W raporcie E-commerce w Polsce 2020 stworzonym przez Gemius dowiadujemy się, że cena jest jednym z najważniejszych czynników wpł...

Oznaczenie Super Cena Allegro – jak je uzyskać?
Reasumując, plakietka Super Cena będzie przyznawana sprzedawcom produktów o najlepszych rynkowych cenach. Logo będzie widniało w dwóch miejscach portalu – w Strefie okazji oraz stronie głównej serwisu. Dodatkowo warto zaznaczyć, że sprzedawcy nie będą ponosili opłat za przyznanie logo Super Cena Allegro.
Super Cena i co dalej…
Niewątpliwie, serwis chce wyróżnić sprzedawców, którzy dbają o swoją politykę cenową i proponują klientom korzystne oferty. Dodatkowy parametr Super Cena Allegro pomoże kupującemu w szybki sposób odnaleźć korzystną cenowo ofertę. Warto zaznaczyć, że Allegro monitoruje oferty nie tylko na własnym portalu, ale całym rynku.
Przykładem może być poszukiwanie pralki SAMSUNG WW80TA026TE. Jeżeli wpiszemy w wyszukiwarkę jedynie model lub EAN, rozbieżności cenowe będą olbrzymie:
Zaznaczając w filtrach Super Cena (w parametrach Rabaty i okazje), pojawia nam się jedna oferta z najkorzystniejszą ceną.
Internauci mogą filtrować produkty tylko z logo Super Cena Allegro. To rozwiązanie ułatwia allegrowiczom zakupy, ale tylko jeżeli serwis będzie faktycznie monitorował ceny i przyznawał logo produktom z najniższą ceną. Czy tak będzie, to się oczywiście okaże… Allegro już teraz zastrzega, że fakt, iż dany sprzedawca ma najniższe ceny, nie gwarantuje otrzymania znaku.
ŹRÓDŁO: https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/super-cena-specjalne-oznaczenie-dla-ofert-w-najlepszych-cenach-3A8kneB08HO
Nawet jeśli Twoja oferta spełni wymienione warunki, możesz nie otrzymać oznaczenia. Uwzględniamy również aktualne ceny rynkowe oraz trendy sprzedaży w kategoriach na Allegro.
Zwracamy uwagę między innymi na: sezonowość, unikatowość towaru, potencjał sprzedażowy na Allegro, rozpoznawalność i częstość wyszukiwania przez kupujących, jakość towaru – w tym jakość materiału, z którego jest wykonany, odpowiednie atesty, sposoby dostawy, warunki gwarancji, jakość opisu, zdjęć i szablonu oferty.
Czy cena ma znaczenie?
Oczywiście, że podczas zakupów, cena ma znaczenie. Większość kupujących poszukuje okazji i niskich cen. Aby Twoja polityka cenowa była korzystna i zgodna z branżą, konieczne jest zastosowanie systemu do monitoringu konkurencji i automatyki cenowej.
Prowadząc biznes na Allegro, warto uposażyć swój sklep w menadżer sprzedaży oraz profesjonalny program do monitorowania i automatyzowania cen na Allegro. LivePrice pozwala Ci w sprytny sposób zarządzać cenami i obserwować konkurencję.
Nasi klienci doskonale wiedzą, że używając narzędzia LivePrice, ich cena jest zawsze Super Cena na Allegro!
Aplikacja walczy w Twoim imieniu o najniższa możliwą cenę (Ty ustalasz granice ceny minimalnej). Co więcej, dzięki LivePrice zwiększasz sprzedaż, ponieważ oferujesz swoim konsumentom najlepsze oferty. Dlatego pracując na Allegro z LivePrice, zwiększasz swoje szanse na otrzymanie wyróżnienia Super Cena od portalu. Oczywiście pomarańczowy gigant zaznacza, że musisz spełnić kilka warunków, aby Twoja oferta uzyskała upragnione logo Super Cena.
Kiedy Allegro przyznaje status Super Cena?
Co istotne, Allegro podkreśla, że nie pobiera opłat za logo Super Cena, ale warto zaznaczyć, że posiadanie najniższej ceny nie gwarantuje nam sukcesu. Metka Super Cena zostanie przyznana dla przedsiębiorców, którzy spełniają określone warunki.
Kiedy otrzymasz oznaczenie Super Cena Allegro:
- Cena Twojego produktu będzie najniższa na portalu!
- Popularność Twojego produktu jest duża.
- Masz zaznaczoną opcję Kup Teraz.
- Twój produkt ma zaznaczony stan – nowy.
- Podsiadasz na stanie więcej niż 1 sztukę towaru.
- Prowadzisz konto firmowe.
- Bierzesz udział w programie Allegro Smart.
- Twój produkt ma uzupełniony EAN/ GTIN.
Portal zaznacza, że sprawdza ceny kilka razy dziennie i monitoruje nie tylko sam obszar Allegro, ale cały polski rynek. Dodatkowo warto wiedzieć, że Allegro wyłączyło niektóre kategorie. Listę kategorii, które nie mogą brać udziału w programie Super Ceny na Allegro, znajdziesz na stronie portalu.
