Obsługa klienta to obszar biznesu, w którym coraz częściej są wdrażane systemy komputerowe wspierające człowieka. Trend t...

Jak ograniczyć liczbę zwracanych zamówień w e-commerce? Mamy dla ciebie 4 porady.
Prowadzisz sprzedaż na platformach marketplace w Polsce? Zwroty i ich obsługa są na stałe wpisane w branżę e-commerce. Handlując w sieci, musisz liczyć się z tym, ze Twój klient ma prawo odesłać towar, który nie spełnia jego oczekiwań. Koniecznie zobacz nasze 4 porady dotyczące ograniczenia liczby zwracanych zamówień.
Standardowo kupujący, który jest osobą fizyczną, ma prawo do zwrotu zakupionego w sieci produktu w terminie 14 dni od jego otrzymania (bez podania przyczyny). Oczywiście zdarza się, że platformy marketplace w Polsce wydłużają ten czas. Taki zabieg pozytywnie wpływa na decyzję zakupowe dużej części konsumentów (zwłaszcza, jak pokazał raport Gemius, tych w młodszym wieku).
Dlaczego zwroty zamówień na platformach marketplace w Polsce to norma?
Branża e-commerce rozwija się bardzo prężnie. Platformy marketplace w Polsce notują rok do roku większą liczbę transakcji, użytkowników i sprzedawców. W sieci można kupić praktycznie wszystko, od produktów spożywczych po luksusowe jachty. Klienci nie widzą dokładnie produktu, nie wiedzą, czy będzie dla nich odpowiedni. Dlatego prawo do zwrotu jest dla nich bardzo istotne – tak samo, jak możliwość uzyskania darmowej dostawy.
Platformy marketplace w Polsce często kuszą swoich użytkowników, możliwością dokonywania darmowych zwrotów. Taki zabieg sprawia, że konsumenci chętniej kupują oraz zapisują się do rozmaitych programów. Przykładowo mamy darmowe zwroty w Allegro – Allegro Smart, Empik – darmowy zwrot do salonów.
Natomiast warto pamiętać o tym, że wszystkie platformy marketplace w Polsce obligują sprzedawcę do tego, aby umożliwił kupującemu zwrot towaru w określonym czasie i na ustalonych zasadach. W tym przypadku portal Allegro jest serwisem, który niejako (przez swój program Smart) narażony jest na ryzyko zwrotów. Natomiast nie można zapominać o tym, że darmowy zwrot jest niebywałym wabikiem na klientów.
Czy darmowe zwroty to zły pomysł w e-commerce?
Oczywiście odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Z punktu widzenia sprzedawcy, procedura zwrotu jest uciążliwa i wymaga podjęcia określonych czynności – finalnie zimniejsza zysk. Natomiast patrząc oczami kupującego, takie rozwiązanie pomaga podjąć przemyślaną decyzję zakupową.
Nie dziwi więc, że pytając o najpopularniejsze platformy marketplace w Polsce, większość konsumentów odpowie: Allegro. Portal wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Jak pokazuje raport Gemius, ponad połowa ankietowanych decyduje się na zakup chętniej, jeżeli jest opcja darmowego zwrotu. Natomiast płatny zwrot, zniechęca do zakupu 12% mężczyzn i 14% kobiet.
Jak zwracamy produkty w e-commerce?
Odwiedzając platformy marketplace w Polsce, konsumenci lubią mieć wybór, w jaki sposób i w jakim czasie dokonają zwrotu produktu. Każdy klient chce wykonać ten ruch w dogodny dla siebie sposób. Jeżeli sprzedajesz na portalu lub prowadzisz własny e-sklep, zastanów się, czy możesz poszerzyć opcję dokonywania zwrotów lub wydłużyć jego czas.
Platformy marketplace w Polsce najczęściej oferują możliwość – zamówienia kuriera, zwrotu w sklepie stacjonarnym lub opcję umieszczenia przesyłki w paczkomacie. Dodatkowo wydłużają czas na zwrot produktu, aby mocniej zachęcić klienta do zakupów.
