Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...

Dynamiczne ustalanie cen. Jak to działa?
Jak działa dynamiczne ustalanie cen?
Dynamiczna wycena ma miejsce w wielu branżach – hotelarstwie, turystyce czy transporcie. Gałęzią biznesu, która najmocniej reaguje na dynamiczne ustalanie cen, jest e-commerce.
Przedsiębiorcy muszą dostosować swoją cenę do:
- Ruchów konkurencji.
- Kursów wymiany walut.
- Mody na dany towar.
- Popytu i podaży.
- Własnych celów sprzedażowych.
Rodzaje strategii dynamicznych cen
Wycena danego produktu jest kluczowym zadaniem każdego przedsiębiorcy. Działając w e-commerce, musisz pamiętać, jak ważnym aspektem w procesie zupowym jest cena danego produktu. Dynamiczne ustalanie cen opiera się o trzy podstawowe sposoby:
- Obniżanie cen podczas niskiego popytu.
- Podnoszenie cen podczas wysokiego popytu.
- Wykorzystanie oprogramowania do monitoringu i automatyki cenowej.
Kiedy pojawia się znikome zapotrzebowanie na towar, warto obniżyć jego cenę, aby utrzymać sprzedaż na odpowiednim poziomie.
Analogicznie do obniżania cen podczas niskiego popytu, przedsiębiorcy mogą podnosić ceny, kiedy zwiększa się zainteresowanie danym asortymentem.
Automatyzacja dynamicznego ustalania cen to najskuteczniejszy sposób na prowadzenie udanej polityki cenowej. LivePrice to narzędzie do monitoringu i automatyki cenowej, które ustawi Twoje ceny zgodnie z ruchami konkurencji oraz Twoimi wytycznymi. System samoczynnie sprawdza ceny konkurencji, a kolejno dostosowuje ceny Twoich produktów do oczekiwanej przez Ciebie pozycji – jednocześnie narządzie respektuje nadane przez Ciebie ceny minimalne, więc nie wyprzedajesz towaru poniżej założonych wartości.
Jakie strategie cenowe zastosować w e-commerce?
W procesie dynamicznego ustalania cen, strategii, które dana firma może obrać, stosując dynamic pricing, jest znacznie więcej.
Strategia naśladownictwa
W e-commerce działanie konkurencji jest kluczowe dla Twoich ruchów cenowych. Dynamiczne ceny zazwyczaj ustala się na podstawie wartości, jakie nadaje konkurencja. O tej sytuacji pisaliśmy już w artykule – konkurencja zaniża ceny. Jeżeli planujesz opierać swoje dynamiczne wyceny o ruchy konkurencji, koniecznie wypróbuj system LivePrice. Dzięki automatyzacji procesów zaoszczędzisz czas i nie narazisz się na błędy popełnione przez człowieka. Narzędzie działa samoczynnie, kontroluje Twoją branżę i przedstawia gotowe zestawienia cenowe Twoich produktów na tle innych e-sklepów. Dodatkowym atutem systemu jest możliwość monitorowania dowolnej liczny produktów z Twojego asortymentu na wybranym kanale sprzedaży – Allegro, Ceneo.
Strategia wysokich cen
Strategia wysokich cen stosowana jest najczęściej w przypadku wprowadzania na rynek produktów unikalnych. W innym przypadku nagłe zawyżanie cen towaru, który u konkurencji jest dostępny za dużo niższe kwoty, nie ma sensu. Strategia wysokich cen pozwala stworzyć wrażenie unikalności i ekskluzywności danego asortymentu.
Ustalanie cen według współczynnika konwersji
Dynamiczne ustalanie cen można oprzeć o popularność danego produktu. Współczynnik konwersji pozwala poznać i zmierzyć, ile osób przeglądających dany towar kupuje go. Jeżeli wartość jest niska, cena może zostać obniżona, aby zachęcić potencjalnych kupców. Natomiast w przypadku dużego zainteresowania towarem, cena może zostać podniesiona. Oczywiście, również w tym przypadku nie można zapomnieć o monitorowaniu konkurencji.
