Na Ceneo mogą działać nie tylko e-sklepy, ale również producenci. Serwis umożliwia im skuteczną reklamę swoich produktów oraz dystrybutorów, dzięki utworzeniu stref producentów. Czy warto prezentować swoją markę na portalu? Jakie profity można uzyskać, monitorując i zrzeszając oficjalne sklepy dzięki Odznace producenta?
Strefa marki na Ceneo, czy warto ją tworzyć?
Bez względu na to, czy prowadzisz własną sprzedaż na Ceneo, czy chcesz jedynie wspierać swoich oficjalnych odbiorców, strefa marki jest dla Ciebie korzystna. To miejsce na Ceneo, które możesz kreować według własnego pomysłu – umożliwia Ci przedstawienie swojej wizji dla kupujących.
Strefa marki umożliwia Ci:
- Tworzenie zakładek HTML. Dzięki czemu możesz pokazywać konsumentowi nowości, konkursy, czy szczegóły związane z Twoim produktem.
- Linkowanie do Twoich social mediów – możesz przekierować klientów na swojego Facebooka, Instagram, Twitter lub YouTube oraz oczywiście na Twoją stronę WWW.
- Umieszczanie zewnętrznych linków.
- Publikowanie logotypu, który będzie widziany przez miliony użytkowników, w różnych miejscach na stronie głównej, stronie kategorii i w wyszukiwarce.
- Uzyskanie pełnego wsparcia technicznego od serwisu.
- Nadawanie Odznaki Producenta na portalu.
- Oznaczenie produktów z oficjalnej dystrybucji.
- Wsparcie Twoich partnerów biznesowych.
Jeżeli zastanawiasz się, czy warto skorzystać z możliwości budowy własnej strefy marki na Ceneo, to oczywiście serwis umożliwia reklamę i dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Niebywałym atutem portalu jest fakt, że jest to jeden z najczęściej odwiedzanych serwisów sprzedażowych w Polsce.
Odznaka Producenta na Ceneo
Odznaka Producenta na Ceneo daje możliwość wyróżnienia i wsparcia dla Twoich najlepszych partnerów handlowych. Wybrane przez Ciebie sklepy mogą otrzymać znak, który pomoże im uwierzytelnić e-sklep oraz zwiększyć jego zasięgi.
W ramach strefy swojej marki możesz nadać odznakę dowolnej liczbie sklepów. To Ty decydujesz, kogo chcesz wyróżnić. Co istotne, tylko sklepy, które wybierzesz, będą wyświetlane na Twojej karcie produktu. Dzięki temu sam kierujesz ruchem i zwiększasz konwersję wybranych e-sklepów.
Podczas rozmów handlowych z partnerami Odznaka Producenta na Ceneo, może być dobrą kartą przetargową, a jej przyznanie, uzależnione od Twoich wymagań względem kontrahentów. Dlatego nie musisz wyróżniać danego sklepu we wszystkich kategoriach, sam możesz wybrać zakres wsparcia.
Żródło: Ceneo.
Jak podaje Ceneo, Odznaka Producenta wyraźnie zwiększa sprzedaż w wybranych przez Ciebie sklepach kontrahentów. Poza tym, że masz możliwość nagradzania konkretnych partnerów biznesowych, to Twój logotyp będzie widoczny w wielu miejscach na liście ofert Ceneo. Dzięki temu zabiegowi budujesz świadomość klientów oraz umacniasz pozycję lidera w branży.
LivePrice dla producentów
Pracując na Ceneo, warto wiedzieć, jakie stawki nadają na konkretnych produktach inni dystrybutorzy lub w jakich cenach wystawiają produkt e-sprzedawcy. Jeżeli chcesz ułatwić sobie analizę danych, koniecznie sprawdź system LivePrice.
Aplikacja LivePrice to kompleksowe i rzetelne narzędzie, które pomoże Ci:
- Monitorować wybrane karty na Ceneo.
- Otrzymywać dobowe raporty z zakresu cen nadawanych przez wszystkich lub wybranych sprzedawców.
- Dowiedzieć się, jakie stawki na konkretnych produktach nadają Twoi konkurenci.
- Automatyzować ceny – jeżeli prowadzisz sprzedaż na Ceneo.
Aplikacja może monitorować ceny w wybranych miejscach na portalu. Efektem pracy systemu jest automatyka cenowa – czyli dostosowywanie cen względem innych przedsiębiorców i Twoich założeń cenowych oraz dedykowane raporty. Raporty mogą zawierać konkretne, wybrane przez Ciebie informacje. Dzięki nim zdecydowanie ułatwisz sobie analizę branży, trafniej podejmiesz decyzję związane z promocją oraz reklamą.
Licytacja pozycji dla producentów na Ceneo
Licytacja pozycji produktu na Ceneo to popularna metoda na wyróżnianie swojego asortymentu na karcie Ceneo. Serwis oferuje tę usługę nie tylko do e-sprzedawców, ale również dla producentów, przedstawicieli i dystrybutorów.
Ceneo dowodzi, że 70% ruchu na całej karcie odbywa się właśnie z pozycji 3 pierwszych miejsc. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tej funkcjonalności na portalu, zapraszamy do przeczytania naszego artykułu.
Licytacja stawek polega na określeniu, jaką wartość za kliknięcie możesz zaoferować. Dotyczy pierwszych 3 pozycji na liście zwanych TOP 3. Co ważne, w tej usłudze płacisz jedynie za efekt. Wysokość stawki na danej pozycji ustalasz samodzielnie i przekazujesz opiekunowi handlowemu Ceneo. Opiekun zarządza stawkami w imieniu producenta/dystrybutora.
System LivePrice może ułatwić Ci ustalanie stawki CPC dzięki możliwości optymalizacji jej kosztów. Aplikacja wyszukuje optymalną stawkę i ustala ją dla konkretnej pozycji. Dzięki temu nie strzelasz wartościami na oślep, a wiesz, jaki koszt jest optymalny.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o usługach aplikacji LivePrice i wypróbować je nawet przez 14-dni za darmo, to zapraszamy do kontaktu.