Jeżeli mechanizm zwrotu produktu jest wpisany w e-commerce, to warto ułatwić ten zabieg swoim kupującym.
- Pakuj swój towar w opakowanie, które można użyć ponownie – właśnie celem zwrotu produktów.
- Informuj o tym, jakie dokumenty są wymagane przez Ciebie, aby uznać zwrot. Możesz oczywiście dołączyć do paczki odpowiedni formularz, aby klient nie musiał go samodzielnie drukować.
- Zaproponuj wydłużony czas zwrotu – zdarza się, że klienci, którzy mają dużo czasu na jego dokonanie, zapominają o tym.
Reasumując, jeżeli umożliwisz kupującemu dokonanie zwrotu w komfortowy sposób, możesz zyskać zadowolonego i powracającego konsumenta. Natomiast utrudnianie tego procesu jest nie tylko działaniem bezprawnym, ale również bardzo szkodliwym wizerunkowo.
Jak ograniczyć liczbę zwracanych zamówień w e-commerce?
Zależy Ci na tym, aby ograniczyć liczbę zwracanych zamówień na platformach marketplace w Polsce? Po pierwsze pamiętaj o tym, że zwroty to naturalna część lejka sprzedażowego w e-commerce. Natomiast jest kilka trików, które możesz zastosować, aby zmniejszyć ich liczbę:
1. Zamieszczaj dokładne opisy i zdjęcia produktu
To bardzo ważne, aby kupujący mógł poznać produkt dzięki Twojemu opisowi. Przeanalizuj ofertę, którą wystawiasz na platformach marketplace w Polsce lub swoim e-sklepie. Możliwe, że wyłapiesz błędy, które popełniłeś, dodając opis lub zdjęcia. Staraj się zamieścić dokładne parametry związane z towarem. Jeżeli dodajesz fotki, staraj się wykonać je samodzielnie i prezentować produkt w skali do czegoś np. ciuchy prezentuj na modelce/modelu, eksponuj detale. Możesz również umieścić video, które przybliży produkt.
Pamiętaj, że część osób dokonujących transakcji w sieci, nie widziało wcześniej danego produktu. Jeżeli Twoje opisy będą unikalne i oddające faktyczne zalety produktu, zyskujesz pewność, że konsument dokona świadomego wyboru.
2. Kontroluj jakość
Jeżeli jest to możliwe, sprawdzaj jakość wysyłanego towaru. Przed wysyłką wyłap ewentualne błędy lub źle zabezpieczony towar. Tym sposobem zmniejszysz ilość dokonywanych zwrotów nawet na najpopularniejszych platformach marketplace w Polsce.
3. Zachęcaj do wystawiania opinii
Ważne jest, aby Twoi klienci mogli zobaczyć opinie (rzetelne i prawdziwe) od innych kupujących. Oczywiście, jeżeli wystawiasz towar na platformach marketplace w Polsce, to większość z nich ma możliwość podejrzenia opinii o danym produkcie. Natomiast możesz również wprowadzić ten system w swoim e-sklepie.
4. Analizuj
Zacznij sprawdzać, jakie były podstawowe powody zwrotu produktów w Twoim e-sklepie lub tych wystawionych na platformach marketplace w Polsce. Możesz również wysyłać do klientów ankiety, które pomogą Ci zrozumieć mechanizm działania i uniknąć zwrotów w przyszłości.
LivePrice na platformach marketplace w Polsce
Jeżeli zależy Ci na zadowoleniu kupującego, nie możesz zapominać o bardzo istotnym czynniku, jakim jest cena. Raporty e-commerce, jasno pokazują, że jest ona najważniejszym bodźcem zakupowym w sieci.
