Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...

Jaka strategia cenowa zadziała na Twoich klientów?
Internet stał się polem walki rozmaitych sklepów. Internauci kuszeni są niskimi cenami, programami lojalnościowymi, rabatami, fachową obsługą czy szybką realizacją zamówienia. Jakie typy klientów występują w e-commerce? Z kim możemy spotkać się w sieci prowadząc e-handel. Czym kieruje się klient podczas zakupów w sieci? Jakie strategie cenowe zadziałają na dany typ klienta?
Internauci nie są jednorodną grupą, zachowują się zupełnie inaczej podczas transakcji w sieci. Dlatego to, co dla jednego konsumenta będzie opcją przekonującą do zakupu, drugiego odrzuci lub całkowicie nie będzie miała dla niego znaczenia. Jeden typ klienta będzie patrzył na opinie sklepu i bezpieczeństwo, kolejny podejmie decyzję jedynie na podstawie ceny produktu. Jak zdobyć lojalność klienta i skłonić go do ponownych zakupów?
Z pewnością warto znać typy klientów w e-commerce, aby dostosować do ich preferencji strategie cenowe.
Poszukiwacz – czy to lojalny typ klienta e-commerce?
Poszukiwacz, jak sama nazwa wskazuje… szuka. Ten typ klienta e-commerce to wieczny obserwator, zakupy są dla niego sposobem na spędzenie wolnego czasu. Dlatego często i hobbystycznie wrzuca produkty do koszyka – nawet te, poza zasięgiem jego budżetu i potrzeb. Następnie porzuca koszyk i kończy „wirtualne zakupy”.
Ten typ klienta e-commerce nie może być oczywiście lekceważony. W związku z częstym przeglądaniem witryn, porównywarek i portali typu Allegro, doskonale orientuje się w cenach produktów. Z pewnością nie jest to klient lojalny, który wraca dla nas z przyzwyczajenia. Natomiast jest to klient, który kupując w sieci, stara się wybrać bardzo dobrą cenę. Na Poszukiwacza zadziała strategia cenowa niskich, konkurencyjnych cen. Im lepiej pozna nasz sklep i ofertę, tym większe prawdopodobieństwo, że zacznie w nim robić zakupy.
Co pozwoli Ci zyskać lojalność Poszukiwacza?
- Możliwość dodawania ofert do ulubionych.
- Eksponowanie ofert promocyjnych.
- Zapisywanie porzuconych koszyków.
- Sugerowanie produktów z kategorii, które już przeglądał.
Czego szuka w sieci Kolekcjoner?
Kolekcjoner jest zainteresowany konkretnym produktem, który chce mieć. Zazwyczaj jest to dziwny i oryginalny, trudno dostępny produkt.
Kolekcjoner przegląda sieć właśnie w poszukiwaniu tego jednego wymarzonego towaru. Dlatego nie jest to typ klienta e-commerce, który zwraca uwagę na cenę produktu, koszty, czy czas dostawy. Kolekcjoner dokonuje zakupu, kiedy ma pewność, że odszukana rzecz jest tą właściwą. Z pewnością warto przygotować dla tych klientów dokładny opis i zdjęcia produktu. Podsumowując, cena i koszt dostawy nie są dla niego istotne. O lojalności klienta Kolekcjonera ciężko mówić – zazwyczaj nastawiony jest na produkt, nie sklep. Dlatego strategie cenowe w tym przypadku również nie są istotne. Chyba że mamy sklep specjalizujący się w sprzedaży towaru z interesującej go dziedziny, wtedy chętnie będzie odwiedzał naszą witrynę.
Co pozwoli Ci zyskać lojalność Kolekcjonera?
- Specyficzny, trudno dostępny asortyment.
- Dokładne opisy i zdjęcia produktów.
Łowca promocji w internecie
Łowcy promocji to najliczniejsza grupa w sieci. Ten typ klienta e-commerce cechuje nastawienie na najtańszy zakup danego produktu.
Łowca okazji szuka niskich cen, rabatów i zniżek. Jest nastawiony na dany produkt, który chce kupić lub podatny na atrakcyjną strategię cenową. Z pewnością, przed dokonaniem transakcji dokładnie sprawdza produkt w wyszukiwarce, zna wartości obowiązujące na Ceneo i Allegro.
