#eCommerce Ścieżka zakupowa w e-commerce Rok rocznie polski e-commerce notuje duże wzrosty. Internauci coraz chętniej i częściej dokonują transakcji on-line. Konsumenci są wymagający – mają dostęp do porównywarek i marketplace’ów, gdzie szybko mogą […] 20 maja 2022
#Allegro Trafność na Allegro. Jakie czynniki wpływają na pozycję na Allegro? Jeżeli chcesz, aby Twoje oferty znajdowały się wysoko w wynikach wyszukiwania Allegro? Koniecznie zapoznaj się z naszym artykułem. Trafność Allegro to parametr, o którym decyduje wiele czynników. Większość […] 13 maja 2022
#eCommerce Zmiany przepisów związanych z ochroną konsumentów. Dyrektywa omnibus, wszystko co musisz wiedzieć? Na 28 maja 2022 roku zaplanowana jest nowelizacja ustawy związanej z ochroną konsumentów. Ma ona pozwolić dokonywać klientom bardziej świadomych zakupów. Na jakie zmiany powinni przygotować się przedsiębiorcy […] 5 maja 2022
#Empik Jak wykorzystać system do automatyki cenowej, aby zwiększyć sprzedaż na Empiku? Coraz więcej przedsiębiorców dochodzi do wniosku, że w e-handlu warto zaufać partnerom i serwisom typu marketplace. Empik marketplace otworzył się na wszystkich sprzedających. Serwis przekształcił się ze zwykłego […] 29 kwietnia 2022
#Ceneo Benchmarking na Ceneo. Czy cena w porównywarce cen jest istotna? Rynek e-commerce rośnie i rozwija się w zawrotnym tempie. Można stwierdzić, że walka o klienta na internetowym froncie trwa. Pozostaną jedynie najlepsze firmy, które dokonają rozwoju – połączą […] 22 kwietnia 2022
#Handel międzynarodowy Marketing wielokanałowy a sprzedaż zagraniczna W samym tytule (Marketing wielokanałowy a sprzedaż zagraniczna) zawarliśmy wszystko co modne i pożądane w e-commerce 2022. Wielokanałowość to trend, który od lat święci triumf w sieci. Korzystanie […] 15 kwietnia 2022
#Ceneo Marketplace – chwilowa moda czy trend, który pozostanie na lata? Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy się udowodnić Ci, że ta forma e-handlu odgrywa niezwykle ważną rolę w […] 8 kwietnia 2022
#Allegro Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać? Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać? To pytanie zadaje sobie większość przedsiębiorców działających w e-commerece. Jeżeli również szukasz odpowiedzi, koniecznie przeczytaj nasz artykuł, a poznasz, jakie perspektywy niesie […] 28 marca 2022
#Empik Empik Marketplace, czyli EmpikPlace dla sprzedawców Empik funkcjonuje w polskiej przestrzeni biznesowej od ponad 70 lat. Najpierw marka kojarzona była ze sklepami stacjonarnymi, w których można było spędzić wiele godzin, przeglądając najnowsze oferty wydawnictw […] 21 marca 2022
#Allegro Funkcjonalność przegląd cen w Allegro – czy zagrozi profesjonalnym systemom do monitoringu i automatyki cenowej? W styczniu 2022 roku Allegro postanowiło oddać w ręce przedsiębiorców nową funkcjonalność – Przegląd cen. Moduł pozwala poznać rynkową cenę produktu, który posiada w ofercie dany sprzedawca. Dzięki […] 14 marca 2022
#Allegro Podbijaj rynki zagraniczne z Allegro! Allegro to przodujący w Polsce marketplace. Pomarańczowy gigant zrzesza ponad 21 milionów zarejestrowanych użytkowników. Portal jest jedną z 10 największych witryn na świecie, rozszerzenie zasięgów było kwestią czasu. […] 9 marca 2022
#Empik Jak rozpocząć współpracę z Empik marketplace Empik to znana i zaufana marka na polskim rynku. Jak pokazuje raport Gemius, Empik Marketplace znajduje się w czołówce platform sprzedażowych w naszym kraju. Serwis zrzesza liczne grono […] 28 lutego 2022
#eCommerce E-commerce – podsumowanie roku 2021 Już nikt nie ma wątpliwości, że pandemia zmieniła stosunek klientów do e-handlu. Kto jeszcze do tej pory nie odważył się na zakupy online, pewnie niebawem ulegnie. Polski rynek […] 24 lutego 2022
#Ceneo Jak zwiekszyć sprzedaż na Ceneo Jeżeli zastanawiasz się jakie kroki trzeba podjąć, aby sprzedawać więcej na Ceneo, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Dowiesz się, jak sprytnie manewrować ceną i jak zajmować wysoką pozycję na […] 17 lutego 2022
#eCommerce Omnichannel Omnichannel to model biznesowy, który polega na zatarciu granic pomiędzy różnymi elementami handlu online i stacjonarnego. Ten rodzaj sprzedaży wielokanałowej ma na celu dopasowanie się do współczesnego, świadomego […] 10 lutego 2022
#eCommerce Monitoring cen a SEO – wykorzystaj w pełni potencjał LivePrice SERP to strona internetowa wyszukiwarki, która wyświetla wszystkie wyniki na zadaną przez użytkownika frazę/słowa kluczowe. Rezultat obejmuje wyniki organiczne jak również wyniki płatne. Na potrzeby artykułu skupimy się […] 31 stycznia 2022
#Ceneo Strefa marki i odznaka dla producenta na Ceneo – czy warto? Na Ceneo mogą działać nie tylko e-sklepy, ale również producenci. Serwis umożliwia im skuteczną reklamę swoich produktów oraz dystrybutorów, dzięki utworzeniu stref producentów. Czy warto prezentować swoją markę […] 25 stycznia 2022
#Allegro Jak zacząć sprzedawać na Allegro? Prowadzisz sprzedaż w sieci i rozważasz możliwość założenia konta na najpopularniejszym portalu aukcyjnym w Polsce? Czy może zastanawiasz się, jak rozpoczęcie sprzedaży na Allegro zmieni Twój e-biznes? Jeżeli […] 18 stycznia 2022
#eCommerce Dlaczego Twoi klienci porzucają koszyk zakupowy? Porzucanie koszyków zakupowych to prawdziwa bolączka e-commerce. W raporcie „Porzucony e-koszyk” Izby Gospodarki Elektronicznej możemy przeczytać, że tylko co 3 internetowy koszyk zakupowy opłacany jest od razu. Trzeba […] 11 stycznia 2022
#Handel międzynarodowy Idealo – co warto wiedzieć podbijając zagraniczny rynek e-commerce? Ekspansja międzynarodowa z własnym sklepem internetowym to ogromna szansa dla Twojego biznesu. Dowiedz się, na jakie elementy należy zwrócić uwagę, aby odnieść sukces i przekonać do siebie klientów […] 31 grudnia 2021
#eCommerce Marketing Mix – 4 elementy wpływające na zwiększenie sprzedaży Marketing Mix znany jest również pod pojęciem 4P, czyli 4 kluczowych elementów, które wpływają na sprzedaż i realnie oddziaływają na rynek. To idealna kompozycja i balans, który bierze […] 21 grudnia 2021