Strategia penetracji rynku
Polega na ustalaniu bardzo niskich cen. Przeznaczona jest do maksymalnego zwiększania sprzedaży i zyskania popularności danego e-sklepu. Strategię penetracji rynku stosuje się również celem utrzymania klientów oraz przy wprowadzaniu danego produktu na rynek. Warto zwrócić uwagę na fakt, że zgodnie z dynamicznym ustalaniem cen, niska cena oczywiście jest sporym ryzykiem. Konkurencja może dostosować cenę do nas i wtedy bardzo szybko można dopuścić do wojny cenowej lub stracić na rentowności danego produktu.
Czy dynamiczne ceny są uczciwe?
Dynamiczne ustalanie cen to podstawowe narzędzie każdego sprzedawcy. Wyznaczenie i wyliczenie ceny jest niezmiernie ważne, gdyż bezpośrednio przekłada się na Twój zysk. Natomiast manipulowanie cenami, aby odnieść konkretne korzyści, jest powszechnym i akceptowalnym zjawiskiem. Używanie strategii cenowych jest niezwykle istotne zwłaszcza w e-commerce.
Dynamiczne ustalanie cen to akceptowalna i uczciwa praktyka, którą można budować na podstawie różnorodnych strategii cenowych – manualnie lub automatycznie. Co oczywiste, działanie automatyczne pozwala zaoszczędzić czas, pieniądze i nie jest narażone na popełnienie błędu przez człowieka.
Jak zaimplementować dynamiczne ceny w e-commerce?
Internet stał się niezwykle popularnym miejscem dokonywania transakcji. Kupujący za pomocą paru kliknięć mogą porównać ofertę danego produktu wśród sprzedawców nie tylko z danego miasta, kraju, ale też na całym świecie. Jeżeli Twoje ceny nie będą zgodne, czy atrakcyjne na tle konkurencji, stracisz kontrahentów.
Jeżeli działasz na Allegro, Ceneo lub masz własny e-sklep, warto zautomatyzować proces dynamicznego ustalania cen. System LivePrice to odpowiedź na Twoje potrzeby. Narzędzie pozwala dynamicznie dostosować ceny zależnie do miejsca sprzedaży. LivePrice może być zintegrowany z Twoim e-sklepem, kontem na Allegro lub sprzedażą na Ceneo.
Zobacz również
Zmiany przepisów związanych z ochroną konsumentów. Co musisz wiedzieć?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Jak wykorzystać system do automatyki cenowej, aby zwiększyć sprzedaż na Empiku?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Cena na porównywarce cen… czy jest istotna? Benchmarking na Ceneo
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Marketing wielokanałowy a sprzedaż zagraniczna
Wielokanałowość to trend, który od lat święci triumf w sieci. Korzystanie z marketpalce’ów pomaga przedsiębiorcy zwiększać...
Marketplace – chwilowa moda czy trend, który pozostanie na lata?
Prowadzisz handel w e-commerce i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać na marketplace’ach? W tym artykule postaramy s...
Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać?
Allegro czy Amazon, gdzie warto sprzedawać? To pytanie zadaje sobie większość przedsiębiorców działających w e-commerece. Jeżeli ...
Empik Marketplace, czyli EmpikPlace dla sprzedawców
Empik funkcjonuje w polskiej przestrzeni biznesowej od ponad 70 lat. Najpierw marka kojarzona była ze sklepami stacjonarnymi, ...
Przegląd cen Allegro, czy zagrozi profesjonalnym systemom do monitoringu i automatyki cenowej?
W styczniu 2022 roku Allegro postanowiło oddać w ręce przedsiębiorców nową funkcjonalność – Przegląd cen. Moduł pozwala poz...
Podbijaj rynki zagraniczne z Allegro!
Allegro to przodujący w Polsce marketplace. Pomarańczowy gigant zrzesza ponad 21 milionów zarejestrowanych użytkowników. Port...
Monitoring cen konkurencji na Empiku
Empik to znana i zaufana marka na polskim rynku. Jak pokazuje raport Gemius, Empik Marketplace znajduje się w czołówce pl...
E-commerce – podsumowanie roku 2021
Już nikt nie ma wątpliwości, że pandemia zmieniła stosunek klientów do e-handlu. Kto jeszcze do tej pory nie odważył się na ...
Jak zwiekszyć sprzedaż na Ceneo
Jeżeli zastanawiasz się jakie kroki trzeba podjąć, aby sprzedawać więcej na Ceneo, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Dowies...
Omnichannel
Omnichannel to model biznesowy, który polega na zatarciu granic pomiędzy różnymi elementami handlu online i stacjonarnego. Ten...