Ten typ klienta e-commerce zwraca również uwagę na koszt dostawy – monitoruje sklepy i wybiera najtańszą formę dostawy. W przeciwieństwie do Kolekcjonera, dla Łowcy promocji nie liczy się jedynie sam przedmiot. Z pewnością, aby dokonał zakupu, musi wiedzieć, że trafił na najlepszą ofertę. Podsumowując, lojalność klienta w tym przypadku może powstać jedynie, jeżeli twój sklep oferuje atrakcyjne ceny, dostosowane do wymogów branży i ruchów cenowych konkurencji.
Co pozwoli Ci zyskać lojalność klienta Łowcy promocji?
- Liczne rabaty, promocje i wyprzedaże.
- Akcje promocyjne i punkty lojalnościowe.
- Darmowa dostawa.
- Możliwość porównywania ofert.
Czas to pieniądz, czyli Zabiegany – typ klienta e-commerce
Ten typ klienta e-commerce docenia wszystkie dobrodziejstwa zakupów w sieci. Ma mało czasu i potrzebuje dostać konkretne towary. Jeżeli wybierze dany sklep i okaże się, że transakcja przebiegła bez zarzutu, to będzie do niego wracał.
Lojalność klienta Zabieganego łatwo zdobyć. Wystarczy, że trafi sklep z szerokim asortymentem, dobrymi cenami, szybką dostawą i fachową obsługą, a będzie mu wierny. Dlatego Zabiegany to typ klienta, który nie jest szalenie podatny na cenę towaru. Nie śledzi w sieci zmian cen, nie szuka promocji i okazji, bo nie ma na to czasu. Niewątpliwie Zabiegany docenia łatwość zakupu w Twoim sklepie (uproszczona ścieżka zakupowa). Pośpiech w życiu Zabieganego sprawia, że potrzebuje sprawdzonych rozwiązań. Dlatego strategia cenowa sklepu nie jest dla niego najważniejsza. Istotnie pożądana w jego przypadku będzie możliwość różnorakiej dostawy towaru i monitorowania przesyłki.
Co pozwoli Ci zyskać lojalność klienta Zabiegane?
- Uproszczona ścieżka zakupowa.
- Fachowa obsługa.
- Bezpieczeństwo zakupów.
- Szeroki asortyment towarów w sklepie.
- Sprawna logistyka i szybka dostawa.
Jak zdobyć lojalność klienta Ostrożnego w sieci?
Ten typ klienta e-commerce, jak sama nazwa wskazuje, dosyć dokładnie prześwietla sklep, zanim zacznie dokonywać w nim zakupów.
Dlatego Ostrożny jest wymagający, jeżeli chodzi o wszelkie standardy bezpieczeństwa. Opis produktu i fotografie muszą być uzupełnione. Ostrożny sprawdzi formy płatności, metody dostawy i opinie o Twoim sklepie. Z pewnością dla tego typu klientów ważne jest bezpieczeństwo zakupów w sieci. Nie chcą paść ofiarą oszustwa. Twoja strategia cenowa może być w przypadku tego kontrahenta zwyczajowa lub porównawcza. Cena nie jest głównym bodźcem do decyzji zakupowej Ostrożnego. Reasumując, Ostrożny skrupulatnie sprawdzi Twój sklep. Dodatkowo będzie się czuł bezpiecznie, jeżeli umożliwisz odbiór osobisty lub płatność przy odbiorze. Godnym uwagi jest fakt, że ten typ klienta e-commerce po udanej transakcji wraca do wybranego e-sklepu i staje się lojalny marce.
Co pozwoli Ci zyskać lojalność klienta Ostrożnego?
- Dobre opinie Twojego sklepu w sieci.
- Zabezpieczenia płatności na stronie.
- Profesjonalna obsługa.
- Bezpieczeństwo zakupów.
- Sprawna logistyka i szybka dostawa.
Jaki typ klienta odwiedza Twój e-sklep?
