#Empik Empik Marketplace, czyli EmpikPlace dla sprzedawców Empik funkcjonuje w polskiej przestrzeni biznesowej od ponad 70 lat. Najpierw marka kojarzona była ze sklepami stacjonarnymi, w których można było spędzić wiele godzin, przeglądając najnowsze oferty wydawnictw […] 21 marca 2022
#Allegro Funkcjonalność przegląd cen w Allegro – czy zagrozi profesjonalnym systemom do monitoringu i automatyki cenowej? W styczniu 2022 roku Allegro postanowiło oddać w ręce przedsiębiorców nową funkcjonalność – Przegląd cen. Moduł pozwala poznać rynkową cenę produktu, który posiada w ofercie dany sprzedawca. Dzięki […] 14 marca 2022
#Allegro Podbijaj rynki zagraniczne z Allegro! Allegro to przodujący w Polsce marketplace. Pomarańczowy gigant zrzesza ponad 21 milionów zarejestrowanych użytkowników. Portal jest jedną z 10 największych witryn na świecie, rozszerzenie zasięgów było kwestią czasu. […] 9 marca 2022
#Empik Jak rozpocząć współpracę z Empik marketplace Empik to znana i zaufana marka na polskim rynku. Jak pokazuje raport Gemius, Empik Marketplace znajduje się w czołówce platform sprzedażowych w naszym kraju. Serwis zrzesza liczne grono […] 28 lutego 2022
#eCommerce E-commerce – podsumowanie roku 2021 Już nikt nie ma wątpliwości, że pandemia zmieniła stosunek klientów do e-handlu. Kto jeszcze do tej pory nie odważył się na zakupy online, pewnie niebawem ulegnie. Polski rynek […] 24 lutego 2022
#Ceneo Jak zwiekszyć sprzedaż na Ceneo Jeżeli zastanawiasz się, jakie kroki trzeba podjąć, aby sprzedaż na Ceneo wzrosła, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Dowiesz się, jak sprytnie manewrować ceną i jak zajmować wysoką pozycję na […] 17 lutego 2022
#eCommerce Omnichannel Omnichannel to model biznesowy, który polega na zatarciu granic pomiędzy różnymi elementami handlu online i stacjonarnego. Ten rodzaj sprzedaży wielokanałowej ma na celu dopasowanie się do współczesnego, świadomego […] 10 lutego 2022
#eCommerce Monitoring cen a SEO – wykorzystaj w pełni potencjał LivePrice SERP to strona internetowa wyszukiwarki, która wyświetla wszystkie wyniki na zadaną przez użytkownika frazę/słowa kluczowe. Rezultat obejmuje wyniki organiczne jak również wyniki płatne. Na potrzeby artykułu skupimy się […] 31 stycznia 2022
#Ceneo Strefa marki i odznaka dla producenta na Ceneo – czy warto? Na Ceneo mogą działać nie tylko e-sklepy, ale również producenci. Serwis umożliwia im skuteczną reklamę swoich produktów oraz dystrybutorów, dzięki utworzeniu stref producentów. Czy warto prezentować swoją markę […] 25 stycznia 2022
#Allegro Jak zacząć sprzedawać na Allegro? Prowadzisz sprzedaż w sieci i rozważasz możliwość założenia konta na najpopularniejszym portalu aukcyjnym w Polsce? Czy może zastanawiasz się, jak rozpoczęcie sprzedaży na Allegro zmieni Twój e-biznes? Jeżeli […] 18 stycznia 2022
#eCommerce Dlaczego Twoi klienci porzucają koszyk zakupowy? Porzucanie koszyków zakupowych to prawdziwa bolączka e-commerce. W raporcie „Porzucony e-koszyk” Izby Gospodarki Elektronicznej możemy przeczytać, że tylko co 3 internetowy koszyk zakupowy opłacany jest od razu. Trzeba […] 11 stycznia 2022
#Handel międzynarodowy Idealo – co warto wiedzieć podbijając zagraniczny rynek e-commerce? Ekspansja międzynarodowa z własnym sklepem internetowym to ogromna szansa dla Twojego biznesu. Dowiedz się, na jakie elementy należy zwrócić uwagę, aby odnieść sukces i przekonać do siebie klientów […] 31 grudnia 2021
#eCommerce Marketing Mix – 4 elementy wpływające na zwiększenie sprzedaży Marketing Mix znany jest również pod pojęciem 4P, czyli 4 kluczowych elementów, które wpływają na sprzedaż i realnie oddziaływają na rynek. To idealna kompozycja i balans, który bierze […] 21 grudnia 2021
#eCommerce Repricing, czyli automatyczne zarządzanie cenami Dynamiczna zmiana cen w sklepach internetowych (repricing) to standardowa praktyka wielu, która przynosi wiele korzyści. Automatyczne zarządzanie cenami jest świetną strategią dla każdego przedsiębiorcy w e-handlu – oszczędza […] 10 grudnia 2021
#eCommerce Świąteczne wyprzedaże. 6 rad, jak przygotować do nich swój sklep Listopad i Black Friday już za nami. Teraz pozostaje czekać i przygotować swój biznes na nadejście świątecznej gorączki zakupowej. Grudzień to jeden z najbardziej owocnych (pod względem zysków) […] 3 grudnia 2021
#Handel międzynarodowy Jak zacząć sprzedawać na Idealo? Wielokanałowość to trend w e-commerce, który utrzymuje się już od kilku lat. Równoczesna sprzedaż na wielu kanałach jest opłacalna, gdyż pozwala na przedstawienie oferty swojego sklepu szerszemu gronu […] 30 listopada 2021
#eCommerce Jaki CMS wybrać do budowy e-sklepu? Jeżeli planujesz otworzyć nowy e-sklep lub chcesz zmienić swój dotychczasowy sposób zarządzania treścią, koniecznie zapoznaj się z naszym przeglądem systemów CMS. Co to jest CMS i jakie są […] 23 listopada 2021
#Allegro Allegro Ads – czy jest naprawdę opłacalne? Allegro jest jednym z największych portali sprzedażowych w Polsce. Pomarańczowy gigant umożliwia swoim sprzedającym reklamowanie ofert na najbardziej popularnych miejscach na serwisie. Dodatkowo mogą oni korzystać z usługi […] 17 listopada 2021
#eCommerce Black Friday i Cyber Monday – Listopadowe wyprzedaże Listopad w kalendarzu imprez e-commerce nierozłącznie kojarzy się z festiwalem niskich cen, wielkich promocji i mega wyprzedaży. Black Friday i Cyber Monday to dni szczególnie lubiane przez rodzimych […] 9 listopada 2021
#Amazon Amazon Prime. Czy polski Amazon rośnie w siłę? Amazon wszedł na polski rynek 2 marca 2021. Na samym początku nie udostępnił możliwości wykupienia usługi Amazon Prime dla krajowych użytkowników. Od 15 października sytuacja uległa zmianie. Amerykański […] 28 października 2021
#Dystrybutor Zakupy spożywcze online – czy to tylko chwilowy trend? Rynek e-grocery (czyli branża zakupów spożywczych online) rozrósł się, a eksperci spekulują, że nie będzie to jedynie chwilowy trend. Przyzwyczajenia, które nabyliśmy (my konsumenci) podczas trwania izolacji, zostaną […] 20 października 2021