Monitoring cen a SEO - w pełni wykorzystaj potencjał LivePrice
SERP to strona internetowa wyszukiwarki, która wyświetla wszystkie wyniki na zadaną przez użytkownika frazę/słowa kluczowe. Rezul...
Strefa marki i odznaka dla producenta na Ceneo – czy warto?
Na Ceneo mogą działać nie tylko e-sklepy, ale również producenci. Serwis umożliwia im skuteczną reklamę swoich produktów oraz dys...
Jak zacząć sprzedawać na Allegro?
Prowadzisz sprzedaż w sieci i rozważasz możliwość założenia konta na najpopularniejszym portalu aukcyjnym w Polsce? Czy mo...
Dlaczego Twoi klienci porzucają koszyk zakupowy?
Porzucanie koszyków zakupowych to prawdziwa bolączka e-commerce. W raporcie „Porzucony e-koszyk” Izby Gospodarki Elektronicznej możem...
Idealo. Co warto wiedzieć podbijając zagraniczny rynek e-commerce?
Ekspansja międzynarodowa z własnym sklepem internetowym to ogromna szansa dla Twojego biznesu. Dowiedz się, na jakie elementy na...
Marketing Mix – 4 elementy wpływające na zwiększenie sprzedaży
Marketing Mix znany jest również pod pojęciem 4P, czyli 4 kluczowych elementów, które wpływają na sprzedaż i realnie oddział...
Repricing, czyli automatyczne zarządzanie cenami
Dynamiczna zmiana cen w e-commerce to standardowa praktyka wielu e-sklepów, która przynosi wiele korzyści. Automatyczne za...
Świąteczne wyprzedaże. 6 rad, jak przygotować do nich swój sklep
Listopad i Black Friday już za nami. Teraz pozostaje czekać i przygotować swój biznes na nadejście świątecznej gorączki zakupow...
Jak zacząć sprzedawać z sukcesem na portalu Idealo?
Wielokanałowość to trend w e-commerce, który utrzymuje się już od kilku lat. Równoczesna sprzedaż na wielu kanałach jest opł...
Co to jest CMS i jaki będzie dla Ciebie odpowiedni
Jeżeli planujesz otworzyć nowy e-sklep lub chcesz zmienić swój dotychczasowy sposób zarządzania treścią, koniecznie zapozna...
Allegro Ads – czy jest naprawdę opłacalne?
Allegro jest jednym z największych portali sprzedażowych w Polsce. Pomarańczowy gigant umożliwia swoim sprzedającym rekl...
Black Friday i Cyber Monday - Listopadowe wyprzedaże
Listopad w kalendarzu imprez e-commerce nierozłącznie kojarzy się z festiwalem niskich cen, wielkich promocji i mega wyprzedaży. Bla...
Amazon Prime. Czy polski Amazon rośnie w siłę?
Amazon wszedł na polski rynek 2 marca 2021. Na samym początku nie udostępnił możliwości wykupienia usługi Amazon Prime dla kr...
Zakupy spożywcze online – czy to tylko chwilowy trend?
Rynek e-grocery (czyli branża zakupów spożywczych online) rozrósł się, a eksperci spekulują, że nie będzie to jedynie chwilowy...
Spotkajmy się na targach e-handlu
Targi handlu to impreza skierowana do przedsiębiorców i przedstawicieli e-sklepów oraz firm świadczących usługi dla tej g...
Wyprzedaże! Czy chodzi tylko o obniżanie cen?
Październik przynosi nam deszczową aurę, spadające z drzew liście, kasztany i oczywiście… jesienne wyprzedaże. Czy obniżki ...
Analiza cen. Psychologiczne taktyki cenowe
Nie od dziś wiadomo, że cena jest jednym z silniejszych bodźców, który w procesie zakupowym może przekonać konsumenta do dok...
Ceneo czy Ci się to opłaca?
Wielu przedsiębiorców e-commerce zadaje sobie pytanie: czy obecność na Ceneo się opłaca? Ceneo działa na polskim rynku już od...
Śledzenie cen konkurencji. Czy to konieczne?
Prowadząc biznes w sieci, warto zadać sobie pytanie, czy śledzenie cen konkurencji jest konieczne? Wydaje się, że nie samą...
Darmowa dostawa – jak ją sprytnie wykorzystać, aby zwiększyć sprzedaż?