Reasumując, system LivePrice to narzędzie, które pomoże Ci zadbać o konkurencyjne stawki nadawane na oferowanych przez Ciebie produktach. Dzięki LivePrice możesz prowadzić monitoring i automatykę cenową na wybranych platformach marketplace w Polsce oraz wybranych przez Ciebie e-sklepach.
Koniecznie wypróbuj wersję demonstracyjną aplikacji, ciesz się zaoszczędzonym czasem i zwiększonymi zyskami.
Zobacz również
Konkurencja cenowa. Czy warto postawić na automatykę cenową?
Handel w sieci wymusza na sprzedających obieranie skutecznych metod ustalania polityki cenowej. Jednym z najpopularniejszych ...
Analiza cen konkurencji na Allegro – czy warto?
Analiza cen konkurencji na Allegro to jedno z najważniejszych zagadnień, jeżeli prowadzisz sprzedaż na tym portalu aukcyjnym. Dla...
Automatyka cenowa – czy dynamic pricing to nadal trend w e-commerce?
Czy automatyka cenowa jest nadal trendem w e-commerce? Oczywiście, że tak. Dynamic pricing pozwala Ci maksymalizować marżę i wy...
Na jakich platformach sprzedażowych kupuje Twój klient? Monitoruj ceny konkurencji i zwiększaj zysk
Pandemia bardzo mocno wpłynęła na przyzwyczajenia zakupowe Polaków. Rodzimy e-commerce przeżywa swoisty rozkwit. Powstają nowe ...
Czy doskonała jakość obsługi wpływa na pozycjonowanie ofert na Allegro? 5 praktycznych wskazówek.
Wysokie pozycjonowanie na Allegro niewątpliwie wpływa na natężenie ruchu na Twojej ofercie. Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzed...
Monitoring cen dla producenta. Czy warto?
Sprzedaż w sieci można podzielić na dwa segmenty – B2C oraz B2B. Jaki model sprzedaży jest optymalny dla producenta? Czy w...
Czy Empik to marketpalce z potencjałem?
Sprzedaż wielokanałowa to trend obowiązujący w e-commerce od wielu lat. Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż, pokazać swoją of...
Jakie błędy UX w e-commerce sprawiają, że tracisz klientów? Poznaj 4 błędy, które sprzyjają porzucaniu koszyka zakupowego w Twoim e-sklepie
Jeżeli w Twoim e-sklepie jest duży odsetek porzuconych koszyków względem konwersji, a Ty zastanawiasz się, dlaczego tak ...
Czy warto sugerować się cenami konkurencji na Ceneo?
Zastanawiasz się, czy monitoring cen konkurencji na Ceneo to must have dla Twojego biznesu, czy jedynie chwilowy kaprys? ...
Ścieżka zakupowa w e-commerce
Rok rocznie polski e-commerce notuje duże wzrosty. Internauci coraz chętniej i częściej dokonują transakcji on-line. Kons...
Trafność na Allegro. Jakie czynniki wpływają na pozycję na Allegro?
Jeżeli chcesz, aby Twoje oferty znajdowały się wysoko w wynikach wyszukiwania Allegro? Koniecznie zapoznaj się z naszym art...
Zmiany przepisów związanych z ochroną konsumentów. Co musisz wiedzieć?
Na 28 maja 2022 roku zaplanowana jest nowelizacja ustawy związanej z ochroną konsumentów. Ma ona pozwolić dokonywać klient...
Jak wykorzystać system do automatyki cenowej, aby zwiększyć sprzedaż na Empiku?
Coraz więcej przedsiębiorców dochodzi do wniosku, że w e-handlu warto zaufać partnerom i serwisom typu marketplace. Empi...
Cena na porównywarce cen… czy jest istotna? Benchmarking na Ceneo
Rynek e-commerce rośnie i rozwija się w zawrotnym tempie. Można stwierdzić, że walka o klienta na internetowym froncie trwa...