Oczywiście każdy możliwy typ klienta odwiedza Twój sklep. Godnym uwagi jest fakt, że jeden typ, podczas zakupów może przejawiać cechy innego typu. W rezultacie klient Ostrożny może być również Łowcą promocji. Dla Ostrożnego decydującym czynnikiem, w wyborze „zaufanego sklepu”, może być nie tylko bezpieczeństwo, ale również dostosowana do ruchów konkurencji strategia cenowa marki.
Dlatego warto znać swoich kontrahentów i wiedzieć, w jaki sposób możemy ich przyciągnąć do naszego biznesu. Jakie strategie cenowe zastosować? Sprzedając w sieci, zawsze warto orientować się na klienta i konkurencję. Monitoring konkurencji zapewni system do tego stworzony. LivePrice pokaże Ci dokładnie, na jakie ceny na kanałach Allegro lub Ceneo osiąga dany przedmiot. Dodatkowo aplikacja może samoczynnie nadawać ceny na podstawie Twojej strategii cenowej.
Zobacz również
Zmiany przepisów związanych z ochroną konsumentów. Co musisz wiedzieć?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Jak wykorzystać system do automatyki cenowej, aby zwiększyć sprzedaż na Empiku?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Cena na porównywarce cen… czy jest istotna? Benchmarking na Ceneo
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Marketing wielokanałowy a sprzedaż zagraniczna
Wielokanałowość to trend, który od lat święci triumf w sieci. Korzystanie z marketpalce’ów pomaga przedsiębiorcy zwiększać...
Marketplace – chwilowa moda czy trend, który pozostanie na lata?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać?
Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać? To pytanie zadaje sobie większość przedsiębiorców działających w e-commerece. Jeżeli ...
Empik Marketplace, czyli EmpikPlace dla sprzedawców
Empik funkcjonuje w polskiej przestrzeni biznesowej od ponad 70 lat. Najpierw marka kojarzona była ze sklepami stacjonarnymi, ...
Przegląd cen Allegro, czy zagrozi profesjonalnym systemom do monitoringu i automatyki cenowej?
W styczniu 2022 roku Allegro postanowiło oddać w ręce przedsiębiorców nową funkcjonalność – Przegląd cen. Moduł pozwala poz...
Podbijaj rynki zagraniczne z Allegro!
Allegro to przodujący w Polsce marketplace. Pomarańczowy gigant zrzesza ponad 21 milionów zarejestrowanych użytkowników. Port...
Monitoring cen konkurencji na Empiku
Empik to znana i zaufana marka na polskim rynku. Jak pokazuje raport Gemius, Empik Marketplace znajduje się w czołówce pl...
E-commerce – podsumowanie roku 2021
Już nikt nie ma wątpliwości, że pandemia zmieniła stosunek klientów do e-handlu. Kto jeszcze do tej pory nie odważył się na ...
Jak zwiekszyć sprzedaż na Ceneo
Jeżeli zastanawiasz się jakie kroki trzeba podjąć, aby sprzedawać więcej na Ceneo, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Dowies...
Omnichannel
Omnichannel to model biznesowy, który polega na zatarciu granic pomiędzy różnymi elementami handlu online i stacjonarnego. Ten...
Monitoring cen a SEO - w pełni wykorzystaj potencjał LivePrice
SERP to strona internetowa wyszukiwarki, która wyświetla wszystkie wyniki na zadaną przez użytkownika frazę/słowa kluczowe. Rezul...
Strefa marki i odznaka dla producenta na Ceneo – czy warto?
Na Ceneo mogą działać nie tylko e-sklepy, ale również producenci. Serwis umożliwia im skuteczną reklamę swoich produktów oraz dys...
Jak zacząć sprzedawać na Allegro?
Prowadzisz sprzedaż w sieci i rozważasz możliwość założenia konta na najpopularniejszym portalu aukcyjnym w Polsce? Czy mo...
Dlaczego Twoi klienci porzucają koszyk zakupowy?
Porzucanie koszyków zakupowych to prawdziwa bolączka e-commerce. W raporcie „Porzucony e-koszyk” Izby Gospodarki Elektronicznej możem...