Darmowa dostawa jest lubianym i popularnym zabiegiem marketingowym. Natomiast czasy, kiedy hasło dostawa gratis wzbudzało o...
Porównywarki cenowe – wady i zalety
Porównywarki cenowe, to portale, które szturmem zdobyły serca polskich internautów. Kupujący cenią je za możliwość łatwego ...
Jak wygrać z konkurencją na Allegro?
Niewątpliwie Allegro jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w Polsce. Pomimo dużej liczby sprzedawców, wysokich prowizji i zm...
Allegro Family – pomarańczowy gigant zwiększa zasięgi. Jak wpłynie to na Twoją sprzedaż?
W 2021 portal wprowadza nowe udogodnienie dla użytkowników Allegro Smart – program rodzinny Allegro Family. Program dar...
Letnie wyprzedaże w e-commerce. 4 porady jak się do nich przygotować
Przełom lipca i sierpnia to czas, kiedy rozpoczynają się letnie wyprzedaże w e-commerce. Festiwal promocji i rabatów trwa...
Strefa Okazji Allegro
]Czym jest Strefa Okazji? Wchodząc na portal, możemy natknąć się na promowane przez Allegro produkty z przekreśloną ceną l...
Automatyzacja cen. Czy to prosta droga do wojny cenowej?
Automatyzacja cen stała się popularnym i skutecznym sposobem w walce z konkurencją. W dobie e-zakupów, klienci w szybki spo...
Erli – czy może zagrozić pozycji Allegro?
Erli to stosunkowo nowa platforma sprzedażowa. Obecnie zyskuje coraz większy rozgłos za sprawą kampanii marketingowej z u...
TradeWatch. Czy są jakieś alternatywy?
Zaczynając od końca… TradeWatch był niezwykle popularną aplikacją, z której korzystali przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż ...
Psychologia cen. 5 sprawdzonych trików na to, jak zwiększyć sprzedaż?
Prowadzisz sprzedaż w sieci i zastanawiasz się, jak skutecznie zwiększyć obrót? Poznaj taktykę związaną z psychologią cen. Dzi...
Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego? 5 praktycznych porad
Jeżeli chcesz zwielokrotnić zysk w swoim e-sklepie… możesz postawić na maksymalizację liczby klientów i transakcji lub zad...
Konkurencja cenowa
Konkurencja cenowa to model współzawodnictwa polegający na rywalizacji przedsiębiorców w walce o klienta. Środkiem tej w...
Jak przygotować swój biznes na Dzień Dziecka? Branża artykułów dziecięcych w e-commerce
2020 rok przyniósł nam przymusową izolację i tym samym… wzmożone zapotrzebowanie na nowe zabawki dla naszych dzieci. Aktual...
Integracja sklepu z Ceneo lub Allegro – wdrożenie systemu LivePrice
Prowadzisz e-sklep i chcesz rozpocząć sprzedaż na innych marketplace’ach? Dowiedz się, jak w prosty i bezpieczny spo...
Co zrobić, kiedy konkurencja zaniża ceny?
Prowadząc biznes w sieci, codziennie zauważasz, że Twoja oferta jest porównywana z setką innych (identycznych lub podobnych towa...
TOP 3 Ceneo
System LivePrice od kilku miesięcy służy klientom nie tylko, jako program do monitoringu i automatyzacji cen, ale również, jako...
Sprzedaż na Amazonie. Co musisz wiedzieć?
Centra logistyczne Amazona od wielu lat ulokowane były w Polsce. Natomiast 2 marca 2021 roku strona portalu została uruchomiona z...
Marża i narzut. Jak ustalić cenę produktu w e-sklepie?
W raporcie E-commerce w Polsce 2020 stworzonym przez Gemius dowiadujemy się, że cena jest jednym z najważniejszych czynników wpł...
Sprzedaż na Allegro czy własny sklep internetowy?
Najistotniejszą kwestią dla przedsiębiorców w sieci jest zwiększenie sprzedaży. Planując rozwój e-sprzedaży, stajesz przed dy...
Jaką rolę odgrywa cena w procesie zakupowym?
Proces zakupowy rozpoczyna się w głowie klienta na długo przed tym, jak kliknie przycisk „kup”. Moment finalizacji poprze...
Oznaczenie Super Cena Allegro – jak je uzyskać?