Marketing wielokanałowy a sprzedaż zagraniczna
Wielokanałowość to trend, który od lat święci triumf w sieci. Korzystanie z marketpalce’ów pomaga przedsiębiorcy zwiększać...
Marketplace – chwilowa moda czy trend, który pozostanie na lata?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać?
Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać? To pytanie zadaje sobie większość przedsiębiorców działających w e-commerece. Jeżeli ...
Empik Marketplace, czyli EmpikPlace dla sprzedawców
Empik funkcjonuje w polskiej przestrzeni biznesowej od ponad 70 lat. Najpierw marka kojarzona była ze sklepami stacjonarnymi, ...
Przegląd cen Allegro, czy zagrozi profesjonalnym systemom do monitoringu i automatyki cenowej?
W styczniu 2022 roku Allegro postanowiło oddać w ręce przedsiębiorców nową funkcjonalność – Przegląd cen. Moduł pozwala poz...
Podbijaj rynki zagraniczne z Allegro!
Allegro to przodujący w Polsce marketplace. Pomarańczowy gigant zrzesza ponad 21 milionów zarejestrowanych użytkowników. Port...
Monitoring cen konkurencji na Empiku
Empik to znana i zaufana marka na polskim rynku. Jak pokazuje raport Gemius, Empik Marketplace znajduje się w czołówce pl...
E-commerce – podsumowanie roku 2021
Już nikt nie ma wątpliwości, że pandemia zmieniła stosunek klientów do e-handlu. Kto jeszcze do tej pory nie odważył się na ...
Jak zwiekszyć sprzedaż na Ceneo
Jeżeli zastanawiasz się jakie kroki trzeba podjąć, aby sprzedawać więcej na Ceneo, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Dowies...
Omnichannel
Omnichannel to model biznesowy, który polega na zatarciu granic pomiędzy różnymi elementami handlu online i stacjonarnego. Ten...
Monitoring cen a SEO - w pełni wykorzystaj potencjał LivePrice
SERP to strona internetowa wyszukiwarki, która wyświetla wszystkie wyniki na zadaną przez użytkownika frazę/słowa kluczowe. Rezul...
Strefa marki i odznaka dla producenta na Ceneo – czy warto?
Na Ceneo mogą działać nie tylko e-sklepy, ale również producenci. Serwis umożliwia im skuteczną reklamę swoich produktów oraz dys...
Jak zacząć sprzedawać na Allegro?
Prowadzisz sprzedaż w sieci i rozważasz możliwość założenia konta na najpopularniejszym portalu aukcyjnym w Polsce? Czy mo...
Dlaczego Twoi klienci porzucają koszyk zakupowy?
Porzucanie koszyków zakupowych to prawdziwa bolączka e-commerce. W raporcie „Porzucony e-koszyk” Izby Gospodarki Elektronicznej możem...
Idealo. Co warto wiedzieć podbijając zagraniczny rynek e-commerce?
Ekspansja międzynarodowa z własnym sklepem internetowym to ogromna szansa dla Twojego biznesu. Dowiedz się, na jakie elementy na...
Marketing Mix – 4 elementy wpływające na zwiększenie sprzedaży
Marketing Mix znany jest również pod pojęciem 4P, czyli 4 kluczowych elementów, które wpływają na sprzedaż i realnie oddział...
Repricing, czyli automatyczne zarządzanie cenami
Dynamiczna zmiana cen w e-commerce to standardowa praktyka wielu e-sklepów, która przynosi wiele korzyści. Automatyczne za...
Świąteczne wyprzedaże. 6 rad, jak przygotować do nich swój sklep
Listopad i Black Friday już za nami. Teraz pozostaje czekać i przygotować swój biznes na nadejście świątecznej gorączki zakupow...
Jak zacząć sprzedawać z sukcesem na portalu Idealo?
Wielokanałowość to trend w e-commerce, który utrzymuje się już od kilku lat. Równoczesna sprzedaż na wielu kanałach jest opł...