Idealo. Co warto wiedzieć podbijając zagraniczny rynek e-commerce?
Ekspansja międzynarodowa z własnym sklepem internetowym to ogromna szansa dla Twojego biznesu. Dowiedz się, na jakie elementy na...
Marketing Mix – 4 elementy wpływające na zwiększenie sprzedaży
Marketing Mix znany jest również pod pojęciem 4P, czyli 4 kluczowych elementów, które wpływają na sprzedaż i realnie oddział...
Repricing, czyli automatyczne zarządzanie cenami
Dynamiczna zmiana cen w e-commerce to standardowa praktyka wielu e-sklepów, która przynosi wiele korzyści. Automatyczne za...
Świąteczne wyprzedaże. 6 rad, jak przygotować do nich swój sklep
Listopad i Black Friday już za nami. Teraz pozostaje czekać i przygotować swój biznes na nadejście świątecznej gorączki zakupow...
Jak zacząć sprzedawać z sukcesem na portalu Idealo?
Wielokanałowość to trend w e-commerce, który utrzymuje się już od kilku lat. Równoczesna sprzedaż na wielu kanałach jest opł...
Co to jest CMS i jaki będzie dla Ciebie odpowiedni
Jeżeli planujesz otworzyć nowy e-sklep lub chcesz zmienić swój dotychczasowy sposób zarządzania treścią, koniecznie zapozna...
Allegro Ads – czy jest naprawdę opłacalne?
Allegro jest jednym z największych portali sprzedażowych w Polsce. Pomarańczowy gigant umożliwia swoim sprzedającym rekl...
Black Friday i Cyber Monday - Listopadowe wyprzedaże
Listopad w kalendarzu imprez e-commerce nierozłącznie kojarzy się z festiwalem niskich cen, wielkich promocji i mega wyprzedaży. Bla...
Amazon Prime. Czy polski Amazon rośnie w siłę?
Amazon wszedł na polski rynek 2 marca 2021. Na samym początku nie udostępnił możliwości wykupienia usługi Amazon Prime dla kr...
Zakupy spożywcze online – czy to tylko chwilowy trend?
Rynek e-grocery (czyli branża zakupów spożywczych online) rozrósł się, a eksperci spekulują, że nie będzie to jedynie chwilowy...
Spotkajmy się na targach e-handlu
Targi handlu to impreza skierowana do przedsiębiorców i przedstawicieli e-sklepów oraz firm świadczących usługi dla tej g...
Wyprzedaże! Czy chodzi tylko o obniżanie cen?
Październik przynosi nam deszczową aurę, spadające z drzew liście, kasztany i oczywiście… jesienne wyprzedaże. Czy obniżki ...
Analiza cen. Psychologiczne taktyki cenowe
Nie od dziś wiadomo, że cena jest jednym z silniejszych bodźców, który w procesie zakupowym może przekonać konsumenta do dok...
Ceneo czy Ci się to opłaca?
Wielu przedsiębiorców e-commerce zadaje sobie pytanie: czy obecność na Ceneo się opłaca? Ceneo działa na polskim rynku już od...
Śledzenie cen konkurencji. Czy to konieczne?
Prowadząc biznes w sieci, warto zadać sobie pytanie, czy śledzenie cen konkurencji jest konieczne? Wydaje się, że nie samą...
Darmowa dostawa – jak ją sprytnie wykorzystać, aby zwiększyć sprzedaż?
Darmowa dostawa jest lubianym i popularnym zabiegiem marketingowym. Natomiast czasy, kiedy hasło dostawa gratis wzbudzało o...
Porównywarki cenowe – wady i zalety
Porównywarki cenowe, to portale, które szturmem zdobyły serca polskich internautów. Kupujący cenią je za możliwość łatwego ...
Jak wygrać z konkurencją na Allegro?
Niewątpliwie Allegro jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w Polsce. Pomimo dużej liczby sprzedawców, wysokich prowizji i zm...
Allegro Family – pomarańczowy gigant zwiększa zasięgi. Jak wpłynie to na Twoją sprzedaż?
W 2021 portal wprowadza nowe udogodnienie dla użytkowników Allegro Smart – program rodzinny Allegro Family. Program dar...