Super Cena na Allegro – bądź liderem sprzedaży!
Nadawanie znacznika dla ofert korzystnych cenowo jest doskonałym posunięciem ze strony Allegro. Sprzedawcy, którzy dbają o politykę cenową, zyskują możliwość promocji swojej oferty w rozmaitych miejscach na portalu. Kupujący (jeżeli program wzbudzi społeczne zaufanie) mogą w szybki sposób filtrować oferty i mieć pewność, że kupują najtaniej.
Jeżeli zależy Ci na:
- Zwiększeniu sprzedaży.
- Monitorowaniu konkurencji.
- Dbaniu o politykę cenową swojego sklepu.
- Otrzymaniu znaczka Super Cena.
- Zyskaniu miana lidera w branży.
Zacznij używać system LivePrice!
Zobacz również
Sprzedaż na Allegro czy własny sklep internetowy?
Najistotniejszą kwestią dla przedsiębiorców w sieci jest zwiększenie sprzedaży. Planując rozwój e-sprzedaży, stajesz przed dy...
Jaką rolę odgrywa cena w procesie zakupowym?
Proces zakupowy rozpoczyna się w głowie klienta na długo przed tym, jak kliknie przycisk „kup”. Moment finalizacji poprze...
Portale aukcyjne i platformy sprzedażowe, przegląd rynku marketplace
Jak pokazują dane raportu Statista DigitalMarket Outlook, Polska znajduje się na 13. miejscu wśród najszybciej rosnących rynk...
Menadżer Sprzedaży Allegro. Jak zarządzać sprzedażą na Allegro?
Menadżer Sprzedaży Allegro to wewnętrzne narzędzie portalu, które pozwala w wygodny sposób zarządzać sprzedażą na serwis...
Idealo – czy warto monitorować ofertę konkurencji na tej porównywarce cen?
Na polskim rynku najpopularniejszą porównywarką cen jest Ceneo. Natomiast każdy sprzedawca, który planuje rozpocząć sprzed...
Super Sprzedawca Allegro
Allegro od dłuższego czasu stara się promować najlepszych sprzedawców, którzy dbają o wysoką jakość obsługi kupujących. Najpierw po...
Jak sprzedawać więcej na Ceneo?
Ceneo jest największą porównywarką cen w Polsce. Działanie na portalu jest proste i daje możliwość dotarcia do dużej rzeszy k...
Automatyzacja sprzedaży Allegro
Każdego roku portal Allegro zyskuje na popularności. Nie dziwi więc fakt, że konkurencja na Allegro rośnie. Czy warto auto...
Ranking porównywarek cen w Polsce
Porównywarka cen umożliwia zestawienie cen tego samego produktu w wielu sklepach jednocześnie. Dzięki tej funkcjonalności port...
Pozycjonowanie aukcji Allegro – jak znaleźć się na pierwszej stronie Allegro?
Allegro jest największym serwisem aukcyjnym w Polsce, jego siła rośnie z każdym rokiem. W roku 2020 (w porównaniu z ubie...
E-commerce 2020 - podsumowanie roku
Zapewne nie ma osoby, która w trendach e-commerce na 2020 przewidziałaby globalną pandemię. 2020 był rokiem dziwnym i tr...
Sprawdzanie cen konkurencji na Allegro, jak zacząć?
Planujesz rozpocząć lub prowadzisz aktywną sprzedaż na pomarańczowym portalu aukcyjnym? Ważnym elementem pracy w e-handlu jest ...
Jak promować sklep na Ceneo?
Prowadząc sprzedaż na Ceneo, liczysz na zwiększenie zasięgów i wzrost zysków. Jednak, jeżeli Twoje produkty nie mają konkure...
Monitoring banerów i cen promocyjnych
Monitoring cen w e-commerce jest niezwykle ważny, bez względu ma to, czy jesteś sprzedawcą, dystrybutorem czy producentem. Aut...
Czy możliwe jest szybkie zwiększenie sprzedaży na Allegro?
Na to pytanie starają się odpowiedzieć wszyscy sprzedawcy na portalu. Konkurencja wśród nich ciągle rośnie – każdy sklep usi...
Licytacja pozycji na Ceneo
Jak wynika z badań, 70% wszystkich wejść na sklep dzięki porównywarce cen odbywa się w 3 pierwszych sklepach. Fenomen tego ...
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie w okresie świąt Bożego Narodzenia?
Po wyprzedażach związanych z Black Friday, czas przygotować swój biznes na dalsze, grudniowe szaleństwo zakupowe. Rodzinny czas...
Statystyki sprzedaży na Allegro, jak mądrze je wykorzystać?
Statystyki sprzedaży na Allegro są niezbędne dla właściwego rozeznania w branży. Prowadząc sprzedaż w sieci, warto mieć in...
Porównanie cen to już norma. Jak korzystają z tego klienci? Jak reagują firmy?
