Case study
Biur.com.pl

W jaki system LivePrice pomaga klientowi?

  1. W sposób szybki i automatyczny reaguje na zmiany cen u konkurencji, dzięki czemu klient może być zawsze na wyższej pozycji przy danych produktach niż jego konkurencja.
  2. System wskazuje które produkty można sprzedawać drożej, jednocześnie nie tracąc wysokiej pozycji w porównywarce cenowej
  3. Wskazuje produkty, na których można zejść do wskazanej ceny minimalnej. W ten sposób dany produkt był nadal sprzedawany w opłacalnej cenie, a jego sprzedaż wzrosła dzięki wyższej pozycji niż dotychczas w porównywarce cenowej.
  4. Klient mógł dostosować swoją politykę cenową do zmian na rynku, korzystając z pełnego monitoringu zmian cen u konkurencji.
  5. Zniwelowany został czas, jaki klient poświęcał codziennie na analizę oraz samodzielne monitorowanie zmian, jakie poczyniła konkurencja – system robi to za niego.

Narzędzie LivePrice to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Oferta naszego sklepu, głównie wyświetla się na porównywarkach cenowych, gdzie właściwie każdego dnia ceny ulegają zmianie. Wspomniany system pozwolił nam na szybkie i automatyczne reagowanie na wszelkie zmiany zachodzące u konkurencji, co relatywnie wpłynęło na zajęcie jednej z najwyższych pozycji w porównywarkach. Do tego dochodzi również oszczędność czasu, ponieważ LivePrice robi wszystko sam. Podsumowując - narzędzie LivePrice zapewni realne zwiększenie sprzedaży, a także oszczędność pracy podczas działań operacyjnych. Gorąco polecam do zapoznania się z tym systemem!

Michał Zagozdon, własciciel Biurcom

Efekty uzyskane po wdrożeniu systemu LivePrice

39%

Wzrost
sprzedaży

68%

Zwiększenie ruchu
na stronie

45%

Zwiększenie średniej
wartości koszyka

31%

Wzrost
marżowości

Podsumowanie

Jak pokazuje przykład jednego z naszych klientów, aplikacja LivePrice jest
doskonałym narzędziem dla firm, które mają dużą konkurencję
na porównywarkach cenowych. Jest w stanie efektywnie zarządzać cenami,
sprzedając je po cenach opłacalnych dla sprzedającego. Jednocześnie
generuje wyższą sprzedaż i marżowość danych grup produktów,
co prowadzi do realnego zysku.