Klienci od zawsze poszukują okazji i niskiej ceny na wszelkich porównywarkach cenowych i portalach aukcyjnych. Każdy klient Al...
Portale aukcyjne i platformy sprzedażowe, przegląd rynku marketplace
Jak pokazują dane raportu Statista DigitalMarket Outlook, Polska znajduje się na 13. miejscu wśród najszybciej rosnących rynk...
Menadżer Sprzedaży Allegro. Jak zarządzać sprzedażą na Allegro?
Menadżer Sprzedaży Allegro to wewnętrzne narzędzie portalu, które pozwala w wygodny sposób zarządzać sprzedażą na serwis...
Idealo – czy warto monitorować ofertę konkurencji na tej porównywarce cen?
Na polskim rynku najpopularniejszą porównywarką cen jest Ceneo. Natomiast każdy sprzedawca, który planuje rozpocząć sprzed...
Super Sprzedawca Allegro
Allegro od dłuższego czasu stara się promować najlepszych sprzedawców, którzy dbają o wysoką jakość obsługi kupujących. Najpierw po...
Jak sprzedawać więcej na Ceneo?
Ceneo jest największą porównywarką cen w Polsce. Działanie na portalu jest proste i daje możliwość dotarcia do dużej rzeszy k...
Automatyzacja sprzedaży Allegro
Każdego roku portal Allegro zyskuje na popularności. Nie dziwi więc fakt, że konkurencja na Allegro rośnie. Czy warto auto...
Ranking porównywarek cen w Polsce
Porównywarka cen umożliwia zestawienie cen tego samego produktu w wielu sklepach jednocześnie. Dzięki tej funkcjonalności port...
Pozycjonowanie aukcji Allegro – jak znaleźć się na pierwszej stronie Allegro?
Allegro jest największym serwisem aukcyjnym w Polsce, jego siła rośnie z każdym rokiem. W roku 2020 (w porównaniu z ubie...
E-commerce 2020 - podsumowanie roku
Zapewne nie ma osoby, która w trendach e-commerce na 2020 przewidziałaby globalną pandemię. 2020 był rokiem dziwnym i tr...
Sprawdzanie cen konkurencji na Allegro, jak zacząć?
Planujesz rozpocząć lub prowadzisz aktywną sprzedaż na pomarańczowym portalu aukcyjnym? Ważnym elementem pracy w e-handlu jest ...
Jak promować sklep na Ceneo?
Prowadząc sprzedaż na Ceneo, liczysz na zwiększenie zasięgów i wzrost zysków. Jednak, jeżeli Twoje produkty nie mają konkure...
Monitoring banerów i cen promocyjnych
Monitoring cen w e-commerce jest niezwykle ważny, bez względu ma to, czy jesteś sprzedawcą, dystrybutorem czy producentem. Aut...
Czy możliwe jest szybkie zwiększenie sprzedaży na Allegro?
Na to pytanie starają się odpowiedzieć wszyscy sprzedawcy na portalu. Konkurencja wśród nich ciągle rośnie – każdy sklep usi...
Licytacja pozycji na Ceneo
Jak wynika z badań, 70% wszystkich wejść na sklep dzięki porównywarce cen odbywa się w 3 pierwszych sklepach. Fenomen tego ...
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie w okresie świąt Bożego Narodzenia?
Po wyprzedażach związanych z Black Friday, czas przygotować swój biznes na dalsze, grudniowe szaleństwo zakupowe. Rodzinny czas...
Statystyki sprzedaży na Allegro, jak mądrze je wykorzystać?
Statystyki sprzedaży na Allegro są niezbędne dla właściwego rozeznania w branży. Prowadząc sprzedaż w sieci, warto mieć in...
Porównanie cen to już norma. Jak korzystają z tego klienci? Jak reagują firmy?
Powszechny dostęp do internetu mobilnego sprawił, że porównanie cen stało się powszechne nie tylko w przypadku zakupów z domo...
Sztuczna inteligencja w służbie e-commerce
Informacje przedstawione w artykule mogą zainspirować Cię do wdrożenia sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do Two...
Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż w Black Friday i po co monitorować ceny konkurencji?
Już 27 listopada rozpocznie się kolejne święto wyprzedaży Black Friday. Tradycja zaczerpnięta z amerykańskich sklepów z każdy...
Czy warto monitorować ceny w sieci?
Monitoring cen w sieci jest istotny, ponieważ uzyskujesz realne dane, które pozwalają Ci na konkretne działania. Mając wied...
