Prowadząc sprzedaż na Ceneo, liczysz na zwiększenie zasięgów i wzrost zysków. Jednak, jeżeli Twoje produkty nie mają konkurencyjnych cen i nie są promowane na Ceneo, ciężko odnieść sukces. Sprawdź, jak możesz poprawić swoją sprzedaż i oszczędzać reklamując swój sklep na Ceneo.
Porównywarka cen skupia w sobie oferty wielu sprzedawców. Jej atutem jest możliwość wyboru (przez kupujących) najlepszej propozycji cenowej tego samego produktu u wielu sklepach. Dla właścicieli e-sklepów sprzedaż na Ceneo wiąże się z nieustającą konkurencją i koniecznością monitoringu swojej branży. Natomiast należy zauważyć, że pomarańczowy serwis każdego dnia dostarcza tysiące zamówień do sklepów internetowych. Dlatego opłaca się promować swój sklep na Ceneo i zwiększać zasięgi swojego biznesu.
Monitoruj konkurencję i rośnij w siłę
Serwis skupia w sobie około 21 milionów unikalnych użytkowników, to olbrzymi potencjał i warto go mądrze wykorzystać. Jakie elementy wpływają na zwiększenie sprzedaży na Ceneo? Jednym z nich jest niewątpliwie rzetelny sprawdzanie cen konkurencji na Ceneo.
Obserwując konkurencję, warto zwrócić uwagę na to, jak kierują swoją polityką cenową, w jakim okresie i na jakie produkty oferują promocje. Informacje te pomogą Ci skutecznie dostosować się do działań rynku i promować sklep na Ceneo. Co istotne, samodzielny monitoring jest trudny do realizacji. Automatyzacja sprzedaży jest jednym z głównych trendów na rynku e-commerce. Dlatego, prowadząc sprzedaż na Ceneo, warto zdać się na system LivePrice, który w automatyczny sposób dostarczy Ci wiedzy na temat Twojej konkurencji na portalu.
Oczywiście sam monitoring konkurencji na porównywarce cenowej nie pomoże w zwiększeniu sprzedaży na Ceneo i nie wpłynie na promowanie sklepu na platformie. Działanie musi być holistyczne, a monitoring warto połączyć z automatyzacją cen.
Zadbaj o opinie i zwiększaj sprzedaż na Ceneo
Prowadząc sprzedaż na Ceneo, powinieneś aktywować Program Zaufanych Opinii. Co istotne, od 2010 Ceneo prowadzi Rankingu Zaufanych Sklepów. Reasumując, takie działania są bezpłatnymi formami reklamy, które umożliwią Ci promowanie Twojego sklepu na Ceneo.
Darmowy program Zaufanych Opinii to autentyczne opinie o Twoim sklepie i Twojej marce. Korzystając z niego, masz pewność, że osoby, które wypowiadają się w komentarzach, faktycznie dokonały zakupu w Twoim sklepie. Dodatkowo otrzymasz widet, który możesz wyświetlać na własnej stronie.
Reasumując, pozytywne rekomendacje wpływają na decyzje zakupowe innych użytkowników i realnie zwiększają sprzedaż na Ceneo.
Buduj swoją markę – promuj ją na Ceneo!
Prowadząc sprzedaż na Ceneo, warto znać swoją konkurencję i dbać o pozytywne relacje z kupującymi. Co więcej, jeżeli działasz na Ceneo, możesz wyróżnić swoją ofertę kolorem. Taka promocja na Ceneo pomoże skupić uwagę kupujących na Twoim asortymencie.
Co istotne, w panelu portalu możesz zamówić rozmaite formy reklamy na Ceneo. W ten sposób promujesz swoje produkty na stronie głównej czy stronie kategorii. Taka promocja sklepu na Ceneo przyniesie Twojej marce rozpoznawalność i jest szansa, że realnie zwiększy sprzedaż.
Cena czyni cuda – zwiększ sprzedaż na Ceneo!
Cena ma zasadniczy wpływ na decyzje zakupowe internautów. Porównywarka cenowa została stworzona, aby klienci mogli zestawiać oferty tego samego produktu u różnych sprzedawców. Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż na Ceneo, zastanów się na swoją polityką cenową.
Monitoring konkurencji może być połączony z automatyką cenową. Wykorzystując system LivePrice, działasz sprytnie i ustalasz swoje ceny na podstawie wiedzy, o działaniach innych marek i własnych założeń. Cała praca wykonywana jest samoczynnie przez system – bez straty Twojego czasu, ryzyka popełnienia błędu i dokładnie tyle razy na dobę ile potrzebujesz. Cena jest najlepszą formą promowania sklepu na Ceneo.
Licytuj pozycję w TOP 3 i promuj swój sklep na Ceneo!
Skutecznym sposobem reklamowania sklepu na Ceneo jest licytacja pozycji na Ceneo. Strefa polecanych ofert to miejsce na stronie produktu, które gwarantuje najwięcej wejść na Twój sklep.
Co istotne, dane Ceneo pokazują, że 70% wszystkich wejść na dany sklep pochodzi z 3 pierwszych miejsc. Licytując pozycję na Ceneo, musisz jednocześnie obserwować ruchy cenowe konkurencji, ustalać stawki za klik tak, by były opłacalne oraz monitorować, czy konkurencja nie przebiła Twojej stawki. Wszystkie działania może wykonać dla Ciebie LivePrice.
Holistyczne działania kluczem do sukcesu
Promowanie sklepu na Ceneo wymaga od Ciebie połączenia wielu czynników, które wpływają na siebie wzajemnie. Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż na porównywarce cenowej, musisz sprawdzić, w jakich obszarach Twój e-biznes nie jest wystarczająco rozwinięty.
Przystępując do promowania sklepu, a tym samym zwiększenia sprzedaży na Ceneo, warto, abyś orientował się w swojej branży. Monitoring konkurencji połączony z automatyką cenową pozwoli Ci dostosować ofertę do pozostałych sprzedawców na platformie. Dobrym krokiem jest oferowanie produktów ułatwiających sprzedaż krzyżową. Kolejno ważnym elementem jest licytacja pozycji na Ceneo – promowanie produktów na portalu może przynieść bardzo pozytywne efekty sprzedażowe. Obserwacja rynku jest niezwykle istotna.
Ceneo jest największą porównywarką cen w Polsce. Codziennie miliony Polaków poszukują na serwisie produktów w korzystnych cech. Nie można marnować tego potencjału! Warto zainwestować w profesjonalne formy reklamy na Ceneo.