#eCommerce Podniesienie sprzedaży w e-commerce – 5 trików Podniesienie sprzedaży w e-commerce to wyzwanie, przed którym staje prawie każdy przedsiębiorca. Takie działanie wymaga strategicznego podejścia opartego na optymalizacji procesów, dostosowaniu ofert i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi. Oto […] 20 listopada 2024
#Strategia cenowa Polityka cenowa – co to jest? Wszystkie decyzje, jakie podejmujesz w zakresie cen – ich wysokości, sposobu nadawania, zasad oraz okoliczności podwyżek, obniżek lub rabatowania, to właśnie polityka cenowa Twojej firmy. Niewątpliwie polityka cenowa […] 16 listopada 2024
#Dystrybutor Ceny MAP i ceny MSRP – co je różni? Ceny MAP i ceny MSRP to dwie istotne koncepcje cenowe stosowane w strategiach sprzedażowych. Różnią się one przede wszystkim swoim przeznaczeniem i stopniem kontroli producenta nad sposobem ich […] 14 listopada 2024
#eCommerce Zwiększenie sprzedaży na święta Bożego Narodzenia – 6 sposobów Koniec roku w e-commerce oznacza czas intensywnych przygotowań i konieczność zastosowania strategii, które zmaksymalizują Twój zysk. W tym artykule omówimy 6 sprawdzonych sposobów, które pozwolą Ci przygotować skuteczny […] 9 listopada 2024
#eCommerce Cross-selling w e-commerce – jak wykorzystać sprzedaż krzyżową do zwiększenia zysków? Cross-selling to technika sprzedażowa, polegająca na oferowaniu klientowi produktów uzupełniających lub powiązanych z tym, który już zamierza kupić. Jej umiejętne stosowanie pozwala Ci zwiększać zyski, a dodatkowo zaspokaja […] 4 listopada 2024
#eCommerce Up-selling – czy w 2025 roku ma jeszcze sens? Zastanawiasz się nad tym, czy w 2025 roku up-selling ma jeszcze sens? Odpowiadam na wstępie… ma. Natomiast dużo zależy od doboru oferty i sposobu budowania tej strategii w […] 25 października 2024
#eCommerce Black Friday 2024 – jak przygotować swój sklep na Czarny Piątek w mniej niż miesiąc? W tym roku święto wszystkich zakupoholików i sprzedawców (zwłaszcza internetowych) przypada na 29 listopada. Zastanawiasz się nad tym, jak przygotować swój sklep na Czarny Piątek w mniej niż […] 18 października 2024
#Dystrybutor Monitoring cen dla producenta. Jak zacząć śledzenie cen retailerów? Z punktu widzenia producenta lub dystrybutora, śledzenie cen retailerów jest niezwykle istotne. Pozwala kontrolować własne produkty i reagować na dynamiczne zmiany rynkowe. Monitoring cen dla producenta to dobre […] 15 października 2024
#eCommerce Podnoszenie cen w e-commerce. Jak chronić marżę? Nawet w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku, podnoszenie cen w e-commerce, może być skuteczne, ale tylko wtedy, gdy jest odpowiednio zaplanowane. Kluczem jest dodanie wartości do produktu lub usługi, wyróżnienie […] 9 października 2024
#Handel Internetowy Zaniżanie cen w e-commerce. Jak mądrze reagować? Środowisko internetowe jest mocno podatne na ruchy konkurencji, a zaniżanie cen w e-commerce to częste zjawisko. Mamy kilka rad jak zachować się w sytuacji, gdy inni sprzedawcy zaniżają […] 30 września 2024
#eCommerce Sprzedaż multichannel – jak zacząć? Sprzedaż multichannel to nic innego jak wielokanałowość, czyli wykorzystywanie wszelkich możliwych kanałów sprzedaży lub komunikacji, aby dotrzeć do potencjalnego klienta. Multichannel to strategia biznesowa lub komunikacyjna, w której […] 23 września 2024
#eCommerce Marża w handlu internetowym – ile powinna wynosić? Poprawne obliczanie marży jest kluczowe dla długoterminowej rentowności Twojego biznesu. Marża w handlu internetowym pozwala określić, ile zarabiasz na każdym sprzedanym produkcie po uwzględnieniu kosztów zakupu towaru. Jeżeli […] 13 września 2024
#Allegro Pozycjonowanie ofert Allegro: jak zwiększyć widoczność i sprzedaż? Niewątpliwie, pozycjonowanie ofert Allegro, aby zajmowały naturalnie wysoką pozycję na liście, to klucz do zwiększenia ich widoczności i skuteczności sprzedaży. Poznaj triki na Allegro, które wspomogą Twój biznes […] 21 sierpnia 2024
#Empik Sprzedaż na Empik Marketplace Zastanawiasz się nad dywersyfikacją kanałów sprzedaży? Empik Marketplace to świetny portal, który zyskuje dużą popularność zarówno wśród sprzedających, jak i kupujących w polskim e-commerce. „Elektronika, Muzyka, Prasa i […] 13 sierpnia 2024
#Allegro Reguły cenowe na Allegro Reguły cenowe na Allegro to możliwość dostosowania swoich cen, wobec tego, jak działają oferenci na portalu. Dzięki czemu Twoja oferta może być wystawiona w korzystnych (rynkowych stawkach) – […] 8 sierpnia 2024
#eCommerce Jak zyskać lojalność klienta w e-commerce? Lojalność klienta w e-commerce to niezwykle ważne zagadnienie. Co istotne, kupujący, który przywiązuje się do danego sklepu… nie daje zarabiać Twojej konkurencji 😊 Zdobyć lojalność klienta (zwłaszcza w […] 25 lipca 2024
#eCommerce Ceny konkurencji a budowanie polityki cenowej Podpatrywanie cen konkurencji to nie tylko trend rynkowy w e-commerce. To podstawa budowania skutecznej polityki cenowej własnego sklepu. Monitoring cen konkurencji jest niezbędny do efektywnego ustalania cen w […] 18 lipca 2024
#eCommerce Nawyki zakupowe Polaków w e-commerce Na podstawie raportu Nawyki e-zakupowe Polaków – ile wydajemy w Internecie i co najchętniej kupujemy? Raport 2024 postaram się dokonać analizy preferencji zakupowych użytkowników rodzimego e-commerce. Rodzimy e-commerce […] 15 lipca 2024
#Allegro Rynki zagraniczne z Allegro – rozpocznij sprzedaż do Czech i Słowacji! Przejęcie przez Allegro grup MALL pozwoliło na rozpoczęcie ekspansji na zagraniczne rynki e-commerce. Sprawdź artykuł, jeżeli chcesz rozpocząć sprzedaż do Czech i Słowacji? Jeżeli chcesz rozpocząć sprzedaż na […] 28 czerwca 2024
#Allegro E-commerce na Słowacji. Jak odnieść sukces na Allegro.sk? E-commerce na Słowacji to dynamiczny i rozwojowy rynek. Jeżeli zastanawiasz się nad tym, jak zacząć sprzedawać na Allegro.sk, to mamy kilka informacji, które warto wiedzieć na początek. Analogicznie […] 21 czerwca 2024
#Partnerzy Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami na Allegro? Sprzedaż online na Allegro niesie ze sobą wyzwania, a negatywne komentarze są jednym z nich. Klienci często wyrażają swoje niezadowolenie publicznie, co może wpłynąć na Twoją reputację. Oto […] 20 czerwca 2024