Case study
Biur.com.pl
W jaki system LivePrice pomaga klientowi?
- W sposób szybki i automatyczny reaguje na zmiany cen u konkurencji, dzięki czemu klient może być zawsze na wyższej pozycji przy danych produktach niż jego konkurencja.
- System wskazuje które produkty można sprzedawać drożej, jednocześnie nie tracąc wysokiej pozycji w porównywarce cenowej
- Wskazuje produkty, na których można zejść do wskazanej ceny minimalnej. W ten sposób dany produkt był nadal sprzedawany w opłacalnej cenie, a jego sprzedaż wzrosła dzięki wyższej pozycji niż dotychczas w porównywarce cenowej.
- Klient mógł dostosować swoją politykę cenową do zmian na rynku, korzystając z pełnego monitoringu zmian cen u konkurencji.
- Zniwelowany został czas, jaki klient poświęcał codziennie na analizę oraz samodzielne monitorowanie zmian, jakie poczyniła konkurencja – system robi to za niego.
Narzędzie LivePrice to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Oferta naszego sklepu, głównie wyświetla się na porównywarkach cenowych, gdzie właściwie każdego dnia ceny ulegają zmianie. Wspomniany system pozwolił nam na szybkie i automatyczne reagowanie na wszelkie zmiany zachodzące u konkurencji, co relatywnie wpłynęło na zajęcie jednej z najwyższych pozycji w porównywarkach. Do tego dochodzi również oszczędność czasu, ponieważ LivePrice robi wszystko sam. Podsumowując - narzędzie LivePrice zapewni realne zwiększenie sprzedaży, a także oszczędność pracy podczas działań operacyjnych. Gorąco polecam do zapoznania się z tym systemem!
Michał Zagozdon, własciciel Biurcom
Efekty uzyskane po wdrożeniu systemu LivePrice
Wzrost
sprzedaży
Zwiększenie ruchu
na stronie
Zwiększenie średniej
wartości koszyka
Wzrost
marżowości
Podsumowanie
Jak pokazuje przykład jednego z naszych klientów, aplikacja LivePrice jest
doskonałym narzędziem dla firm, które mają dużą konkurencję
na porównywarkach cenowych. Jest w stanie efektywnie zarządzać cenami,
sprzedając je po cenach opłacalnych dla sprzedającego. Jednocześnie
generuje wyższą sprzedaż i marżowość danych grup produktów,
co prowadzi do realnego zysku.