IdoSell podbija polski rynek e-commerce. Platforma oferuje rozwiązania dla małych, średnich i dużych firm. CMS pozwala przedsiębiorcy wybierać pomiędzy gotowymi integracjami z IdoSell oraz (dzięki idei Open SaaS) umożliwia samodzielne wdrożenia wszelki modułów, które ułatwiają pracę w e-handlu.
Kilka słów o IdoSell
Początkowo SaaS funkcjonował pod nazwą IAI-Shop, która z biegiem lat, zmieniła się na IdoSell. Co ważne, IdoSell to polska platforma, która umożliwia prowadzenie i zarządzanie sklepem online.
Dużą zaletą jest fakt, że możesz korzystać z gotowych szablonów lub całkowicie spersonalizować szatę graficzną swojego sklepu. Dzięki temu może on wyglądać niepowtarzalnie, a Ty nie musisz poczynań dużych nakładów finansowych i szukać wykfalifikowanych web developerów.
E-handel z IdoSell
Integracja z IdoSell umożliwia Ci również sprzedaż w sklepie stacjonarnym, tym samym pozwala na połączenie handlu online z offline lub w modelu B2B. Dzięki funkcjonalności platformy możesz realizować zamówienia, zwroty oraz zarządzać rabatami na swojej platformie sprzedażowej. Co ważne integracja z IdoSell pozwala Ci obsługiwać sprzedaż w modelach dropshipping i cross-docking.
Integracja IdoSell z ERPami
Platforma IdoSell umożliwia również integrację z popularnymi ERPami (Enterprise Resource Planning), czyli systemami do automatyzacji i usprawnienia procesów, związanych z zarządzaniem sklepem.
Przede wszystkim, zapewnia synchronizację danych pomiędzy platformą e-commerce a systemem ERP. Pozwala to na bieżące i skuteczne zarządzanie asortymentem, zamówieniami, zapasami, finansami i innymi kluczowymi obszarami działalności.
Najpopularniejsze integracje z IdoSell:
- Subiekt GT i Subiekt Nexo
- Comarch ERP Optima
- WAPRO Mag
- Enova365
- Streamsoft Prestiż
Co istotne, silnik IdoSell umożliwia współpracę z dowolną inną aplikacją typu ERP, ponieważ wykorzystuje specjalny tryb pracy (UDB).
W rezultacie integracja IdoSell z systemem ERP pomaga w uaktywnieniu zarządzaniem sklepem internetowym i całym e-biznesem. Przekłada się to ostatecznie na zwiększenie efektywności, obniżenie kosztów oraz poprawę obsługi klienta.
Płatności online
Integracje z IdoSell pozwalają na szybkie wdrożenie najważniejszej cechy e-sklepu, czyli płatności online. Platforma pozwala implementować takie rozwiązania jak: Przelewy24, PayU, Dotpay, PayPal, Tpay, Blue Media. Możliwość wyboru pozwala zwiększać wygodę zakupów i tym samym, może przyczynić się do zwiększenia konwersji w Twoim sklepie.
Wysyłka towaru – mnogość integracji
IdoSell posiada gotowe integracje z praktycznie wszystkimi, liczącymi się w branży firmami kurierami. (InPost, DHL, DHL, UPS, DPD, Poczta Polska, GLS, FedEx, TBA, Paczka w Ruchu).
Integracja z tymi firmami kurierskimi pozwala:
- automatyczne generowanie etykiet przewozowych,
- śledzenie przesyłek
- zarządzanie procesem wysyłki bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu.
Wielokanałowość dzięki integracji z IdoSell
Integracje IdoSell pozwalają Ci z poziomu panelu zarządzać wieloma kanałami sprzedaży. Dzięki temu w szybki sposób możesz wdrożyć do swojego biznesu politykę poszerzania dostępności. Finalnie wystawiać oferty na Allegro, Ceneo, Empiku, Google Shopping i w wielu innych marketpalce’ach.
Działanie na wielu portalach pozwala Ci osiągnąć większą rozpoznawalność marki. Sumarycznie, może wpłynąć na Twoją sprzedaż lepiej, niż nie jedna kampania ADS. Natomiast warto pamiętać o tym, że wystawiając ofertę na porównywarkach cen, trzeba dostosowywać swoje stawki do działań innych sprzedawców.
Integracja IdoSell z LivePrice
LivePrice pozwala Ci realnie zwiększać zainteresowanie Twoją ofertą na wybranych marketplace‘ach oraz wpływa na konwersję bezpośrednio w Twoim sklepie.
Aplikacja służy do monitoringu konkurencji i automatyzacji cen. Nasz zespół chętnie wykona dla Ciebie integrację IdoSell z LivePrice. Możesz również samodzielnie implementować repricing do swojego e-sklepu za pomocą pliku wynikowego XML.
Dzięki temu możesz w bezpieczny sposób walczyć cenowo z konkurentami na Allegro, Ceneo, Empiku, Idealo, GoogleShopping lub szpiegować swoją bezpośrednich rywali na ich stronach.
Marketing z IdoSell
Integracja IdoSell z zewnętrznymi aplikacjami wspomagającymi marketing polega na automatyzacji procesów związanych z komunikacją z Twoimi klientami. Działania pozwalają walczyć o porzucone koszyki, personalizować promocje i rabaty, segmentację bazy klientów.
- Salesmanago – zapewnia segmentację bazy, wysyłkę spersonalizowanych newsletterów oraz monitorowanie zachowań użytkowników na stronie sklepu.
- Edrone – umożliwia prowadzenie efektywnych kampanii e-mail marketingowych, opartych na analizie danych i zachowań klientów.
- Trustisto – pozwala korzystać z narzędzi do zbierania i wykorzystywania opinii klientów oraz budowania zaufania do marki.
Dzięki wdrożeniu takich systemów możesz wykorzystać na swoim sklepie zaawansowane narzędzia marketingowe. Pozwoli Ci to na personalizację komunikacji z klientami, tworzenie kampanii marketingowych, analizę zachowań użytkowników oraz automatyzację działań marketingowych.
Czy IdoSell to wybór dla Ciebie?
Wewnętrzna integracja IdoSell pozwala Ci skutecznie zarządzać klientami i prowadzić działania marketingowe. Kierowanie bazą klientów, moduł indywidualnych rabatów, FAQ, wystawianie faktur – wspierają Twoje działania. Platforma zapewnia Ci również plastyczność w zakresie dodawania wybranych przez siebie aplikacji.
IdoSell wspiera Twoje działania na polu działań zmierzających ku pozyskiwaniu nowych klientów. Serwis dysponuje: modułem do sprzedaży subskrypcyjnej, wyszukiwarką Searching Pro, reklamami Google od IdoSell, modułem do inteligentnych rekomendacji produktowych.
Dlatego, patrząc na mnogość gotowych integracji z IdoSell oraz plastyczność wdrożenia, nikogo nie dziwi, fakt, że CMS’ jest niezwykle popularny i lubiany wśród przedsiębiorców w e-commerce.