Monitoring cen w Google Shopping to kluczowy element strategii e-commerce. W dobie rosnącej konkurencji online, konsumenci coraz częściej sięgają po tę platformę, aby znaleźć najlepsze oferty. Dzięki skutecznemu porównywaniu cen w Google Shopping z LivePrice można zwiększyć widoczność swoich produktów, przyciągnąć więcej klientów i zmaksymalizować sprzedaż.
Monitoruj ceny Twojej konkurencji
na Allegro, Ceneo, Empik, idealo, ich własnych e-sklepach
FAQ FAQ Google Shopping
Ile kosztuje LivePrice?
Koszt abonamentu jest dostosowywany indywidualnie. Aby poznać dokładne informacje na ten temat i skorzystać z oferty dostosowanej do Twoich potrzeb, zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem! Razem dobierzemy rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania, a dodatkowo otrzymasz możliwość skorzystania z bezpłatnego dostępu do naszego systemu!
Dla kogo dedykowany jest monitoring cen na Google Shopping?
Monitoring cen w kontekście e-commerce stał się standardem, szczególnie popularnym wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, które głównie zajmują się sprzedażą online. Również producenci i hurtownicy coraz częściej korzystają z tego narzędzia. Monitoring Cen na Google Shopping z LivePrice jednym z istotnych elementów strategii konkurencyjności firm w sieci.
Ile razy na dobę system może aktualizować dane?
LivePrice oferuje elastyczność w zakresie aktualizacji danych na Google Shopping i automatyzacji cen – nasza aplikacja dostosowuje się do Twoich potrzeb. Możesz ustawić harmonogram automatycznych aktualizacji i zmian cen, zapewniając, że Twoje oferty zawsze są konkurencyjne i aktualne. Z LivePrice masz pełną kontrolę nad swoją polityką cenową na Google Shopping, dostosowując ją do bieżących trendów i warunków rynkowych.
Jak działa automatyzacja cen na Google Shopping?
Automatyzacja cenowa to wykorzystanie systemu, który samoczynnie reaguje na dane uzyskane podczas monitoringu cen. Dzięki zatwierdzonym przez Ciebie instrukcjom cenowym, aplikacja przypisuje odpowiednie kwoty w wybranym miejscu (w CMS’ie lub oprogramowaniu magazynowo-księgowym).
Aby skorzystać z automatyzacji cenowej, musisz dostarczyć do LivePrice odpowiednie instrukcje cenowe:
- Krok cenowy — to różnica między ceną Twojego produktu a ceną konkurenta. Ta różnica może być dowolna, niekoniecznie wynosić 1 grosz. To Ty decydujesz, o ile Twoja oferta ma być tańsza od ofert innych sprzedawców.
- Cena minimalna — to najniższa cena, za którą jesteś gotów sprzedać swój produkt. System działa w dwie strony, umożliwiając zarówno obniżanie, jak i podnoszenie cen w zależności od konkurencji.
- Tryb Cenomatic — scenariusz, który pozwoli wyliczyć dla Ciebie optymalną stawkę.
Czy muszę prowadzić automatykę cenową dla całego asortymentu wystawionego na Google Shopping?
Warto zaznaczyć, że nie musisz automatyzować cen na Google Shopping dla wszystkich produktów w swojej ofercie. Z LivePrice to Ty kontrolujesz politykę cenową swojego sklepu i decydujesz, które produkty mają być objęte automatyzacją.