Letnie wyprzedaże w e-commerce. 4 porady jak się do nich przygotować
Przełom lipca i sierpnia to czas, kiedy rozpoczynają się letnie wyprzedaże w e-commerce. Festiwal promocji i rabatów trwa...
Dynamiczne ustalanie cen. Jak to działa?
Dynamiczne ustalanie cen (ang. dynamic pricing) to strategia polegająca na elastycznej wycenie produktów i usług w oparciu o ...
Strefa Okazji Allegro
]Czym jest Strefa Okazji? Wchodząc na portal, możemy natknąć się na promowane przez Allegro produkty z przekreśloną ceną l...
Automatyzacja cen. Czy to prosta droga do wojny cenowej?
Automatyzacja cen stała się popularnym i skutecznym sposobem w walce z konkurencją. W dobie e-zakupów, klienci w szybki spo...
Erli – czy może zagrozić pozycji Allegro?
Erli to stosunkowo nowa platforma sprzedażowa. Obecnie zyskuje coraz większy rozgłos za sprawą kampanii marketingowej z u...
TradeWatch. Czy są jakieś alternatywy?
Zaczynając od końca… TradeWatch był niezwykle popularną aplikacją, z której korzystali przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż ...
Psychologia cen. 5 sprawdzonych trików na to, jak zwiększyć sprzedaż?
Prowadzisz sprzedaż w sieci i zastanawiasz się, jak skutecznie zwiększyć obrót? Poznaj taktykę związaną z psychologią cen. Dzi...
Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego? 5 praktycznych porad
Jeżeli chcesz zwielokrotnić zysk w swoim e-sklepie… możesz postawić na maksymalizację liczby klientów i transakcji lub zad...
Konkurencja cenowa
Konkurencja cenowa to model współzawodnictwa polegający na rywalizacji przedsiębiorców w walce o klienta. Środkiem tej w...
Jak przygotować swój biznes na Dzień Dziecka? Branża artykułów dziecięcych w e-commerce
2020 rok przyniósł nam przymusową izolację i tym samym… wzmożone zapotrzebowanie na nowe zabawki dla naszych dzieci. Aktual...
Integracja sklepu z Ceneo lub Allegro – wdrożenie systemu LivePrice
Prowadzisz e-sklep i chcesz rozpocząć sprzedaż na innych marketplace’ach? Dowiedz się, jak w prosty i bezpieczny spo...
Co zrobić, kiedy konkurencja zaniża ceny?
Prowadząc biznes w sieci, codziennie zauważasz, że Twoja oferta jest porównywana z setką innych (identycznych lub podobnych towa...
TOP 3 Ceneo
System LivePrice od kilku miesięcy służy klientom nie tylko, jako program do monitoringu i automatyzacji cen, ale również, jako...
Sprzedaż na Amazonie. Co musisz wiedzieć?
Centra logistyczne Amazona od wielu lat ulokowane były w Polsce. Natomiast 2 marca 2021 roku strona portalu została uruchomiona z...
Marża i narzut. Jak ustalić cenę produktu w e-sklepie?
W raporcie E-commerce w Polsce 2020 stworzonym przez Gemius dowiadujemy się, że cena jest jednym z najważniejszych czynników wpł...
Sprzedaż na Allegro czy własny sklep internetowy?
Najistotniejszą kwestią dla przedsiębiorców w sieci jest zwiększenie sprzedaży. Planując rozwój e-sprzedaży, stajesz przed dy...
Jaką rolę odgrywa cena w procesie zakupowym?
Proces zakupowy rozpoczyna się w głowie klienta na długo przed tym, jak kliknie przycisk „kup”. Moment finalizacji poprze...
Oznaczenie Super Cena Allegro – jak je uzyskać?
Klienci od zawsze poszukują okazji i niskiej ceny na wszelkich porównywarkach cenowych i portalach aukcyjnych. Każdy klient Al...
Portale aukcyjne i platformy sprzedażowe, przegląd rynku marketplace
Jak pokazują dane raportu Statista DigitalMarket Outlook, Polska znajduje się na 13. miejscu wśród najszybciej rosnących rynk...
