).
Zobacz również
Zmiany przepisów związanych z ochroną konsumentów. Co musisz wiedzieć?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Jak wykorzystać system do automatyki cenowej, aby zwiększyć sprzedaż na Empiku?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Cena na porównywarce cen… czy jest istotna? Benchmarking na Ceneo
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Marketing wielokanałowy a sprzedaż zagraniczna
Wielokanałowość to trend, który od lat święci triumf w sieci. Korzystanie z marketpalce’ów pomaga przedsiębiorcy zwiększać...
Marketplace – chwilowa moda czy trend, który pozostanie na lata?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać?
Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać? To pytanie zadaje sobie większość przedsiębiorców działających w e-commerece. Jeżeli ...
Empik Marketplace, czyli EmpikPlace dla sprzedawców
Empik funkcjonuje w polskiej przestrzeni biznesowej od ponad 70 lat. Najpierw marka kojarzona była ze sklepami stacjonarnymi, ...
Przegląd cen Allegro, czy zagrozi profesjonalnym systemom do monitoringu i automatyki cenowej?
W styczniu 2022 roku Allegro postanowiło oddać w ręce przedsiębiorców nową funkcjonalność – Przegląd cen. Moduł pozwala poz...
Podbijaj rynki zagraniczne z Allegro!
Allegro to przodujący w Polsce marketplace. Pomarańczowy gigant zrzesza ponad 21 milionów zarejestrowanych użytkowników. Port...
Monitoring cen konkurencji na Empiku
Empik to znana i zaufana marka na polskim rynku. Jak pokazuje raport Gemius, Empik Marketplace znajduje się w czołówce pl...
E-commerce – podsumowanie roku 2021
Już nikt nie ma wątpliwości, że pandemia zmieniła stosunek klientów do e-handlu. Kto jeszcze do tej pory nie odważył się na ...
Jak zwiekszyć sprzedaż na Ceneo
Jeżeli zastanawiasz się jakie kroki trzeba podjąć, aby sprzedawać więcej na Ceneo, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Dowies...
Omnichannel
Omnichannel to model biznesowy, który polega na zatarciu granic pomiędzy różnymi elementami handlu online i stacjonarnego. Ten...
Monitoring cen a SEO - w pełni wykorzystaj potencjał LivePrice
SERP to strona internetowa wyszukiwarki, która wyświetla wszystkie wyniki na zadaną przez użytkownika frazę/słowa kluczowe. Rezul...
Strefa marki i odznaka dla producenta na Ceneo – czy warto?
Na Ceneo mogą działać nie tylko e-sklepy, ale również producenci. Serwis umożliwia im skuteczną reklamę swoich produktów oraz dys...
Jak zacząć sprzedawać na Allegro?
Prowadzisz sprzedaż w sieci i rozważasz możliwość założenia konta na najpopularniejszym portalu aukcyjnym w Polsce? Czy mo...
Dlaczego Twoi klienci porzucają koszyk zakupowy?
Porzucanie koszyków zakupowych to prawdziwa bolączka e-commerce. W raporcie „Porzucony e-koszyk” Izby Gospodarki Elektronicznej możem...
Idealo. Co warto wiedzieć podbijając zagraniczny rynek e-commerce?
Ekspansja międzynarodowa z własnym sklepem internetowym to ogromna szansa dla Twojego biznesu. Dowiedz się, na jakie elementy na...
Marketing Mix – 4 elementy wpływające na zwiększenie sprzedaży
Marketing Mix znany jest również pod pojęciem 4P, czyli 4 kluczowych elementów, które wpływają na sprzedaż i realnie oddział...
Repricing, czyli automatyczne zarządzanie cenami
Dynamiczna zmiana cen w e-commerce to standardowa praktyka wielu e-sklepów, która przynosi wiele korzyści. Automatyczne za...