Powszechny dostęp do internetu mobilnego sprawił, że porównanie cen stało się powszechne nie tylko w przypadku zakupów z domo...
Sztuczna inteligencja w służbie e-commerce
Informacje przedstawione w artykule mogą zainspirować Cię do wdrożenia sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do Two...
Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż w Black Friday i po co monitorować ceny konkurencji?
Już 27 listopada rozpocznie się kolejne święto wyprzedaży Black Friday. Tradycja zaczerpnięta z amerykańskich sklepów z każdy...
Czy warto monitorować ceny w sieci?
Monitoring cen w sieci jest istotny, ponieważ uzyskujesz realne dane, które pozwalają Ci na konkretne działania. Mając wied...
Callback24 – zwiększ liczbę połączeń ze strony internetowej o 30%!
Callback24 to kompletne rozwiązanie lead generation, które zainstalujesz w 3 minuty i przetestujesz przez 30 dni za darmo! Callback24 z...
Jaka strategia cenowa zadziała na Twoich klientów?
Internet stał się polem walki rozmaitych sklepów. Internauci kuszeni są niskimi cenami, programami lojalnościowymi, raba...
Jakie elementy poza strategią cenową, wpływają na zwiększenie sprzedaży?
Klienci podczas zakupów, biorą pod uwagę wielorakie czynniki, które wpływają na odbiór sklepu ecommerce. Niewątpliwie sklep m...
Czy warto promować oferty na Allegro?
Niewątpliwie portal umożliwia sklepom rozmaite formy promocji. Podczas wszelakich działań mających na celu zwiększenie sprze...
Czy warto sprzedawać na porównywarkach?
Bazując na badaniach Gemius, dowiadujemy się, że co drugi Internauta podczas zakupów w sieci, korzysta z porównywarki ceno...
Rozkwit e-commerce w 2020 – strategie ustalania cen
Internet stał się bezpiecznym, wygodnym i tanim miejscem zakupów. Bez wątpienia dla wielu sprzedawców handel w sieci stał...
Jak mądrze organizować promocje cenowe?
Promocje cenowe są nieodłączną częścią handlu (zwłaszcza w sieci). Dlatego liczne badania potwierdzają, że aż 80% klientó...
Pełna automatyzacje e-commerce
Wielu sprzedawców e-commerce zastanawia się, jak zyskać przewagę nad konkurencją? Warto nadmienić, że wszystkim zależy na tych...
Jakie zmiany w API szykuje Allegro?
Do tej pory Allegro umożliwiało działanie na WebAPI lub RES API. Zasoby API Allegro przedstawiają funkcjonalności serwisu. API ...
Automatyzacja cen w e-sklepie, czy jest potrzebna?
Właściciele e-sklepów stają przed wyzwaniem – jak w ciągu 24 godzin wykonać niezliczoną ilość pracy? Zarobić, mieć czas n...
Nowy moduł LivePrice – licytowanie stawek na Ceneo
Licytowanie stawek służy do pozycjonowania Twoich ofert na Ceneo. Pozwala na zwiększanie ruchu na Twoim e-sklepie bez wz...
Jak skutecznie określić konkurencję na Allegro?
Jak skutecznie (w gąszczu prywatnych loginów i kont firmowych) rozpoznać swoją konkurencję? Do czyjej ceny warto równać na All...
Monitoring produktów bez kodu producenta i kodu EAN
Jeżeli chcesz monitorować ceny produktów na Ceneo lub Allegro, ale nie posiadają one kodu EAN, system LivePrice zapewni Ci ...
Czym jest automatyzacja cen?
Przy każdym produkcie zakładamy elastyczność ceny i możliwość dopasowania jej do bieżącej sytuacji rynkowej. Należy pamiętać,...
Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Allegro jest w Polsce uznawane za najpopularniejsze miejsce do prowadzenia e-handlu. Co miesiąc portal odwiedza 18 mln Polaków. P...
Jak nawiązać współpracę z hurtownią?
Podpowiemy Ci jak skutecznie znaleźć hurtownię oraz jak negocjować warunki z firmą, której jesteś już (lub planujesz być) kl...
Wpływ pandemii na e-commerce
Rynek e-commerce zyskał na wartości – liczba transakcji internetowych w Polsce wzrosła o 240%. Wolumen zakupów stale rośnie...
Twój pierwszy sklep internetowy – 7 rzeczy, o których musisz pamiętać!
Podjąłeś decyzję – otwierasz własny sklep internetowy. Bycie własnym szefem daje ogromne możliwości rozwoju i realiza...
Automatyczne zmienianie cen jako strategia maksymalizacji dochodów ze sprzedaży
Z raportu Gemius e-commerce w Polsce 2019 wynika, że głównymi czynnikami motywującymi konsumentów do wyboru konkretnego skle...
Monitoring cen – czyli must-have dla Twojego sklepu
Zarówno producent, jak i sprzedawca poszukują w sieci sposobu, aby kontrolować rynek cen w sklepach internetowych, na po...