#eCommerce Sezonowość w e-commerce – czy da się na niej zarobić? Sezonowość w e-commerce jest zjawiskiem, które przedstawia popyt na dane produkty lub usługi w zależności od danego okresu w roku. Czy przyglądając się tej tendencji, da się zwiększyć […] 22 kwietnia 2024
#eCommerce Płatności odroczone w e-commerce – nowa era zakupów online! Handel elektroniczny rozwija się w niesamowitym tempie. Jednym z kluczowych czynników, który umożliwia dynamiczny wzrost e-commerce, są nowinki technologiczne i trendy, które szturmem zdobywają rynek. Jedną z nich […] 12 kwietnia 2024
#eCommerce Real-time marketing w e-commerce Skuteczność tradycyjnych strategii marketingowych staje się coraz bardziej ograniczona, a konkurencja w sieci stale rośnie. Odpowiedzią dla tych wyzwań jest trend real-time marketing w e-commerce. Jest to dosyć […] 8 kwietnia 2024
#eCommerce System magazynowo-handlowy Subiekt – co warto wiedzieć? Subiekt to program magazynowo-handlowy, który jest przeznaczony dla małych i średnich sklepów. Jest to rodzaj oprogramowania ERP (Enterprise Resource Planning), które umożliwia kompleksowe zarządzanie różnymi aspektami działalności firmy […] 29 marca 2024
#Allegro LivePrice – monitoring konkurencji, automatyka cenowa i moduł do alertów Aplikacja LivePrice służy do monitoringu konkurencji i automatyzacji cen. Nasz zespół programistów regularnie rozwija system. W tym miesiącu udostępniliśmy w LivePrice nowy moduł do alertów, który zadba o jeszcze […] 25 marca 2024
#eCommerce Najważniejsze integracje z IdoSell – poznaj swoje możliwości! IdoSell podbija polski rynek e-commerce. Platforma oferuje rozwiązania dla małych, średnich i dużych firm. CMS pozwala przedsiębiorcy wybierać pomiędzy gotowymi integracjami z IdoSell oraz (dzięki idei Open SaaS) […] 15 marca 2024
#eCommerce Które integracje i wtyczki do PrestaShop warto znać? PrestaShop to jeden z najpopularniejszych CMSów na rynku e-commerce. Dlaczego silnik jest tak lubiany przez sprzedawców? Ponieważ platforma oferuje szereg możliwości w zakresie funkcji, integracji i usług. PrestaShop […] 8 marca 2024
#eCommerce Integracje Magento – must have w Twoim sklepie Magento jest odpowiedzią na potrzeby nawet najbardziej wymagających użytkowników, oferując szeroki zakres integracji i rozszerzeń o dodatkowe moduły. Adobe rozwija CMS od 2020 roku. Struktura Open Source pozwala […] 29 lutego 2024
#Allegro Jak ustalić cenę produktu, aby zarabiać na Allegro? Wielu sprzedawców zastanawia się nad tym, jak ustalić cenę produktu na Allegro – rozpoczęcie działalności to emocjonujący, ale również wymagający dokładnego planowania finansowego moment. Zwłaszcza jeżeli chodzi o […] 26 lutego 2024
#eCommerce Tajniki skutecznych rabatów i promocji w e-commerce! Jak osiągnąć zysk? Zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie wprowadzać promocje w e-commerce? Niewątpliwie korzystna cena często przyciąga kupujących – część z nich jest również podatna na hasło: rabat czy promocja. […] 20 lutego 2024
#eCommerce Przewaga nad konkurencją bez ustępstw w cenach: 7 kluczowych wskazówek W e-commerce istnieje wiele strategicznych podejść, dzięki którym można osiągnąć przewagę nad konkurencją, jednocześnie, zachowując stabilność cenową. Oto 7 kluczowych wskazówek, które pomogą w wypracowaniu unikalnej pozycji na […] 24 stycznia 2024
#Ceneo Raport e-commerce 2023: Przegląd profilu klienta i motywacji kupujących online W dzisiejszym dynamicznym świecie handlu, zakupy online stały się nie tylko popularne, ale często preferowanym wyborem dla konsumentów. Istnieje wiele czynników, które wpływają na decyzje klientów, zarówno w […] 12 stycznia 2024
#Google Shopping Jak wystawić ofertę no Google Shopping i zwiększyć zasięgi swojego sklepu? E-commerce to dziedzina, w której konkurencja stale rośnie. Aby zwiększyć widoczność swojego biznesu online, warto rozważyć wystawienie ofert na platformach, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów. Jednym z […] 17 grudnia 2023
#Handel międzynarodowy Jak rozpocząć sprzedaż na Idealo? Warto sięgnąć po międzynarodowy sukces w e-commerce, rozwijając swoją działalność na rynkach zagranicznych. Ekspansja poza granice krajowe pomaga dotrzeć do większej ilości klientów. Inwestując w ekspansję, kształtujesz przyszłość […] 15 grudnia 2023
#Empik Jak zacząć sprzedawać na EmpikPlace? Współpraca z Empikiem, będącym jedną z czołowych i najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku książek, prasy i multimediów, może okazać się strategicznym ruchem dla sprzedawców online. Jego dynamiczny […] 1 grudnia 2023
#eCommerce Cenowa elastyczność popytu a system do monitoringu i automatyzacji cen Ceny odgrywają kluczową rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych przez klientów. Każdego dnia konsumenci szukają produktów i usług, które nie tylko spełniają ich potrzeby, ale także zapewniają atrakcyjne warunki […] 14 listopada 2023
#Ceneo Jak rozpocząć sprzedaż na Ceneo? Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z serwisem i chcesz odnieść sukces na Ceneo, musisz być przygotowany do konkurencji i elastyczny w dostosowywaniu strategii cenowej. LivePrice to narzędzie, które pomoże […] 31 października 2023
#Allegro Jak sprzedawać na Allegro – poradnik dla początkujących w e-commerce Polska znajduje się w czołówce najszybciej rozwijających się rynków e-commerce. Liczba sprzedawców cyfrowych ciągle rośnie, a Allegro to najpopularniejszy w kraju marketplace. Z artykułu dowiesz się – dlaczego […] 12 października 2023
#Ceneo Repricing na Ceneo – czy to się opłaca? Repricing, czyli inaczej automatyczne zmienianie cen z użyciem inteligentnych botów, to popularny temat w e-commerce. Dynamizm związany z branżą handlu w sieci niejako wymusza na sprzedawcach szybkie i […] 22 września 2023
#Allegro Repricing na Allegro. Czy warto automatyzować ceny? Niezaprzeczalnie Allegro to najpopularniejsza platforma zakupowa w kraju. Jeżeli wystawiasz swoją ofertę na pomarańczowym serwisie, musisz liczyć się z tym, że będzie ona zestawiona z asortymentem pozostałych sprzedających […] 13 września 2023
#Allegro Sprzedaż wiązana – zestawy produktów w e-commerce Tworzenie zestawów towarów w e-commerce to popularna koncepcja marketingowa. Polega na komponowaniu pakietów produktów i sprzedaży ich klientowi (zwykle) w niższej cenie. Sprzedaż wiązana pozwala zwiększać wartość koszyka […] 31 sierpnia 2023