Świąteczne wyprzedaże. 6 rad, jak przygotować do nich swój sklep
Listopad i Black Friday już za nami. Teraz pozostaje czekać i przygotować swój biznes na nadejście świątecznej gorączki zakupow...
Jak zacząć sprzedawać z sukcesem na portalu Idealo?
Wielokanałowość to trend w e-commerce, który utrzymuje się już od kilku lat. Równoczesna sprzedaż na wielu kanałach jest opł...
Co to jest CMS i jaki będzie dla Ciebie odpowiedni
Jeżeli planujesz otworzyć nowy e-sklep lub chcesz zmienić swój dotychczasowy sposób zarządzania treścią, koniecznie zapozna...
Allegro Ads – czy jest naprawdę opłacalne?
Allegro jest jednym z największych portali sprzedażowych w Polsce. Pomarańczowy gigant umożliwia swoim sprzedającym rekl...
Black Friday i Cyber Monday - Listopadowe wyprzedaże
Listopad w kalendarzu imprez e-commerce nierozłącznie kojarzy się z festiwalem niskich cen, wielkich promocji i mega wyprzedaży. Bla...
Amazon Prime. Czy polski Amazon rośnie w siłę?
Amazon wszedł na polski rynek 2 marca 2021. Na samym początku nie udostępnił możliwości wykupienia usługi Amazon Prime dla kr...
Zakupy spożywcze online – czy to tylko chwilowy trend?
Rynek e-grocery (czyli branża zakupów spożywczych online) rozrósł się, a eksperci spekulują, że nie będzie to jedynie chwilowy...
Spotkajmy się na targach e-handlu
Targi handlu to impreza skierowana do przedsiębiorców i przedstawicieli e-sklepów oraz firm świadczących usługi dla tej g...
Wyprzedaże! Czy chodzi tylko o obniżanie cen?
Październik przynosi nam deszczową aurę, spadające z drzew liście, kasztany i oczywiście… jesienne wyprzedaże. Czy obniżki ...
Analiza cen. Psychologiczne taktyki cenowe
Nie od dziś wiadomo, że cena jest jednym z silniejszych bodźców, który w procesie zakupowym może przekonać konsumenta do dok...
Ceneo czy Ci się to opłaca?
Wielu przedsiębiorców e-commerce zadaje sobie pytanie: czy obecność na Ceneo się opłaca? Ceneo działa na polskim rynku już od...
Śledzenie cen konkurencji. Czy to konieczne?
Prowadząc biznes w sieci, warto zadać sobie pytanie, czy śledzenie cen konkurencji jest konieczne? Wydaje się, że nie samą...
Darmowa dostawa – jak ją sprytnie wykorzystać, aby zwiększyć sprzedaż?
Darmowa dostawa jest lubianym i popularnym zabiegiem marketingowym. Natomiast czasy, kiedy hasło dostawa gratis wzbudzało o...
Porównywarki cenowe – wady i zalety
Porównywarki cenowe, to portale, które szturmem zdobyły serca polskich internautów. Kupujący cenią je za możliwość łatwego ...
Jak wygrać z konkurencją na Allegro?
Niewątpliwie Allegro jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w Polsce. Pomimo dużej liczby sprzedawców, wysokich prowizji i zm...
Allegro Family – pomarańczowy gigant zwiększa zasięgi. Jak wpłynie to na Twoją sprzedaż?
W 2021 portal wprowadza nowe udogodnienie dla użytkowników Allegro Smart – program rodzinny Allegro Family. Program dar...
Letnie wyprzedaże w e-commerce. 4 porady jak się do nich przygotować
Przełom lipca i sierpnia to czas, kiedy rozpoczynają się letnie wyprzedaże w e-commerce. Festiwal promocji i rabatów trwa...
Dynamiczne ustalanie cen. Jak to działa?
Dynamiczne ustalanie cen (ang. dynamic pricing) to strategia polegająca na elastycznej wycenie produktów i usług w oparciu o ...