Menadżer Sprzedaży Allegro. Jak zarządzać sprzedażą na Allegro?
Menadżer Sprzedaży Allegro to wewnętrzne narzędzie portalu, które pozwala w wygodny sposób zarządzać sprzedażą na serwis...
Idealo – czy warto monitorować ofertę konkurencji na tej porównywarce cen?
Na polskim rynku najpopularniejszą porównywarką cen jest Ceneo. Natomiast każdy sprzedawca, który planuje rozpocząć sprzed...
Super Sprzedawca Allegro
Allegro od dłuższego czasu stara się promować najlepszych sprzedawców, którzy dbają o wysoką jakość obsługi kupujących. Najpierw po...
Jak sprzedawać więcej na Ceneo?
Ceneo jest największą porównywarką cen w Polsce. Działanie na portalu jest proste i daje możliwość dotarcia do dużej rzeszy k...
Automatyzacja sprzedaży Allegro
Każdego roku portal Allegro zyskuje na popularności. Nie dziwi więc fakt, że konkurencja na Allegro rośnie. Czy warto auto...
Ranking porównywarek cen w Polsce
Porównywarka cen umożliwia zestawienie cen tego samego produktu w wielu sklepach jednocześnie. Dzięki tej funkcjonalności port...
Pozycjonowanie aukcji Allegro – jak znaleźć się na pierwszej stronie Allegro?
Allegro jest największym serwisem aukcyjnym w Polsce, jego siła rośnie z każdym rokiem. W roku 2020 (w porównaniu z ubie...
E-commerce 2020 - podsumowanie roku
Zapewne nie ma osoby, która w trendach e-commerce na 2020 przewidziałaby globalną pandemię. 2020 był rokiem dziwnym i tr...
Sprawdzanie cen konkurencji na Allegro, jak zacząć?
Planujesz rozpocząć lub prowadzisz aktywną sprzedaż na pomarańczowym portalu aukcyjnym? Ważnym elementem pracy w e-handlu jest ...
Jak promować sklep na Ceneo?
Prowadząc sprzedaż na Ceneo, liczysz na zwiększenie zasięgów i wzrost zysków. Jednak, jeżeli Twoje produkty nie mają konkure...
Monitoring banerów i cen promocyjnych
Monitoring cen w e-commerce jest niezwykle ważny, bez względu ma to, czy jesteś sprzedawcą, dystrybutorem czy producentem. Aut...
Czy możliwe jest szybkie zwiększenie sprzedaży na Allegro?
Na to pytanie starają się odpowiedzieć wszyscy sprzedawcy na portalu. Konkurencja wśród nich ciągle rośnie – każdy sklep usi...
Licytacja pozycji na Ceneo
Jak wynika z badań, 70% wszystkich wejść na sklep dzięki porównywarce cen odbywa się w 3 pierwszych sklepach. Fenomen tego ...
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie w okresie świąt Bożego Narodzenia?
Po wyprzedażach związanych z Black Friday, czas przygotować swój biznes na dalsze, grudniowe szaleństwo zakupowe. Rodzinny czas...
Statystyki sprzedaży na Allegro, jak mądrze je wykorzystać?
Statystyki sprzedaży na Allegro są niezbędne dla właściwego rozeznania w branży. Prowadząc sprzedaż w sieci, warto mieć in...
Porównanie cen to już norma. Jak korzystają z tego klienci? Jak reagują firmy?
Powszechny dostęp do internetu mobilnego sprawił, że porównanie cen stało się powszechne nie tylko w przypadku zakupów z domo...
Sztuczna inteligencja w służbie e-commerce
Informacje przedstawione w artykule mogą zainspirować Cię do wdrożenia sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do Two...
Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż w Black Friday i po co monitorować ceny konkurencji?
Już 27 listopada rozpocznie się kolejne święto wyprzedaży Black Friday. Tradycja zaczerpnięta z amerykańskich sklepów z każdy...
Czy warto monitorować ceny w sieci?
Monitoring cen w sieci jest istotny, ponieważ uzyskujesz realne dane, które pozwalają Ci na konkretne działania. Mając wied...
