Jak płacić mniej za licytowanie pozycji na Ceneo?
Jak wynika z badań, 70% wszystkich wejść na sklep dzięki porównywarce cen odbywa się w 3 pierwszych sklepach. Fenomen tego zjawiska zadziwia, tym bardziej że najczęściej Ci sprzedawcy nie mają najtańszych cenowo ofert. Ich atutem jest fakt, iż wyświetlają się nad konkurencją. Dzieje się tak dzięki licytowaniu pozycji na Ceneo.
Na każdej karcie produktu znajdują się maksymalnie trzy wyróżnione miejsca. Ceneo nazywa te lokaty TOP 3 ofert. Co istotne, można na nich wyświetlać swoje produkty bez względu na ich cenę.
Kryterium, które pozwoli Ci zająć konkretny obszar, to maksymalna cena, jaką możesz zaoferować za klik. Co istotne, płacisz jedynie wybraną przez siebie stawkę maksymalną za CPC.
Licytowanie pozycji na Ceneo pomaga:
- Wyeksponować produkt na tle konkurencji.
- Zwiększyć sprzedaż i ruch na sklepie.
- Uniknąć ciągłej walki cenowej z konkurencją.
- Utrwalać i budować wizerunek marki w oczach kupujących.
- Przyciągnąć klientów, gdy ceny sprzedaży wśród konkurujących sklepów są zbliżone.
Jak zaoszczędzić na licytowaniu pozycji na Ceneo?
Licytując pozycję na Ceneo, portal poleca wybrać kwotę, jaką chcesz przeznaczyć za klik. Jeżeli oferowana przez Ciebie suma mieści się w przedziale cenowym (którego nie znasz), portal wystawi Twoją ofertę na TOP 3. Czy da się zaoszczędzić na tym procesie?
Oczywiście, że tak. LivePrice udostępnia moduł do licytowania stawek na Ceneo. Co istotne, narzędzie pozwala Ci płacić mniej za koszt kliknięcia. System nie wystawia ofert za Twoją maksymalną stawkę, a szuka najniższej wartości.
Aplikacja pilnuje jednocześnie kosztów CPC oraz ceny Twojego produktu. Dzięki temu możesz osiągnąć wybrane miejsce w TOP 3, przy możliwie najniższym nakładzie finansowym.
Licytuj mądrze TOP 3 na Ceneo – moduł do licytowania stawek LivePrice
Moduł do licytowania stawek LivePrice pomoże Ci zaoszczędzić na kampaniach licytacji pozycji na Ceneo. System automatycznie zadba o CPC i cenę Twojego produktu. Co istotne aplikacja działa wedle określonych przez Ciebie parametrów.
Kluczem do sukcesu podczas licytowania pozycji na Ceneo, jest: równoczesne, całodobowe pilnowanie:
- ceny produktu,
- stawki za klik,
- pozycji produktu względem konkurencji.
Co istotne, manualne działanie w takim zakresie nie jest możliwe. Automatyzacja procesu dzięki systemowi LivePrice, który całodobowo pilnuje powyższych czynników i reaguje na każde wahania ceny, czy stawki u konkurencji, pozwala oszczędzać Twój czas i pieniądze.
Jak działa moduł licytacji stawek na Ceneo LivePrice?
Aplikacja LivePrice służy do monitoringu i automatyki cenowej na Ceneo. System posiada również dodatkowe moduły, w tym funkcję licytacji pozycji na Ceneo. Opcja pozwala Ci na automatyczne promowanie w TOP 3, według ustalonych przez LivePrice danych.
W LivePrice sprawujesz kontrolę nad całym obszarem sprzedaży na Ceneo. W panelu dokładnie widzisz, który asortyment bierze udział w licytowaniu pozycji na Ceneo, a na którym automatyzujesz cenę względem konkurencji.