Strefa Okazji Allegro
]Czym jest Strefa Okazji? Wchodząc na portal, możemy natknąć się na promowane przez Allegro produkty z przekreśloną ceną l...
Automatyzacja cen. Czy to prosta droga do wojny cenowej?
Automatyzacja cen stała się popularnym i skutecznym sposobem w walce z konkurencją. W dobie e-zakupów, klienci w szybki spo...
Erli – czy może zagrozić pozycji Allegro?
Erli to stosunkowo nowa platforma sprzedażowa. Obecnie zyskuje coraz większy rozgłos za sprawą kampanii marketingowej z u...
TradeWatch. Czy są jakieś alternatywy?
Zaczynając od końca… TradeWatch był niezwykle popularną aplikacją, z której korzystali przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż ...
Psychologia cen. 5 sprawdzonych trików na to, jak zwiększyć sprzedaż?
Prowadzisz sprzedaż w sieci i zastanawiasz się, jak skutecznie zwiększyć obrót? Poznaj taktykę związaną z psychologią cen. Dzi...
Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego? 5 praktycznych porad
Jeżeli chcesz zwielokrotnić zysk w swoim e-sklepie… możesz postawić na maksymalizację liczby klientów i transakcji lub zad...
Konkurencja cenowa
Konkurencja cenowa to model współzawodnictwa polegający na rywalizacji przedsiębiorców w walce o klienta. Środkiem tej w...
Jak przygotować swój biznes na Dzień Dziecka? Branża artykułów dziecięcych w e-commerce
2020 rok przyniósł nam przymusową izolację i tym samym… wzmożone zapotrzebowanie na nowe zabawki dla naszych dzieci. Aktual...
Integracja sklepu z Ceneo lub Allegro – wdrożenie systemu LivePrice
Prowadzisz e-sklep i chcesz rozpocząć sprzedaż na innych marketplace’ach? Dowiedz się, jak w prosty i bezpieczny spo...
Co zrobić, kiedy konkurencja zaniża ceny?
Prowadząc biznes w sieci, codziennie zauważasz, że Twoja oferta jest porównywana z setką innych (identycznych lub podobnych towa...
TOP 3 Ceneo
System LivePrice od kilku miesięcy służy klientom nie tylko, jako program do monitoringu i automatyzacji cen, ale również, jako...
Sprzedaż na Amazonie. Co musisz wiedzieć?
Centra logistyczne Amazona od wielu lat ulokowane były w Polsce. Natomiast 2 marca 2021 roku strona portalu została uruchomiona z...
Marża i narzut. Jak ustalić cenę produktu w e-sklepie?
W raporcie E-commerce w Polsce 2020 stworzonym przez Gemius dowiadujemy się, że cena jest jednym z najważniejszych czynników wpł...
Sprzedaż na Allegro czy własny sklep internetowy?
Najistotniejszą kwestią dla przedsiębiorców w sieci jest zwiększenie sprzedaży. Planując rozwój e-sprzedaży, stajesz przed dy...
Jaką rolę odgrywa cena w procesie zakupowym?
Proces zakupowy rozpoczyna się w głowie klienta na długo przed tym, jak kliknie przycisk „kup”. Moment finalizacji poprze...
Oznaczenie Super Cena Allegro – jak je uzyskać?
Klienci od zawsze poszukują okazji i niskiej ceny na wszelkich porównywarkach cenowych i portalach aukcyjnych. Każdy klient Al...
Portale aukcyjne i platformy sprzedażowe, przegląd rynku marketplace
Jak pokazują dane raportu Statista DigitalMarket Outlook, Polska znajduje się na 13. miejscu wśród najszybciej rosnących rynk...
Menadżer Sprzedaży Allegro. Jak zarządzać sprzedażą na Allegro?
Menadżer Sprzedaży Allegro to wewnętrzne narzędzie portalu, które pozwala w wygodny sposób zarządzać sprzedażą na serwis...
Idealo – czy warto monitorować ofertę konkurencji na tej porównywarce cen?