Callback24 – zwiększ liczbę połączeń ze strony internetowej o 30%!
Callback24 to kompletne rozwiązanie lead generation, które zainstalujesz w 3 minuty i przetestujesz przez 30 dni za darmo! Callback24 z...
Jaka strategia cenowa zadziała na Twoich klientów?
Internet stał się polem walki rozmaitych sklepów. Internauci kuszeni są niskimi cenami, programami lojalnościowymi, raba...
Jakie elementy poza strategią cenową, wpływają na zwiększenie sprzedaży?
Klienci podczas zakupów, biorą pod uwagę wielorakie czynniki, które wpływają na odbiór sklepu ecommerce. Niewątpliwie sklep m...
Czy warto promować oferty na Allegro?
Niewątpliwie portal umożliwia sklepom rozmaite formy promocji. Podczas wszelakich działań mających na celu zwiększenie sprze...
Czy warto sprzedawać na porównywarkach?
Bazując na badaniach Gemius, dowiadujemy się, że co drugi Internauta podczas zakupów w sieci, korzysta z porównywarki ceno...
Rozkwit e-commerce w 2020 – strategie ustalania cen
Internet stał się bezpiecznym, wygodnym i tanim miejscem zakupów. Bez wątpienia dla wielu sprzedawców handel w sieci stał...
Jak mądrze organizować promocje cenowe?
Promocje cenowe są nieodłączną częścią handlu (zwłaszcza w sieci). Dlatego liczne badania potwierdzają, że aż 80% klientó...
Pełna automatyzacje e-commerce
Wielu sprzedawców e-commerce zastanawia się, jak zyskać przewagę nad konkurencją? Warto nadmienić, że wszystkim zależy na tych...
Jakie zmiany w API szykuje Allegro?
Do tej pory Allegro umożliwiało działanie na WebAPI lub RES API. Zasoby API Allegro przedstawiają funkcjonalności serwisu. API ...
Automatyzacja cen w e-sklepie, czy jest potrzebna?
Właściciele e-sklepów stają przed wyzwaniem – jak w ciągu 24 godzin wykonać niezliczoną ilość pracy? Zarobić, mieć czas n...
Nowy moduł LivePrice – licytowanie stawek na Ceneo
Licytowanie stawek służy do pozycjonowania Twoich ofert na Ceneo. Pozwala na zwiększanie ruchu na Twoim e-sklepie bez wz...
Jak skutecznie określić konkurencję na Allegro?
Jak skutecznie (w gąszczu prywatnych loginów i kont firmowych) rozpoznać swoją konkurencję? Do czyjej ceny warto równać na All...
Monitoring produktów bez kodu producenta i kodu EAN
Jeżeli chcesz monitorować ceny produktów na Ceneo lub Allegro, ale nie posiadają one kodu EAN, system LivePrice zapewni Ci ...
Czym jest automatyzacja cen?
Przy każdym produkcie zakładamy elastyczność ceny i możliwość dopasowania jej do bieżącej sytuacji rynkowej. Należy pamiętać,...
Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Allegro jest w Polsce uznawane za najpopularniejsze miejsce do prowadzenia e-handlu. Co miesiąc portal odwiedza 18 mln Polaków. P...
Jak nawiązać współpracę z hurtownią?
Podpowiemy Ci jak skutecznie znaleźć hurtownię oraz jak negocjować warunki z firmą, której jesteś już (lub planujesz być) kl...
Wpływ pandemii na e-commerce
Rynek e-commerce zyskał na wartości – liczba transakcji internetowych w Polsce wzrosła o 240%. Wolumen zakupów stale rośnie...
Twój pierwszy sklep internetowy – 7 rzeczy, o których musisz pamiętać!
Podjąłeś decyzję – otwierasz własny sklep internetowy. Bycie własnym szefem daje ogromne możliwości rozwoju i realiza...
Automatyczne zmienianie cen jako strategia maksymalizacji dochodów ze sprzedaży
Z raportu Gemius e-commerce w Polsce 2019 wynika, że głównymi czynnikami motywującymi konsumentów do wyboru konkretnego skle...
Monitoring cen – czyli must-have dla Twojego sklepu
Zarówno producent, jak i sprzedawca poszukują w sieci sposobu, aby kontrolować rynek cen w sklepach internetowych, na po...