Callback24 – zwiększ liczbę połączeń ze strony internetowej o 30%!
Callback24 to kompletne rozwiązanie lead generation, które zainstalujesz w 3 minuty i przetestujesz przez 30 dni za darmo! Callback24 z...
Jakie elementy poza strategią cenową, wpływają na zwiększenie sprzedaży?
Klienci podczas zakupów, biorą pod uwagę wielorakie czynniki, które wpływają na odbiór sklepu ecommerce. Niewątpliwie sklep m...
Czy warto promować oferty na Allegro?
Niewątpliwie portal umożliwia sklepom rozmaite formy promocji. Podczas wszelakich działań mających na celu zwiększenie sprze...
Czy warto sprzedawać na porównywarkach?
Bazując na badaniach Gemius, dowiadujemy się, że co drugi Internauta podczas zakupów w sieci, korzysta z porównywarki ceno...
Rozkwit e-commerce w 2020 – strategie ustalania cen
Internet stał się bezpiecznym, wygodnym i tanim miejscem zakupów. Bez wątpienia dla wielu sprzedawców handel w sieci stał...
Jak mądrze organizować promocje cenowe?
Promocje cenowe są nieodłączną częścią handlu (zwłaszcza w sieci). Dlatego liczne badania potwierdzają, że aż 80% klientó...
Pełna automatyzacje e-commerce
Wielu sprzedawców e-commerce zastanawia się, jak zyskać przewagę nad konkurencją? Warto nadmienić, że wszystkim zależy na tych...
Jakie zmiany w API szykuje Allegro?
Do tej pory Allegro umożliwiało działanie na WebAPI lub RES API. Zasoby API Allegro przedstawiają funkcjonalności serwisu. API ...
Automatyzacja cen w e-sklepie, czy jest potrzebna?
Właściciele e-sklepów stają przed wyzwaniem – jak w ciągu 24 godzin wykonać niezliczoną ilość pracy? Zarobić, mieć czas n...
Nowy moduł LivePrice – licytowanie stawek na Ceneo
Licytowanie stawek służy do pozycjonowania Twoich ofert na Ceneo. Pozwala na zwiększanie ruchu na Twoim e-sklepie bez wz...
Jak skutecznie określić konkurencję na Allegro?
Jak skutecznie (w gąszczu prywatnych loginów i kont firmowych) rozpoznać swoją konkurencję? Do czyjej ceny warto równać na All...
Monitoring produktów bez kodu producenta i kodu EAN
Jeżeli chcesz monitorować ceny produktów na Ceneo lub Allegro, ale nie posiadają one kodu EAN, system LivePrice zapewni Ci ...
Czym jest automatyzacja cen?
Przy każdym produkcie zakładamy elastyczność ceny i możliwość dopasowania jej do bieżącej sytuacji rynkowej. Należy pamiętać,...
Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Allegro jest w Polsce uznawane za najpopularniejsze miejsce do prowadzenia e-handlu. Co miesiąc portal odwiedza 18 mln Polaków. P...
Jak nawiązać współpracę z hurtownią?
Podpowiemy Ci jak skutecznie znaleźć hurtownię oraz jak negocjować warunki z firmą, której jesteś już (lub planujesz być) kl...
Wpływ pandemii na e-commerce
Rynek e-commerce zyskał na wartości – liczba transakcji internetowych w Polsce wzrosła o 240%. Wolumen zakupów stale rośnie...
Twój pierwszy sklep internetowy – 7 rzeczy, o których musisz pamiętać!
Podjąłeś decyzję – otwierasz własny sklep internetowy. Bycie własnym szefem daje ogromne możliwości rozwoju i realiza...
Automatyczne zmienianie cen jako strategia maksymalizacji dochodów ze sprzedaży
Z raportu Gemius e-commerce w Polsce 2019 wynika, że głównymi czynnikami motywującymi konsumentów do wyboru konkretnego skle...
Monitoring cen – czyli must-have dla Twojego sklepu
Zarówno producent, jak i sprzedawca poszukują w sieci sposobu, aby kontrolować rynek cen w sklepach internetowych, na po...