Co to jest CMS i jaki będzie dla Ciebie odpowiedni
Jeżeli planujesz otworzyć nowy e-sklep lub chcesz zmienić swój dotychczasowy sposób zarządzania treścią, koniecznie zapozna...
Allegro Ads – czy jest naprawdę opłacalne?
Allegro jest jednym z największych portali sprzedażowych w Polsce. Pomarańczowy gigant umożliwia swoim sprzedającym rekl...
Black Friday i Cyber Monday - Listopadowe wyprzedaże
Listopad w kalendarzu imprez e-commerce nierozłącznie kojarzy się z festiwalem niskich cen, wielkich promocji i mega wyprzedaży. Bla...
Amazon Prime. Czy polski Amazon rośnie w siłę?
Amazon wszedł na polski rynek 2 marca 2021. Na samym początku nie udostępnił możliwości wykupienia usługi Amazon Prime dla kr...
Zakupy spożywcze online – czy to tylko chwilowy trend?
Rynek e-grocery (czyli branża zakupów spożywczych online) rozrósł się, a eksperci spekulują, że nie będzie to jedynie chwilowy...
Spotkajmy się na targach e-handlu
Targi handlu to impreza skierowana do przedsiębiorców i przedstawicieli e-sklepów oraz firm świadczących usługi dla tej g...
Wyprzedaże! Czy chodzi tylko o obniżanie cen?
Październik przynosi nam deszczową aurę, spadające z drzew liście, kasztany i oczywiście… jesienne wyprzedaże. Czy obniżki ...
Analiza cen. Psychologiczne taktyki cenowe
Nie od dziś wiadomo, że cena jest jednym z silniejszych bodźców, który w procesie zakupowym może przekonać konsumenta do dok...
Ceneo czy Ci się to opłaca?
Wielu przedsiębiorców e-commerce zadaje sobie pytanie: czy obecność na Ceneo się opłaca? Ceneo działa na polskim rynku już od...
Śledzenie cen konkurencji. Czy to konieczne?
Prowadząc biznes w sieci, warto zadać sobie pytanie, czy śledzenie cen konkurencji jest konieczne? Wydaje się, że nie samą...
Darmowa dostawa – jak ją sprytnie wykorzystać, aby zwiększyć sprzedaż?
Darmowa dostawa jest lubianym i popularnym zabiegiem marketingowym. Natomiast czasy, kiedy hasło dostawa gratis wzbudzało o...
Porównywarki cenowe – wady i zalety
Porównywarki cenowe, to portale, które szturmem zdobyły serca polskich internautów. Kupujący cenią je za możliwość łatwego ...
Jak wygrać z konkurencją na Allegro?
Niewątpliwie Allegro jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w Polsce. Pomimo dużej liczby sprzedawców, wysokich prowizji i zm...
Allegro Family – pomarańczowy gigant zwiększa zasięgi. Jak wpłynie to na Twoją sprzedaż?
W 2021 portal wprowadza nowe udogodnienie dla użytkowników Allegro Smart – program rodzinny Allegro Family. Program dar...
Letnie wyprzedaże w e-commerce. 4 porady jak się do nich przygotować
Przełom lipca i sierpnia to czas, kiedy rozpoczynają się letnie wyprzedaże w e-commerce. Festiwal promocji i rabatów trwa...
Dynamiczne ustalanie cen. Jak to działa?
Dynamiczne ustalanie cen (ang. dynamic pricing) to strategia polegająca na elastycznej wycenie produktów i usług w oparciu o ...
Strefa Okazji Allegro
]Czym jest Strefa Okazji? Wchodząc na portal, możemy natknąć się na promowane przez Allegro produkty z przekreśloną ceną l...
Automatyzacja cen. Czy to prosta droga do wojny cenowej?
Automatyzacja cen stała się popularnym i skutecznym sposobem w walce z konkurencją. W dobie e-zakupów, klienci w szybki spo...
