#eCommerce Podnoszenie cen w e-commerce. Jak chronić marżę? Nawet w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku, podnoszenie cen w e-commerce, może być skuteczne, ale tylko wtedy, gdy jest odpowiednio zaplanowane. Kluczem jest dodanie wartości do produktu lub usługi, wyróżnienie […] 9 października 2024
#Handel Internetowy Zaniżanie cen w e-commerce. Jak mądrze reagować? Środowisko internetowe jest mocno podatne na ruchy konkurencji, a zaniżanie cen w e-commerce to częste zjawisko. Mamy kilka rad jak zachować się w sytuacji, gdy inni sprzedawcy zaniżają […] 30 września 2024
#eCommerce Sprzedaż multichannel – jak zacząć? Sprzedaż multichannel to nic innego jak wielokanałowość, czyli wykorzystywanie wszelkich możliwych kanałów sprzedaży lub komunikacji, aby dotrzeć do potencjalnego klienta. Multichannel to strategia biznesowa lub komunikacyjna, w której […] 23 września 2024
#eCommerce Marża w handlu internetowym – ile powinna wynosić? Poprawne obliczanie marży jest kluczowe dla długoterminowej rentowności Twojego biznesu. Marża w handlu internetowym pozwala określić, ile zarabiasz na każdym sprzedanym produkcie po uwzględnieniu kosztów zakupu towaru. Jeżeli […] 13 września 2024
#Allegro Pozycjonowanie ofert Allegro: jak zwiększyć widoczność i sprzedaż? Niewątpliwie pozycjonowanie Allegro, aby oferty zajmowały naturalnie wysoką pozycję na liście, to klucz do zwiększenia ich widoczności i skuteczności sprzedaży. Poznaj triki na Allegro, które wspomogą Twój biznes […] 21 sierpnia 2024
#Empik Sprzedaż na Empik Marketplace Zastanawiasz się nad dywersyfikacją kanałów sprzedaży? Empik Marketplace to świetny portal, który zyskuje dużą popularność zarówno wśród sprzedających, jak i kupujących w polskim e-commerce. “Elektronika, Muzyka, Prasa i […] 13 sierpnia 2024
#Allegro Reguły cenowe na Allegro Reguły cenowe na Allegro to możliwość dostosowania swoich cen, wobec tego, jak działają oferenci na portalu. Dzięki czemu Twoja oferta może być wystawiona w korzystnych (rynkowych stawkach) – […] 8 sierpnia 2024
#eCommerce Jak zyskać lojalność klienta w e-commerce? Lojalność klienta w e-commerce to niezwykle ważne zagadnienie. Co istotne, kupujący, który przywiązuje się do danego sklepu… nie daje zarabiać Twojej konkurencji ð Zdobyć lojalność klienta (zwłaszcza w […] 25 lipca 2024
#eCommerce Ceny konkurencji a budowanie polityki cenowej Podpatrywanie cen konkurencji to nie tylko trend rynkowy w e-commerce. To podstawa budowania skutecznej polityki cenowej własnego sklepu. Monitoring cen konkurencji jest niezbędny do efektywnego ustalania cen w […] 18 lipca 2024
#eCommerce Nawyki zakupowe Polaków w e-commerce Na podstawie raportu Nawyki e-zakupowe Polaków – ile wydajemy w Internecie i co najchętniej kupujemy? Raport 2024 postaram się dokonać analizy preferencji zakupowych użytkowników rodzimego e-commerce. Rodzimy e-commerce […] 15 lipca 2024
#Allegro Rynki zagraniczne z Allegro – rozpocznij sprzedaż do Czech i Słowacji! Przejęcie przez Allegro grup MALL pozwoliło na rozpoczęcie ekspansji na zagraniczne rynki e-commerce. Sprawdź artykuł, jeżeli chcesz rozpocząć sprzedaż do Czech i Słowacji? Jeżeli chcesz rozpocząć sprzedaż na […] 28 czerwca 2024
#Allegro E-commerce na Słowacji. Jak odnieść sukces na Allegro.sk? E-commerce na Słowacji to dynamiczny i rozwojowy rynek. Jeżeli zastanawiasz się nad tym, jak zacząć sprzedawać na Allegro.sk, to mamy kilka informacji, które warto wiedzieć na początek. Analogicznie […] 21 czerwca 2024
#Partnerzy Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami na Allegro? Sprzedaż online na Allegro niesie ze sobą wyzwania, a negatywne komentarze są jednym z nich. Klienci często wyrażają swoje niezadowolenie publicznie, co może wpłynąć na Twoją reputację. Oto […] 20 czerwca 2024
#Allegro E-commerce w Czechach. Jak odnieść sukces na Allegro.cz? E-commerce w Czechach kształtuje się odmiennie od naszego krajowego. Jeżeli zastanawiasz się nad tym, jak zacząć sprzedawać na Allegro.cz – koniecznie przeczytaj nasz artykuł. W Europie Środkowo-Wschodniej Czechy […] 14 czerwca 2024
#Allegro Top oferta na Allegro – jak ją zdobyć? Top oferta na Allegro to nowe oznaczenie, które „rozpoczyna” daną kartę produktu. To najkorzystniejsza, wybrana przez portal aukcja, która pokazuje się w wynikach wyszukiwania produktu. Produktyzacja na Allegro […] 7 czerwca 2024
#Ceneo Automatyzacja cen na Ceneo – czy warto? Automatyzacja cen na Ceneo to niezwykle przydatna opcja, zwłaszcza jeżeli chcesz zawalczyć o jak największą ilość klientów. Kiedy warto skorzystać z aplikacji, która pomoże Ci monitorować konkurencję i […] 31 maja 2024
#Allegro Testowanie cen. Rola strategii cenowej na Allegro! Zastanawiałeś się nad tym, jak ważna jest rola strategii cenowej na Allegro? Testowanie cen jest niezwykle potrzebne w handlu. Dzięki temu możesz zoptymalizować swoje zyski i lepiej zrozumieć […] 23 maja 2024
#eCommerce Grupa docelowa w e-sklepie – jak ją określić? Posiadasz własny sklep internetowy lub planujesz jego założenie? Koniecznie dowiedz się tego, jak kluczową rolę odgrywa precyzyjnie określona grupa docelowa. Dzięki temu będziesz mógł skutecznie dostosować strategię marketingową, […] 17 maja 2024
#eCommerce One step checkout – czy to sposób na porzucone koszyki w e-sklepie? Jedną z najbardziej rozpowszechnionych i trudnych sytuacji w Twoim e-sklepie może być ilość urwanych, niedokończonych transakcji. Zdarza się, że klienci odwiedzają witrynę, poświęcają czas na wybór produktów, a […] 10 maja 2024
#eCommerce Strategia cen neutralnych w e-handlu. Dlaczego warto ją stosować? Strategia cen neutralnych to ciekawe spojrzenie na taktykę sprzedaży. Jakie korzyści może przynieść taka koncepcja i w jaki sposób możesz zautomatyzować proces? Przeczytaj nasz tekst i dowiedz się, […] 30 kwietnia 2024
#eCommerce Sezonowość w e-commerce – czy da się na niej zarobić? Sezonowość w e-commerce jest zjawiskiem, które przedstawia popyt na dane produkty lub usługi w zależności od danego okresu w roku. Czy przyglądając się tej tendencji, da się zwiększyć […] 22 kwietnia 2024