Na polskim rynku najpopularniejszą porównywarką cen jest Ceneo. Natomiast każdy sprzedawca, który planuje rozpocząć sprzed...
Super Sprzedawca Allegro
Allegro od dłuższego czasu stara się promować najlepszych sprzedawców, którzy dbają o wysoką jakość obsługi kupujących. Najpierw po...
Jak sprzedawać więcej na Ceneo?
Ceneo jest największą porównywarką cen w Polsce. Działanie na portalu jest proste i daje możliwość dotarcia do dużej rzeszy k...
Automatyzacja sprzedaży Allegro
Każdego roku portal Allegro zyskuje na popularności. Nie dziwi więc fakt, że konkurencja na Allegro rośnie. Czy warto auto...
Ranking porównywarek cen w Polsce
Porównywarka cen umożliwia zestawienie cen tego samego produktu w wielu sklepach jednocześnie. Dzięki tej funkcjonalności port...
Pozycjonowanie aukcji Allegro – jak znaleźć się na pierwszej stronie Allegro?
Allegro jest największym serwisem aukcyjnym w Polsce, jego siła rośnie z każdym rokiem. W roku 2020 (w porównaniu z ubie...
E-commerce 2020 - podsumowanie roku
Zapewne nie ma osoby, która w trendach e-commerce na 2020 przewidziałaby globalną pandemię. 2020 był rokiem dziwnym i tr...
Sprawdzanie cen konkurencji na Allegro, jak zacząć?
Planujesz rozpocząć lub prowadzisz aktywną sprzedaż na pomarańczowym portalu aukcyjnym? Ważnym elementem pracy w e-handlu jest ...
Jak promować sklep na Ceneo?
Prowadząc sprzedaż na Ceneo, liczysz na zwiększenie zasięgów i wzrost zysków. Jednak, jeżeli Twoje produkty nie mają konkure...
Monitoring banerów i cen promocyjnych
Monitoring cen w e-commerce jest niezwykle ważny, bez względu ma to, czy jesteś sprzedawcą, dystrybutorem czy producentem. Aut...
Czy możliwe jest szybkie zwiększenie sprzedaży na Allegro?
Na to pytanie starają się odpowiedzieć wszyscy sprzedawcy na portalu. Konkurencja wśród nich ciągle rośnie – każdy sklep usi...
Licytacja pozycji na Ceneo
Jak wynika z badań, 70% wszystkich wejść na sklep dzięki porównywarce cen odbywa się w 3 pierwszych sklepach. Fenomen tego ...
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie w okresie świąt Bożego Narodzenia?
Po wyprzedażach związanych z Black Friday, czas przygotować swój biznes na dalsze, grudniowe szaleństwo zakupowe. Rodzinny czas...
Statystyki sprzedaży na Allegro, jak mądrze je wykorzystać?
Statystyki sprzedaży na Allegro są niezbędne dla właściwego rozeznania w branży. Prowadząc sprzedaż w sieci, warto mieć in...
Porównanie cen to już norma. Jak korzystają z tego klienci? Jak reagują firmy?
Powszechny dostęp do internetu mobilnego sprawił, że porównanie cen stało się powszechne nie tylko w przypadku zakupów z domo...
Sztuczna inteligencja w służbie e-commerce
Informacje przedstawione w artykule mogą zainspirować Cię do wdrożenia sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do Two...
Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż w Black Friday i po co monitorować ceny konkurencji?
Już 27 listopada rozpocznie się kolejne święto wyprzedaży Black Friday. Tradycja zaczerpnięta z amerykańskich sklepów z każdy...
Czy warto monitorować ceny w sieci?
Monitoring cen w sieci jest istotny, ponieważ uzyskujesz realne dane, które pozwalają Ci na konkretne działania. Mając wied...
Callback24 – zwiększ liczbę połączeń ze strony internetowej o 30%!