Erli – czy może zagrozić pozycji Allegro?
Erli to stosunkowo nowa platforma sprzedażowa. Obecnie zyskuje coraz większy rozgłos za sprawą kampanii marketingowej z u...
TradeWatch. Czy są jakieś alternatywy?
Zaczynając od końca… TradeWatch był niezwykle popularną aplikacją, z której korzystali przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż ...
Psychologia cen. 5 sprawdzonych trików na to, jak zwiększyć sprzedaż?
Prowadzisz sprzedaż w sieci i zastanawiasz się, jak skutecznie zwiększyć obrót? Poznaj taktykę związaną z psychologią cen. Dzi...
Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego? 5 praktycznych porad
Jeżeli chcesz zwielokrotnić zysk w swoim e-sklepie… możesz postawić na maksymalizację liczby klientów i transakcji lub zad...
Konkurencja cenowa
Konkurencja cenowa to model współzawodnictwa polegający na rywalizacji przedsiębiorców w walce o klienta. Środkiem tej w...
Jak przygotować swój biznes na Dzień Dziecka? Branża artykułów dziecięcych w e-commerce
2020 rok przyniósł nam przymusową izolację i tym samym… wzmożone zapotrzebowanie na nowe zabawki dla naszych dzieci. Aktual...
Integracja sklepu z Ceneo lub Allegro – wdrożenie systemu LivePrice
Prowadzisz e-sklep i chcesz rozpocząć sprzedaż na innych marketplace’ach? Dowiedz się, jak w prosty i bezpieczny spo...
Co zrobić, kiedy konkurencja zaniża ceny?
Prowadząc biznes w sieci, codziennie zauważasz, że Twoja oferta jest porównywana z setką innych (identycznych lub podobnych towa...
TOP 3 Ceneo
System LivePrice od kilku miesięcy służy klientom nie tylko, jako program do monitoringu i automatyzacji cen, ale również, jako...
Sprzedaż na Amazonie. Co musisz wiedzieć?
Centra logistyczne Amazona od wielu lat ulokowane były w Polsce. Natomiast 2 marca 2021 roku strona portalu została uruchomiona z...
Marża i narzut. Jak ustalić cenę produktu w e-sklepie?
W raporcie E-commerce w Polsce 2020 stworzonym przez Gemius dowiadujemy się, że cena jest jednym z najważniejszych czynników wpł...
Sprzedaż na Allegro czy własny sklep internetowy?
Najistotniejszą kwestią dla przedsiębiorców w sieci jest zwiększenie sprzedaży. Planując rozwój e-sprzedaży, stajesz przed dy...
Jaką rolę odgrywa cena w procesie zakupowym?
Proces zakupowy rozpoczyna się w głowie klienta na długo przed tym, jak kliknie przycisk „kup”. Moment finalizacji poprze...
Oznaczenie Super Cena Allegro – jak je uzyskać?
Klienci od zawsze poszukują okazji i niskiej ceny na wszelkich porównywarkach cenowych i portalach aukcyjnych. Każdy klient Al...
Portale aukcyjne i platformy sprzedażowe, przegląd rynku marketplace
Jak pokazują dane raportu Statista DigitalMarket Outlook, Polska znajduje się na 13. miejscu wśród najszybciej rosnących rynk...
Menadżer Sprzedaży Allegro. Jak zarządzać sprzedażą na Allegro?
Menadżer Sprzedaży Allegro to wewnętrzne narzędzie portalu, które pozwala w wygodny sposób zarządzać sprzedażą na serwis...
Idealo – czy warto monitorować ofertę konkurencji na tej porównywarce cen?
Na polskim rynku najpopularniejszą porównywarką cen jest Ceneo. Natomiast każdy sprzedawca, który planuje rozpocząć sprzed...
Super Sprzedawca Allegro
Allegro od dłuższego czasu stara się promować najlepszych sprzedawców, którzy dbają o wysoką jakość obsługi kupujących. Najpierw po...
