#eCommerce Szalejąca inflacja. Jak zadbać o swoją sprzedaż w sieci? Mniej pieniędzy w kieszeni kupującego, rosnące ceny zakupu, niepewna sytuacja ekonomiczna i szukanie oszczędności mogą przełożyć się na realne zmniejszenie zysków w Twoim e-sklepie. Jakie aktywności należy podjąć, […] 15 grudnia 2022
#eCommerce Rynek e-commerce 2022 – profil klienta w sieci Transformacja rynku e-commerce trwa. Jak pokazuje najnowszy raport Gemius „E-commerce w Polsce”, rodacy nadal chętnie dokonują zakupów w sieci. Wcześniejsze edycje badania pokazywały, że znaczący wpływ na zwiększenie […] 30 listopada 2022
#eCommerce Black Friday – wielkie święto e-commerce Tradycja świętowania wyprzedaży wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych. W następny dzień po Święcie Dziękczynienia Amerykanie oddają się szaleństwu zakupów w niskich cenach – polują na promocje i rabaty […] 15 listopada 2022
#eCommerce Dynamiczne sterowanie popytem dzięki automatyce cenowej Galopująca inflacja wpływa na dynamiczną sytuację na rynku cen, a tym samym na popyt. Klienci szukają okazji cenowych i starannie planują swoje zakupy. Zmiany stawek zakupu poszczególnych produktów, […] 30 października 2022
#Allegro Jak zwiększyć sprzedaż i skutecznie prowadzić handel na Allegro Allegro jest najpopularniejszym marketpace’em w Polsce. Codziennie miliony użytkowników dokonują udanych transakcji, a tysiące sprzedawców zastanawia się nad tym, jak zarabiać więcej? Czy istnieje sposób aby zwiększyć sprzedaż […] 27 września 2022
#eCommerce Jak sprawdzać ceny produktów w sieci i optymalizować współpracę z hurtowniami? Jeżeli sprzedajesz w e-commerce, to sprawdzanie cen produktów w sieci powinno być Twoim obowiązkiem. Oczywiście zabieg monitoringu konkurencji nie przyniesie zbyt wielu profitów, jeżeli nie masz korzystnych cen […] 16 września 2022
#Allegro Statystyki sprzedaży Allegro. Jak wykorzystać raporty cenowe, aby zwiększyć sprzedaż na Allegro? Do niedawna raporty cenowe i statystyki sprzedaży z Allegro zapewniała wyspecjalizowana aplikacja. Niestety po zmianie API portalu, serwis zablokował możliwość śledzenia danych (związanych z trendami sprzedaży) zewnętrznym podmiotom. […] 12 września 2022
#Ceneo Jak zwiększyć sprzedaż w porównywarce cenowej Ceneo? Porównywarki cenowe w Polsce cieszą się od wielu lat dużą popularnością. Niezaprzeczalnie, wśród serwisów tego typu, najpopularniejsze jest Ceneo. Czy jeżeli prowadzisz sprzedaż w sieci, powinieneś zastanowić się […] 22 sierpnia 2022
#Partnerzy Jak za pomocą optymalizacji SEO poprawić UX na stronie? Wyjaśniamy! Znaczenie UX w marketingu internetowym wzrasta z roku na rok. Można nawet powiedzieć, że doświadczenia użytkownika należą do grupy czynników, jakie wyszukiwarka Google bierze pod uwagę przy ustalaniu […] 18 sierpnia 2022
#eCommerce Cenowa elastyczność popytu. Jak wpływa na Twoją sprzedaż? Cenowa elastyczność popytu dla e-sprzedawców jest niezwykle istotnym parametrem. Jeżeli chcesz zwiększać sprzedaż i świadomie budować markę w oczach klienta, musisz zrozumieć zależność pomiędzy popytem a ceną. Co […] 17 sierpnia 2022