Callback24 to kompletne rozwiązanie lead generation, które zainstalujesz w 3 minuty i przetestujesz przez 30 dni za darmo! Callback24 z...
Jaka strategia cenowa zadziała na Twoich klientów?
Internet stał się polem walki rozmaitych sklepów. Internauci kuszeni są niskimi cenami, programami lojalnościowymi, raba...
Jakie elementy poza strategią cenową, wpływają na zwiększenie sprzedaży?
Klienci podczas zakupów, biorą pod uwagę wielorakie czynniki, które wpływają na odbiór sklepu ecommerce. Niewątpliwie sklep m...
Czy warto promować oferty na Allegro?
Niewątpliwie portal umożliwia sklepom rozmaite formy promocji. Podczas wszelakich działań mających na celu zwiększenie sprze...
Czy warto sprzedawać na porównywarkach?
Bazując na badaniach Gemius, dowiadujemy się, że co drugi Internauta podczas zakupów w sieci, korzysta z porównywarki ceno...
Rozkwit e-commerce w 2020 – strategie ustalania cen
Internet stał się bezpiecznym, wygodnym i tanim miejscem zakupów. Bez wątpienia dla wielu sprzedawców handel w sieci stał...
Jak mądrze organizować promocje cenowe?
Promocje cenowe są nieodłączną częścią handlu (zwłaszcza w sieci). Dlatego liczne badania potwierdzają, że aż 80% klientó...
Pełna automatyzacje e-commerce
Wielu sprzedawców e-commerce zastanawia się, jak zyskać przewagę nad konkurencją? Warto nadmienić, że wszystkim zależy na tych...
Jakie zmiany w API szykuje Allegro?
Do tej pory Allegro umożliwiało działanie na WebAPI lub RES API. Zasoby API Allegro przedstawiają funkcjonalności serwisu. API ...
Automatyzacja cen w e-sklepie, czy jest potrzebna?
Właściciele e-sklepów stają przed wyzwaniem – jak w ciągu 24 godzin wykonać niezliczoną ilość pracy? Zarobić, mieć czas n...
Nowy moduł LivePrice – licytowanie stawek na Ceneo
Licytowanie stawek służy do pozycjonowania Twoich ofert na Ceneo. Pozwala na zwiększanie ruchu na Twoim e-sklepie bez wz...
Jak skutecznie określić konkurencję na Allegro?
Jak skutecznie (w gąszczu prywatnych loginów i kont firmowych) rozpoznać swoją konkurencję? Do czyjej ceny warto równać na All...
Monitoring produktów bez kodu producenta i kodu EAN
Jeżeli chcesz monitorować ceny produktów na Ceneo lub Allegro, ale nie posiadają one kodu EAN, system LivePrice zapewni Ci ...
Czym jest automatyzacja cen?
Przy każdym produkcie zakładamy elastyczność ceny i możliwość dopasowania jej do bieżącej sytuacji rynkowej. Należy pamiętać,...
Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Allegro jest w Polsce uznawane za najpopularniejsze miejsce do prowadzenia e-handlu. Co miesiąc portal odwiedza 18 mln Polaków. P...
Jak nawiązać współpracę z hurtownią?
Podpowiemy Ci jak skutecznie znaleźć hurtownię oraz jak negocjować warunki z firmą, której jesteś już (lub planujesz być) kl...
Wpływ pandemii na e-commerce
Rynek e-commerce zyskał na wartości – liczba transakcji internetowych w Polsce wzrosła o 240%. Wolumen zakupów stale rośnie...
Automatyczne zmienianie cen jako strategia maksymalizacji dochodów ze sprzedaży
Z raportu Gemius e-commerce w Polsce 2019 wynika, że głównymi czynnikami motywującymi konsumentów do wyboru konkretnego skle...
Monitoring cen – czyli must-have dla Twojego sklepu
Zarówno producent, jak i sprzedawca poszukują w sieci sposobu, aby kontrolować rynek cen w sklepach internetowych, na po...