Jak sprzedawać więcej na Ceneo?
Ceneo jest największą porównywarką cen w Polsce. Działanie na portalu jest proste i daje możliwość dotarcia do dużej rzeszy k...
Automatyzacja sprzedaży Allegro
Każdego roku portal Allegro zyskuje na popularności. Nie dziwi więc fakt, że konkurencja na Allegro rośnie. Czy warto auto...
Ranking porównywarek cen w Polsce
Porównywarka cen umożliwia zestawienie cen tego samego produktu w wielu sklepach jednocześnie. Dzięki tej funkcjonalności port...
Pozycjonowanie aukcji Allegro – jak znaleźć się na pierwszej stronie Allegro?
Allegro jest największym serwisem aukcyjnym w Polsce, jego siła rośnie z każdym rokiem. W roku 2020 (w porównaniu z ubie...
E-commerce 2020 - podsumowanie roku
Zapewne nie ma osoby, która w trendach e-commerce na 2020 przewidziałaby globalną pandemię. 2020 był rokiem dziwnym i tr...
Sprawdzanie cen konkurencji na Allegro, jak zacząć?
Planujesz rozpocząć lub prowadzisz aktywną sprzedaż na pomarańczowym portalu aukcyjnym? Ważnym elementem pracy w e-handlu jest ...
Jak promować sklep na Ceneo?
Prowadząc sprzedaż na Ceneo, liczysz na zwiększenie zasięgów i wzrost zysków. Jednak, jeżeli Twoje produkty nie mają konkure...
Monitoring banerów i cen promocyjnych
Monitoring cen w e-commerce jest niezwykle ważny, bez względu ma to, czy jesteś sprzedawcą, dystrybutorem czy producentem. Aut...
Czy możliwe jest szybkie zwiększenie sprzedaży na Allegro?
Na to pytanie starają się odpowiedzieć wszyscy sprzedawcy na portalu. Konkurencja wśród nich ciągle rośnie – każdy sklep usi...
Licytacja pozycji na Ceneo
Jak wynika z badań, 70% wszystkich wejść na sklep dzięki porównywarce cen odbywa się w 3 pierwszych sklepach. Fenomen tego ...
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie w okresie świąt Bożego Narodzenia?
Po wyprzedażach związanych z Black Friday, czas przygotować swój biznes na dalsze, grudniowe szaleństwo zakupowe. Rodzinny czas...
Statystyki sprzedaży na Allegro, jak mądrze je wykorzystać?
Statystyki sprzedaży na Allegro są niezbędne dla właściwego rozeznania w branży. Prowadząc sprzedaż w sieci, warto mieć in...
Porównanie cen to już norma. Jak korzystają z tego klienci? Jak reagują firmy?
Powszechny dostęp do internetu mobilnego sprawił, że porównanie cen stało się powszechne nie tylko w przypadku zakupów z domo...
Sztuczna inteligencja w służbie e-commerce
Informacje przedstawione w artykule mogą zainspirować Cię do wdrożenia sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do Two...
Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż w Black Friday i po co monitorować ceny konkurencji?
Już 27 listopada rozpocznie się kolejne święto wyprzedaży Black Friday. Tradycja zaczerpnięta z amerykańskich sklepów z każdy...
Czy warto monitorować ceny w sieci?
Monitoring cen w sieci jest istotny, ponieważ uzyskujesz realne dane, które pozwalają Ci na konkretne działania. Mając wied...
Callback24 – zwiększ liczbę połączeń ze strony internetowej o 30%!
Callback24 to kompletne rozwiązanie lead generation, które zainstalujesz w 3 minuty i przetestujesz przez 30 dni za darmo! Callback24 z...
Jaka strategia cenowa zadziała na Twoich klientów?
Internet stał się polem walki rozmaitych sklepów. Internauci kuszeni są niskimi cenami, programami lojalnościowymi, raba...