System daje Ci podgląd na to, jakie miejsce zajmujesz pod kątem ceny, a które realnie, uwzględniając oferty z TOP 3. Dzięki kompleksowemu podejściu do zarządzania swoją ofertą łatwiej Ci trzymać rękę na pulsie.
Moduł wymaga od Ciebie ustalenia:
- Produktu – możesz wybrać konkretne produkty i na nich skupić uwagę kupujących (np. te, które przez wzgląd na cenę, nie zajmą dobrego miejsca w porównywarce lub popularny, dobrze sprzedający się produkt).
- Stawki maksymalnej – to maksymalna wartość, jaka możesz przeznaczyć na Ceneo na klik.
- Dokładnej pozycji – sam ustalasz, jaką pozycję ma zająć Twój produkt, walcząc o TOP 3.
- Trybu Cenomatic – system pozwala na wiele scenariuszy licytacji. Podczas licytacji pozycji na Ceneo, może być również włączona automatyka cenowa.
Po określeniu tych wartości (i włączeniu przycisku licytacji pozycji na Ceneo) system zaczyna pracować na Twoją korzyść! Aplikacja nadaje wskazaną przez Ciebie stawkę i sprawdza, przy jakiej najniższej wartości osiągnie wskazane przez Ciebie miejsce. Kiedy system znajdzie optymalną wartość CPC, utrzymuje pozycję i regularnie sprawdza, czy działania konkurencji nie zmieniły tej wartości.
Różne scenariusze modułu do licytacji pozycji na Ceneo LivePrice
Używając systemu, zyskujesz monitoring i automatykę cenową dla całego asortymentu na Ceneo. Dokładnie wiesz, jaką pozycję wśród konkurencji zajmuje Twoja oferta. Dodatkowo możesz automatyzować proces nadawania cen. Narzędzie pozwala Ci kreować swoją politykę cenową dzięki różnym scenariuszom.
Również korzystając z modułu do licytacji pozycji na Ceneo, możesz wybierać scenariusze.
Możliwe tryby automatyzacji cen:
- Według ustawień w głównej zakładce – masz pełną kontrolę podczas licytacji pozycji na Ceneo. Możesz walczyć jednocześnie o najlepszą cenę, jak i pozycję w TOP 3. Jeżeli sytuacja będzie tego wymagała, możesz wyłączyć automatykę w każdej chwili.
- Automatyzacja jest wyłączona podczas licytacji pozycji na Ceneo – system nie walczy ceną podczas Twojej licytacji na TOP 3. Po zakończeniu licytacji (lub gdy system nie może zająć określonej pozycji przez wzgląd na stawkę maksymalną), aplikacja prowadzi automatyzację według nadanych przez Ciebie wartości.
- Wyłączony przez cały czas – bez względu na to, czy produkt bierze udział w licytacji pozycji na Ceneo, czy nie, zawsze jest sprzedawany w stałej, ustawionej przez Ciebie kwocie.
- Uruchomiony przez cały czas – aplikacja będzie cały czas automatyzowała Twoją cenę według założeń. Trzymasz rękę na pulsie i dostosowujesz swoje ceny do konkurencji. Jednocześnie promujesz swoją ofertę, licytując pozycję na Ceneo.
Chcesz licytować pozycję na Ceneo? Wybierz LivePrice
Korzyści z wyświetlania oferty w TOP 3 Ceneo są niewątpliwe. LivePrice pomoże Ci licytować pozycję na porównywarce bez czasochłonnej i narażonej na ryzyko błędu analizie manualnej. Dodatkowo narzędzie zaoszczędzi Twoje pieniądze, gdyż wyszuka najniższej możliwej stawki na danej pozycji. Dlatego wybierz mądrze i licytuj z LivePrice.
LivePrice pomoże Ci:
- wyprzedzić konkurencję,
- automatyzować proces nadawania cen i stawek,
- oszczędzać czas,
- lokować Twoje produkty na wybranym miejscu,
- optymalizować koszty licytacji pozycji na Ceneo,
- zwiększyć przychody ze sprzedaży.