#eCommerce Narzędzia dla e-commerce, które musisz znać! Wspieranie się aplikacjami i nowymi technologiami stało się fundamentem skutecznego prowadzenia e-sklepów. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom przedsiębiorcy mogą optymalizować procesy, zwiększać efektywność operacyjną i dostosowywać ofertę do zmieniających się […] 7 stycznia 2025
#eCommerce Sklep a marketplace – gdzie sprzedawać? Sklep a marketplace, to nie jest łatwy wybór. Rozkwit e-commerce oraz zmieniające się nawyki konsumentów stawiają przedsiębiorców przed istotnym dylematem: gdzie prowadzić sprzedaż online? Własny sklep internetowy, czy […] 23 grudnia 2024
#Empik Repricing na Empik Marketplace – jakie są jego zalety? Empik Marketplace to jedna z najważniejszych platform e-commerce w Polsce, która umożliwia sprzedawcom dotarcie do szerokiego kręgu konsumentów. Aby osiągnąć sukces w tak konkurencyjnym środowisku, kluczowe staje się […] 18 grudnia 2024
#Google Shopping Repricing w Google Shopping – co warto o nim wiedzieć? Google Shopping to jedno z najważniejszych narzędzi dla e-commerce, umożliwiające promowanie produktów w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu sprzedawcy mają możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów na całym […] 18 grudnia 2024
#Idealo Repricing na Idealo – jak robić to skutecznie? W dynamicznie zmieniającym się świecie e-commerce konkurencja na platformach takich jak Idealo rośnie z dnia na dzień. Klienci porównują ceny produktów, aby znaleźć najlepszą ofertę, co stawia sprzedawców […] 18 grudnia 2024
#Sklep Internetowy Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Każdy właściciel sklepu internetowego zastanawia się nad tym, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie. W e-commerce, gdzie konkurencja jest ogromna, osiągnięcie tego celu wymaga zastosowania przemyślanych strategii i działań […] 17 grudnia 2024
#eCommerce Dumping cenowy – co to jest? Niskie ceny to coś, co konsumenci uwielbiają. To też środek, który stosują sprzedawcy, aby „zwabić” potencjalnych kupujących. Czy zawsze oznaczają korzyści? Dumping cenowy to zjawisko nieuczciwej konkurencji, które […] 12 grudnia 2024
#eCommerce Segmentacja rynku co to jest? Rynek e-commerce wymaga od sprzedawców efektywnego dopasowania ofert do zmieniających się potrzeb konsumentów. W tym kontekście segmentacja rynku staje się jednym z kluczowych narzędzi umożliwiających precyzyjne określenie grup […] 7 grudnia 2024
#Allegro Allegro.cz i Allegro.sk – sprzedaż na rynku czeskim i słowackim Ekspansja na rynki zagraniczne może wydawać się wyzwaniem, jednak Allegro udowadnia, że wejście na rynek czeski i słowacki jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Dzięki platformom Allegro.cz i Allegro.sk polscy […] 5 grudnia 2024
#eCommerce Podniesienie sprzedaży w e-commerce – 5 trików Podniesienie sprzedaży w e-commerce to wyzwanie, przed którym staje prawie każdy przedsiębiorca. Takie działanie wymaga strategicznego podejścia opartego na optymalizacji procesów, dostosowaniu ofert i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi. Oto […] 20 listopada 2024
#Strategia cenowa Polityka cenowa – co to jest? Wszystkie decyzje, jakie podejmujesz w zakresie cen – ich wysokości, sposobu nadawania, zasad oraz okoliczności podwyżek, obniżek lub rabatowania, to właśnie polityka cenowa Twojej firmy. Niewątpliwie polityka cenowa […] 16 listopada 2024
#Dystrybutor Ceny MAP i ceny MSRP – co je różni? Ceny MAP i ceny MSRP to dwie istotne koncepcje cenowe stosowane w strategiach sprzedażowych. Różnią się one przede wszystkim swoim przeznaczeniem i stopniem kontroli producenta nad sposobem ich […] 14 listopada 2024
#eCommerce Zwiększenie sprzedaży na święta Bożego Narodzenia – 6 sposobów Koniec roku w e-commerce oznacza czas intensywnych przygotowań i konieczność zastosowania strategii, które zmaksymalizują Twój zysk. W tym artykule omówimy 6 sprawdzonych sposobów, które pozwolą Ci przygotować skuteczny […] 9 listopada 2024
#eCommerce Cross-selling w e-commerce – jak wykorzystać sprzedaż krzyżową do zwiększenia zysków? Cross-selling to technika sprzedażowa, polegająca na oferowaniu klientowi produktów uzupełniających lub powiązanych z tym, który już zamierza kupić. Jej umiejętne stosowanie pozwala Ci zwiększać zyski, a dodatkowo zaspokaja […] 4 listopada 2024
#eCommerce Up-selling – czy w 2025 roku ma jeszcze sens? Zastanawiasz się nad tym, czy w 2025 roku up-selling ma jeszcze sens? Odpowiadam na wstępie… ma. Natomiast dużo zależy od doboru oferty i sposobu budowania tej strategii w […] 25 października 2024
#eCommerce Black Friday 2024 – jak przygotować swój sklep na Czarny Piątek w mniej niż miesiąc? W tym roku święto wszystkich zakupoholików i sprzedawców (zwłaszcza internetowych) przypada na 29 listopada. Zastanawiasz się nad tym, jak przygotować swój sklep na Czarny Piątek w mniej niż […] 18 października 2024
#Dystrybutor Monitoring cen dla producenta. Jak zacząć śledzenie cen retailerów? Z punktu widzenia producenta lub dystrybutora, śledzenie cen retailerów jest niezwykle istotne. Pozwala kontrolować własne produkty i reagować na dynamiczne zmiany rynkowe. Monitoring cen dla producenta to dobre […] 15 października 2024
#eCommerce Podnoszenie cen w e-commerce. Jak chronić marżę? Nawet w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku, podnoszenie cen w e-commerce, może być skuteczne, ale tylko wtedy, gdy jest odpowiednio zaplanowane. Kluczem jest dodanie wartości do produktu lub usługi, wyróżnienie […] 9 października 2024
#Handel Internetowy Zaniżanie cen w e-commerce. Jak mądrze reagować? Środowisko internetowe jest mocno podatne na ruchy konkurencji, a zaniżanie cen w e-commerce to częste zjawisko. Mamy kilka rad jak zachować się w sytuacji, gdy inni sprzedawcy zaniżają […] 30 września 2024
#eCommerce Sprzedaż multichannel – jak zacząć? Sprzedaż multichannel to nic innego jak wielokanałowość, czyli wykorzystywanie wszelkich możliwych kanałów sprzedaży lub komunikacji, aby dotrzeć do potencjalnego klienta. Multichannel to strategia biznesowa lub komunikacyjna, w której […] 23 września 2024
#eCommerce Marża w handlu internetowym – ile powinna wynosić? Poprawne obliczanie marży jest kluczowe dla długoterminowej rentowności Twojego biznesu. Marża w handlu internetowym pozwala określić, ile zarabiasz na każdym sprzedanym produkcie po uwzględnieniu kosztów zakupu towaru. Jeżeli […] 13 września 2024