#Partnerzy Responso – narzędzie automatyzujące obsługę klienta Obsługa klienta to obszar biznesu, w którym coraz częściej są wdrażane systemy komputerowe wspierające człowieka. Trend ten rozumieją twórcy oprogramowania Responso — narzędzia automatyzującego komunikację z klientem. Poniżej […] 10 sierpnia 2022
#eCommerce Jak skutecznie monitorować ceny konkurencji w sieci? Konkurencja cenowa. Czy warto postawić na automatykę cenową? Handel w sieci wymusza na sprzedających obieranie skutecznych metod ustalania polityki cenowej. Jednym z najpopularniejszych (i również najskuteczniejszych) modeli rywalizacji […] 8 sierpnia 2022
#Allegro Analiza cen konkurencji na Allegro – czy warto? Analiza cen konkurencji na Allegro to jedno z najważniejszych zagadnień, jeżeli prowadzisz sprzedaż na tym portalu aukcyjnym. Dlaczego jest to istotny temat dla każdego przedsiębiorcy? Ponieważ cena, jest […] 1 sierpnia 2022
#eCommerce Jak ograniczyć liczbę zwracanych zamówień w e-commerce? Mamy dla ciebie 4 porady Prowadzisz sprzedaż na platformach marketplace w Polsce? Zwroty i ich obsługa są na stałe wpisane w branżę e-commerce. Handlując w sieci, musisz liczyć się z tym, ze Twój […] 25 lipca 2022
#eCommerce Dynamic pricing – czy to nadal trend w e-commerce? Czy automatyka cenowa jest nadal trendem w e-commerce? Oczywiście, że tak. Dynamic pricing pozwala Ci maksymalizować marżę i wyprzedzać konkurencję. Czy prowadząc sprzedaż na platformach sprzedażowych w sieci, […] 18 lipca 2022
#Amazon Na jakich platformach sprzedażowych kupuje Twój klient? Monitoruj ceny konkurencji i zwiększaj zysk Pandemia bardzo mocno wpłynęła na przyzwyczajenia zakupowe Polaków. Rodzimy e-commerce przeżywa swoisty rozkwit. Powstają nowe platformy sprzedażowe, które pomagają Ci zwiększać zasięgi. Prowadząc e-handel, warto zadać sobie pytanie, […] 7 lipca 2022
#Allegro Czy doskonała jakość obsługi wpływa na pozycjonowanie ofert na Allegro? 5 praktycznych wskazówek Wysokie pozycjonowanie ofert na Allegro niewątpliwie wpływa na natężenie ruchu na Twojej ofercie. Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż na pomarańczowym portalu? Podpowiemy Ci skuteczne rozwiązania, które bezpośrednio związane […] 30 czerwca 2022
#Dystrybutor Monitoring cen dla producenta. Czy warto? Sprzedaż w sieci można podzielić na dwa segmenty – B2C oraz B2B. Jaki model sprzedaży jest optymalny dla producenta? Czy warto monitorować ceny w sieci? Monitoring cen dla […] 17 czerwca 2022
#Empik Czy Empik to marketpalce z potencjałem? Sprzedaż na empiku oraz wielokanałowa to trend obowiązujący w e-commerce od wielu lat. Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż, pokazać swoją ofertę szerszemu gronu odbiorców lub przyciągnąć do swojego e-sklepu […] 10 czerwca 2022
#eCommerce Jakie błędy UX w e-commerce sprawiają, że tracisz klientów? Poznaj 4 błędy, które sprzyjają porzucaniu koszyka zakupowego w Twoim e-sklepie Jeżeli w Twoim e-sklepie jest duży odsetek porzuconych koszyków względem konwersji, a Ty zastanawiasz się, dlaczego tak się dzieje. Koniecznie przeczytaj nasz artykuł i zobacz, czy nie popełniłeś […] 6 czerwca 2022
#Ceneo Dynamiczne ustalanie cen na Ceneo Zastanawiasz się, czy monitoring cen konkurencji na Ceneo to must have dla Twojego biznesu, czy jedynie chwilowy kaprys? Koniecznie zapoznaj się z naszym artykułem. Udowodnimy, że dynamiczne ustalanie […] 27 maja 2022