#Google Shopping Jak wystawić ofertę no Google Shopping i zwiększyć zasięgi swojego sklepu? E-commerce to dziedzina, w której konkurencja stale rośnie. Aby zwiększyć widoczność swojego biznesu online, warto rozważyć wystawienie ofert na platformach, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów. Jednym z […] 17 grudnia 2023
#Handel międzynarodowy Jak rozpocząć sprzedaż na Idealo? Warto sięgnąć po międzynarodowy sukces w e-commerce, rozwijając swoją działalność na rynkach zagranicznych. Ekspansja poza granice krajowe pomaga dotrzeć do większej ilości klientów. Inwestując w ekspansję, kształtujesz przyszłość […] 15 grudnia 2023
#Empik Jak zacząć sprzedawać na EmpikPlace? Współpraca z Empikiem, będącym jedną z czołowych i najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku książek, prasy i multimediów, może okazać się strategicznym ruchem dla sprzedawców online. Jego dynamiczny […] 1 grudnia 2023
#eCommerce Cenowa elastyczność popytu a system do monitoringu i automatyzacji cen Dla przedsiębiorców, zwłaszcza tych działających w dynamicznym świecie e-commerce, cenowa elastyczność popytu jest niezwykle istotna. Jednak jak można skutecznie zarządzać cenami, aby zaspokoić potrzeby klientów i jednocześnie zwiększyć […] 14 listopada 2023
#Ceneo Jak rozpocząć sprzedaż na Ceneo? Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z serwisem i chcesz odnieść sukces na Ceneo, musisz być przygotowany do konkurencji i elastyczny w dostosowywaniu strategii cenowej. LivePrice to narzędzie, które pomoże […] 31 października 2023
#Allegro Jak sprzedawać na Allegro – poradnik dla początkujących w e-commerce Polska znajduje się w czołówce najszybciej rozwijających się rynków e-commerce. Liczba sprzedawców cyfrowych ciągle rośnie, a Allegro to najpopularniejszy w kraju marketplace. Z artykułu dowiesz się – dlaczego […] 12 października 2023
#Ceneo Repricing na Ceneo – czy to się opłaca? Repricing, czyli inaczej automatyczne zmienianie cen z użyciem inteligentnych botów, to popularny temat w e-commerce. Dynamizm związany z branżą handlu w sieci niejako wymusza na sprzedawcach szybkie i […] 22 września 2023
#Allegro Repricing na Allegro. Czy warto automatyzować ceny? Niezaprzeczalnie Allegro to najpopularniejsza platforma zakupowa w kraju. Jeżeli wystawiasz swoją ofertę na pomarańczowym serwisie, musisz liczyć się z tym, że będzie ona zestawiona z asortymentem pozostałych sprzedających […] 13 września 2023
#Allegro Sprzedaż wiązana – zestawy produktów w e-commerce Tworzenie zestawów towarów w e-commerce to popularna koncepcja marketingowa. Polega na komponowaniu pakietów produktów i sprzedaży ich klientowi (zwykle) w niższej cenie. Sprzedaż wiązana w e-commerce. Dlaczego warto? […] 31 sierpnia 2023
#Allegro Produktyzacja na Allegro – co warto o niej wiedzieć? Łączenie ofert z Katalogiem produktów, czyli produktyzacja została wprowadzona do Allegro, aby ułatwić kupującym wyszukiwanie i zestawianie konkretnych produktów. Portal rozpoczął prace nad nową funkcją już w 2019 […] 15 sierpnia 2023
#eCommerce Konkurencja cenowa w e-commerce. Jak skutecznie wygrywać? Rynek e-commerce jest dynamiczny, a nadążanie za konkurentami w sieci to nie lada wyzwanie. Monitorowanie i automatyzacja cen pozwalają przyspieszyć ten proces, natomiast czy zawsze musi się on […] 31 lipca 2023
#eCommerce Dynamic pricing – czy potrzebujesz go w swoim e-sklepie? Dynamic pricing to popularna w e-commerce strategia cenowa, która polega na ustalaniu elastycznych, dopasowanych do działań rynku stawek na poszczególnych produktach. Dynamiczne ustalanie cen ma na celu optymalizację […] 27 lipca 2023
#eCommerce Cena rynkowa w e-commerce Cena rynkowa to wartość, po jakiej dany produkt lub usługa jest sprzedawana. Warto zauważyć, że cena rynkowa nie zawsze odzwierciedla pełną jego lub jej wartość, ale jest wynikiem […] 28 czerwca 2023
#eCommerce Czy potrzebujesz systemu do automatyzacji cen w e-sklepie? Przedsiębiorca, który prowadzi e-biznes, musi mierzyć się ze zwiększoną liczbą konkurencyjnych firm (niż w sklepie stacjonarnym), a dodatkowo optymalizować nadawane w sieci stawki. Narzędzie do automatyzacji cen w […] 22 czerwca 2023
#eCommerce Błędy cenowe – jak unikać ich w swoim e-sklepie? Błędy cenowe to sytuacje w e-commerce, gdy sprzedawca wystawia swój towar w nieadekwatnej cenie. Sytuacja może mieć miejsce zarówno w przypadku początkujących e-sklepów, jak i doświadczonych przedsiębiorców. Co […] 24 maja 2023
#Ceneo Dynamic Pricing na Ceneo. Jak wprowadzić do swojego biznesu? Czy Dynamic Pricing na Ceneo pozwoli Ci osiągnąć sukces? Jeżeli prowadzisz sprzedaż na porównywarce cen Ceneo, to doskonale wiesz, że konkurencja na serwisie jest ogromna. Użytkownicy portalu szukają […] 12 maja 2023
#eCommerce Retencja klientów w e-sklepie – 4 sposoby na jej zwiększenie Retencja klientów w e-sklepie to czynnik, na który musisz zwrócić uwagę, jeżeli chcesz działać skutecznie w e-commerce. Lojalność i przywiązanie klienta do danego sklepu pozwala realnie oszczędzać na […] 14 kwietnia 2023
#Handel Internetowy Porównywarki cenowe – czy warto prowadzić monitoring cen konkurencji na Ceneo? Porównywarki cenowe to portale, które zostały stworzone celem zestawiania tego samego produktu u wielu sprzedawców jednocześnie. Najbardziej znane na polskim rynku porównywarki cenowe to: Ceneo, Nokaut, Okazje.info oraz […] 20 marca 2023
#Handel Internetowy Śledzenie cen w internecie – jak cena wpływa na Twoją sprzedaż? Korzystna cena niewątpliwie wpływa na zainteresowanie Twoją ofertą. Skutecznie prowadzona polityka e-sklepu, pozwala na budowanie silnej marki i pozycji w branży. Przeczytaj tekst i dowiedz się, jak monitorować […] 27 lutego 2023
#eCommerce Dropshipping – jak nawiązać współpracę z hurtownią i na jakie aspekty warto zwrócić uwagę? Dropshipping, to model sprzedaży w e-commerce, który pozwala Ci stać się pośrednikiem pomiędzy klientem a hurtownią. W takim przypadku Twoim celem jest pozyskanie kontrahenta, który sfinalizuje transakcję, natomiast […] 16 lutego 2023
#Handel Internetowy Strategie ustalania cen w e-sklepie i na portalach sprzedażowych Odpowiednio dobrana strategia ustalania cen w e-commerce ma olbrzymie znaczenie dla Twojego zysku i bezpośrednio wpływa na to, czy Twój sklep jest miejscem chętnie odwiedzanym przez klientów. Ustalanie […] 31 stycznia 2023