Jakie elementy poza strategią cenową, wpływają na zwiększenie sprzedaży?
Klienci podczas zakupów, biorą pod uwagę wielorakie czynniki, które wpływają na odbiór sklepu ecommerce. Niewątpliwie sklep m...
Czy warto promować oferty na Allegro?
Niewątpliwie portal umożliwia sklepom rozmaite formy promocji. Podczas wszelakich działań mających na celu zwiększenie sprze...
Czy warto sprzedawać na porównywarkach?
Bazując na badaniach Gemius, dowiadujemy się, że co drugi Internauta podczas zakupów w sieci, korzysta z porównywarki ceno...
Rozkwit e-commerce w 2020 – strategie ustalania cen
Internet stał się bezpiecznym, wygodnym i tanim miejscem zakupów. Bez wątpienia dla wielu sprzedawców handel w sieci stał...
Jak mądrze organizować promocje cenowe?
Promocje cenowe są nieodłączną częścią handlu (zwłaszcza w sieci). Dlatego liczne badania potwierdzają, że aż 80% klientó...
Pełna automatyzacje e-commerce
Wielu sprzedawców e-commerce zastanawia się, jak zyskać przewagę nad konkurencją? Warto nadmienić, że wszystkim zależy na tych...
Jakie zmiany w API szykuje Allegro?
Do tej pory Allegro umożliwiało działanie na WebAPI lub RES API. Zasoby API Allegro przedstawiają funkcjonalności serwisu. API ...
Automatyzacja cen w e-sklepie, czy jest potrzebna?
Właściciele e-sklepów stają przed wyzwaniem – jak w ciągu 24 godzin wykonać niezliczoną ilość pracy? Zarobić, mieć czas n...
Nowy moduł LivePrice – licytowanie stawek na Ceneo
Licytowanie stawek służy do pozycjonowania Twoich ofert na Ceneo. Pozwala na zwiększanie ruchu na Twoim e-sklepie bez wz...
Jak skutecznie określić konkurencję na Allegro?
Jak skutecznie (w gąszczu prywatnych loginów i kont firmowych) rozpoznać swoją konkurencję? Do czyjej ceny warto równać na All...
Monitoring produktów bez kodu producenta i kodu EAN
Jeżeli chcesz monitorować ceny produktów na Ceneo lub Allegro, ale nie posiadają one kodu EAN, system LivePrice zapewni Ci ...
Czym jest automatyzacja cen?
Przy każdym produkcie zakładamy elastyczność ceny i możliwość dopasowania jej do bieżącej sytuacji rynkowej. Należy pamiętać,...
Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Allegro jest w Polsce uznawane za najpopularniejsze miejsce do prowadzenia e-handlu. Co miesiąc portal odwiedza 18 mln Polaków. P...
Jak nawiązać współpracę z hurtownią?
Podpowiemy Ci jak skutecznie znaleźć hurtownię oraz jak negocjować warunki z firmą, której jesteś już (lub planujesz być) kl...
Wpływ pandemii na e-commerce
Rynek e-commerce zyskał na wartości – liczba transakcji internetowych w Polsce wzrosła o 240%. Wolumen zakupów stale rośnie...
Twój pierwszy sklep internetowy – 7 rzeczy, o których musisz pamiętać!
Podjąłeś decyzję – otwierasz własny sklep internetowy. Bycie własnym szefem daje ogromne możliwości rozwoju i realiza...
Automatyczne zmienianie cen jako strategia maksymalizacji dochodów ze sprzedaży
Z raportu Gemius e-commerce w Polsce 2019 wynika, że głównymi czynnikami motywującymi konsumentów do wyboru konkretnego skle...
Monitoring cen – czyli must-have dla Twojego sklepu
Zarówno producent, jak i sprzedawca poszukują w sieci sposobu, aby kontrolować rynek cen w sklepach internetowych, na po...