System LivePrice od kilku miesięcy służy klientom nie tylko, jako program do monitoringu i automatyzacji cen, ale również, jako narzędzie do wspierające sprzedaż na Ceneo. Dzięki nowemu modułowi LivePrice użytkownik może zarządzać całym budżetem przeznaczonym do pozycjonowania Twoich ofert na Ceneo.
TOP 3 na Ceneo, czyli strefa polecanych ofert, to świetne miejsce na promocję swojego sklepu. Jak podaje pomarańczowa porównywarka cen, nawet 70% przejść na stronę e-sklepu odbywa się właśnie dzięki odpowiedniej pozycji na TOP 3.
TOP 3 na Ceneo… jak licytować pozycję?
Bezsprzecznie, obecność na TOP 3 pozytywnie wpływa na sprzedaż na Ceneo. Natomiast trzeba pamiętać o tym, że umieszczając swoje produkty w tym polu, płacisz nie tylko standardowo za przejście do Twojego e-sklepu, ale również dodatkowo za klik – sam ustalasz wartość licytowanej stawki.
Manualna licytacja polega na tym, że wybierasz pulę produktów i ustawiasz na nich maksymalne stawki, jakie możesz oferować za konkretną pozycję. Problem polega na tym, że nie wiesz, jaka wartość jest właściwa, aby znaleźć się na wybranym miejscu. Dodatkowo musisz stale kontrolować sytuację na platformie, bo może okazać się, że konkurencja przebiła Twoje stawki.
Automatyzacja tego procesu jest rozwiązaniem bezpiecznym i znacznie tańszym niż manualne ustalanie stawek. Używanie programu, który automatycznie zawalczy o wybrane przez Ciebie miejsce, jest działaniem oszczędnym i pozbawionym ryzyka błędu ludzkiego. System LivePrice umożliwia Ci ustawienie odpowiedniej wartości za klik i całkowicie automatycznie wylicza optymalną (najniższą) stawkę.
Korzystając z systemu LivePrice, sam ustalasz wymagane parametry, czyli:
- Maksymalną stawkę.
- Oczekiwaną pozycję – jedną z trzech – w licytacji stawek TOP 3.
- Sposób wyliczania ceny za produkt – możesz mieć włączony wybrany tryb Cenomatic lub uruchamiać go dopiero po opuszczeniu przez Twój produkt TOP 3.
Kampanie w module do licytacji stawek na Ceneo
System LivePrice (link: ) pozwala użytkownikom oszczędzać na licytacji. Teraz system zostaje uposażony w dodatkową funkcjonalność, która pomoże globalnie zarządzać budżetem na licytacje pozycji.
Użytkownik systemu LivePrice może zaplanować budżet reklamowy w czasie i zarządzać nim w wydajny sposób.
Narzędzie umożliwia:
- Stworzenie grup produktów, które uczestniczą w danej kampanii.
- Dodawanie produktów, które odbywa się poprzez przypisanie ich w panelu systemu LivePrice lub zaimportowaniu do niego odpowiedniego pliku.
- Ustalenie ram czasowych trwania danej kampanii – okresu, kiedy dany budżet może zostać wykorzystany.
- Ustalenie maksymalnej stawki za klik – system nie przekroczy oczekiwanej wartości, a dzięki automatyce, może ją obniżyć.
- Wybranie oczekiwanej pozycji, włączenie modułu i ustalenie trybu automatyzacji cen.
- Jeden produkt może być przypisany do kilku różnych kampanii. Wtedy najpierw wykorzystuje budżet nadrzędnej kampanii, a kolejno z następnej, przypisanej sobie puli.
Oszczędności dzięki systemowi LivePrice
LivePrice to system do monitoringu i automatyki cenowej. Moduł do licytacji pozycji na Ceneo (jako nasz klient) możesz wypróbować całkowicie za darmo przez 14 dni. Zobacz, jakie oszczędności przyniesie Ci narzędzie.
Moduł może być uzupełnieniem systemu lub samodzielną funkcjonalnością – zapytaj nas o szczegóły. Warto zauważyć, ze system, podczas licytacji ofert, może dalej automatyzować Twoje ceny, aby były najkorzystniejsze na Ceneo! LivePrice działa zawsze na określonych przez Ciebie strategiach cenowych – ustalonych cenach i stawkach minimalnych.
Reasumując, będąc w topowych pozycjach Ceneo ze swoimi produktami – skupiasz uwagę klientów. Działając automatycznie w strefie polecanych ofert na Ceneo, nie tracisz czasu na mozolne analizy działań konkurencji. Co ważne oszczędzasz na stawce za klik!